Voor je antisemitische goedpraterij en leugens verwijs ik je naar BNW.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
3 scholen.
meer dan een jaar geleden.
Er zijn praatgroepen voor ongegronde angst en haat, dat weet je he?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voor je antisemitische goedpraterij en leugens verwijs ik je naar BNW.
Gepubliceerd op 18 jan. 2016
Sinds de aanslagen in Brussel, Kopenhagen en Parijs worden Joodse instellingen en overheidsgebouwen extra beveiligd. Die beveiliging wordt steeds professioneler. Eerst was de politie verantwoordelijk, daarna de zogenoemde Bijstandseenheid van de marechaussee. Maar omdat die te zwaar belast is, komen er 400 speciaal opgeleide marechaussees. Het eerste peloton begon in november, het tweede start deze maand.
motorbloempjegod for presidentquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
De foto die je gebruikte was van meer dan een jaar geleden.
En ik heb graag dat je stopt met het me betichten van welke anti-dinges dan ook. Behalve dan het anti-tokkie-isme.
Nu inderdaad zeg alle mensen zijn verantwoordelijk als anderen iets fout doen, we hadden gewoon iedereen moeten doodschieten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vluchtelingen zijn geen Nederlanders. Je mag mij verwijten dat ze erge dingen overkomen als ze weggestuurd worden maar dan verwijt ik de mensen die willen dat ze blijven alle schade die ze hier veroorzaken.
Echt he, hadden ze maar meer tokkies op de barricades gehad.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:02 schreef Infection het volgende:
Sowieso Zweden.![]()
Dat is echt zo'n land dat het verdient vanwege hun eigen naïviteit.
En dit soort uitspraken voor een blauwequote:
You can't have your cake and eat it too. Daar zou jij eens over na moeten denken als je geweld van vluchtelingen bagatelliseert.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:45 schreef Abed het volgende:
[..]
Ow dus de mensen die proberen brand te sichten bij een moskee bagatelliseer je nu ook?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |