SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
Heeft zich waarschijnlijk aangesloten bij Identitair Verzet of Pegida of iets dergelijksquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waar is hpeopjes eigenlijk de laatste tijd?
Dat hij een misvormde penis oid had, komt daar ook uit?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:15 schreef Eufonie het volgende:
Ik ga in herhaling vallen, maar al deze onzin komt standaard uit eenzelfde werk, namelijk The Mind of Adolf Hitler: The Secret Wartime Report (1972), gebaseerd op een rapport van psychoanalyst Walter C. Langer uit eind 1943 tot begin 1944 dat hij voor de Britse OSS opstelde. Hoewel er enkele waarheden inzitten, zoals het vermoeden dat Hitler zelfmoord zou plegen komt eigenlijk elke andere theorie, van Hitler's vermeende Joodsheid tot aan seksuele fetisjes hier vandaan. Ongesubstantieerd en zonder bronnen ook.
Die is even bezig dingen op de muur te schrijven met zijn ontlasting.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:08 schreef Ludachrist het volgende:
Inbe4 OostenrijkseSchilder die dit komt weerleggen.
Dutch Defence Leaguequote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Heeft zich waarschijnlijk aangesloten bij Identitair Verzet of Pegida of iets dergelijks
Voor zover ik weet wel, er wordt ook gesproken over zijn vermeende impotentie en machochisme ten gevolge van hieraan gerelateerde problematiek.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat hij een misvormde penis oid had, komt daar ook uit?
Logische gevolgtrekkingquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:19 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Feit blijft ook dat Langer werkte men enorme stereotypen. Omdat hij Wagner als homo-erotisch beschouwde en Hitler hier fan van was, zou Hitler ook meteen homoseksueel zijn.
Tja, we spreken over de periode van 1940 waarin homoseksualiteit vrijwel nergens geaccepteerd was. Dus dit soort connecties waren toentertijd enorm makkelijke propaganda.quote:
Staat ook in de OP iddquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dus hij had een micropenis en hield van poepsex?
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_micropenis___.html
Allemaal propaganda van de Amerikanen om Hitlers positie te destabiliseren.
Ze hadden ook de geruchten in de wereld gebracht dat hij een sexuele relatie met zijn nicht had.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:24 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Tja, we spreken over de periode van 1940 waarin homoseksualiteit vrijwel nergens geaccepteerd was. Dus dit soort connecties waren toentertijd enorm makkelijke propaganda.
Ter illustratie aangaande de genoemde fetisj in dit topic;
Wat Langer noemt:
"coprophagic tendencies or their milder manifestations" in his heterosexual relationships, and masochistically derived "sexual gratification from the act of having a woman urinate or defecate on him."
Is gebaseerd op:
In his Introduction, Langer relates an anecdote: he was chatting with a colleague who asked about Hitler's childhood. Langer spoke about it for a while, and the colleague announced that she now knew what Hitler's perversion was. To his amazement, she had come to the same diagnosis.
Diepgaand ja
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:33 schreef Oud_student het volgende:
Het is altijd geruststellend om aan te nemen dat Hitler niet een gewone man was en daaruit te verklaren dat hij verantwoordelijk is voor zoveel ellende.
Maar de werkelijkheid is dat vrijwel iedereen met enige capaciteiten instaat zou zijn om dit te doen, in ieder van ons schuilt een Hitler. Dat is natuurlijk een minder prettig idee, maar mensen willen nu eenmaal voor de gek gehouden worden
Uiteraard is er een uitzondering voor de Gutmenschen, sorry was ik vergetenquote:
Mooi dat dit rechtgezet is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:35 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Uiteraard is er een uitzondering voor de Gutmenschen, sorry was ik vergeten
Thx.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:35 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Uiteraard is er een uitzondering voor de Gutmenschen, sorry was ik vergeten
Nee hoor, maar hou jezelf gerust voor dat Hitler eigenlijk best een aardige kerel was die door omstandigheden werd gedwongen tot het doen van extreme dingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:33 schreef Oud_student het volgende:
Het is altijd geruststellend om aan te nemen dat Hitler niet een gewone man was en daaruit te verklaren dat hij verantwoordelijk is voor zoveel ellende.
Maar de werkelijkheid is dat vrijwel iedereen met enige capaciteiten instaat zou zijn om dit te doen, in ieder van ons schuilt een Hitler. Dat is natuurlijk een minder prettig idee, maar mensen willen nu eenmaal voor de gek gehouden worden
http://wetenschap.infonu.nl/onderzoek/11085-experiment-van-milgram.htmlquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee hoor, maar hou jezelf gerust voor dat Hitler eigenlijk best een aardige kerel was die door omstandigheden werd gedwongen tot het doen van extreme dingen.
Hitler was niet degene die orders volgde, hij gaf de orders. Dat is heel iets anders dan wat met dit experiment bewezen wordt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:42 schreef Oud_student het volgende:
[..]
http://wetenschap.infonu.nl/onderzoek/11085-experiment-van-milgram.html
Verdiep je maar eens hier in, het is geen prettige boodschap. Links gaat er vanuit dat de mens goed is, helaas is dat wensdenken
Hitler werd gepushed door policor moslimvrinden en jodenhaters uit zijn eigen partij!!!11quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hitler was niet degene die orders volgde, hij gaf de orders. Dat is heel iets anders dan wat met dit experiment bewezen wordt.
Zit wel wat in. Ook wel ministers uit Den Haag enzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:45 schreef possetje het volgende:
Ja is ummm bekend, als je sm meesteressen interviewd, dan komt er vaak naar voren dat een aantal van hun klanten uit zeer hoge regionen komen! Dus bijv mannen die een flatgebouw bezitten en elke dag onwijs veel macht hebben en dan de sexuele fettis hebben om juist slaaf te zijn!
tuurlijk, maar waarom?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dus hij had een micropenis en hield van poepsex?
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_micropenis___.html
Allemaal propaganda van de Amerikanen om Hitlers positie te destabiliseren.
Ze hadden ook de geruchten in de wereld gebracht dat hij een sexuele relatie met zijn nicht had.
Een kip is geen mus.quote:
Waarom zou die zijn grote voorbeeld zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Heeft Geert al gereageerd op dit bericht, dat ze zijn grote voorbeeld aan het demoniseren zijn?
Dit zijn inderdaad dreigende vlekjes op het nog ongeschonden blazoen van Hitlerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef Baas_bas het volgende:
Dit heb ik vroeger ook vaak gehoord, hoezo komen mensen er nu opeens mee? Is gewoon weer wat om hitler zwart te maken joh
Ja erg laag iddquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad dreigende vlekjes op het nog ongeschonden blazoen van Hitler
Alleen kijken naar deze speech. Was een genie in het bespelen van het volk en geven van speeches.quote:
Je Google is kapot?quote:
Nee, die práten alleen maar peop.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vraag me af of Hitlers politieke erfgenamen ook van poepseks houden. Zou Marine Le Pen een bevestigend antwoord geven als ik het via Tinder breng alsof ik daar ook van ben?
Haters gaan haten, maar een leider was die!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:18 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Alleen kijken naar deze speech. Was een genie in het bespelen van het volk en geven van speeches.
Gekliktquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:18 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Alleen kijken naar deze speech. Was een genie in het bespelen van het volk en geven van speeches.
wel heftig dit eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:18 schreef George_Zina het volgende:
[..]
bruin te maken xdquote:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geklikt
Nu moet ik er de eerstkomende week voor zorgen dat niemand mijn voorpagina van YouTube ziet
Dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:40 schreef Joezi het volgende:
LOL, dit doet me denken aan de bekende slogan:
[ afbeelding ]
Weer een overeenkomst dus, je verwacht het niet.. C'est ca!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |