Vergeet je niet eerst je tandartsendiploma te halen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke dan rij ik dronken met jouw kind achterin de auto. Want dat is wat jullie doen. Jullie offeren de levens van andere Nederlanders voor je eigen ego. Een deel van die vluchtelingen zullen Nederlanders verkrachten en vermoorden en anderszins beschadigen maar dat interesseert jullie geen reet.
Wat doe jij nou eigenlijk de hele dag? Beetje gefrustreerd naar vluchtelingennieuws zoeken en er dan boos op reageren op FOK!? Slecht voor je bloeddruk hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke dan rij ik dronken met jouw kind achterin de auto. Want dat is wat jullie doen. Jullie offeren de levens van andere Nederlanders voor je eigen ego. Een deel van die vluchtelingen zullen Nederlanders verkrachten en vermoorden en anderszins beschadigen maar dat interesseert jullie geen reet.
Wil je dit toelichten?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als dat zo was dan werkt het wel want jij bent er.
Amai, Gertje toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Niks aan de hand.1
1. Moet ik zeggen van Samson.
Nee de schuld van de overheid en de andere mensen die vonden dat mensen een rijbewijs mogen halen en een auto mogen kopen, net als bij vluchtelingen is immers te voorzien dat er doden zullen vallen in het verkeer. Gewoon alle verkeer verbieden is veel veiliger.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus als ik dronken achter het stuur met 200 km/uur en een kind achterin over de snelweg rijd en een ongeluk krijg dan is het mijn schuld niet als mijn kind verwond raakt?
Het houdt niet op.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vluchtelingentopics. van . Breendead2k.
Ik zie de geschiedenis zich herhalen. 30 jaar geleden werden de grote steden jaar in jaar uit onleefbaarder door niet-westerse immigratie. Nu is de rest van Nederland aan de beurt. Ja, dat is een beetje frustrerend.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat doe jij nou eigenlijk de hele dag? Beetje gefrustreerd naar vluchtelingennieuws zoeken en er dan boos op reageren op FOK!? Slecht voor je bloeddruk hoor.
Ik moest kloppen.1quote:
Gewoon een braindead2k-topic.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:08 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Serieus wat de fuck is er altijd gaande hier in dit subforum...
je zat al op drie hè, volgens de OPquote:
Ik heb ook geen kinderen. Die heb ik namelijk weggegeven om carrière te maken bij GroenLinks.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vluchtelingen zijn geen Nederlanders. Je mag mij verwijten dat ze erge dingen overkomen als ze weggestuurd worden maar dan verwijt ik de mensen die willen dat ze blijven alle schade die ze hier veroorzaken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:08 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee de schuld van de overheid en de andere mensen die vonden dat mensen een rijbewijs mogen halen en een auto mogen kopen, net als bij vluchtelingen is immers te voorzien dat er doden zullen vallen in het verkeer. Gewoon alle verkeer verbieden is veel veiliger.
Ik zie de geschiedenis zich ook herhalen, maar die van '35 tot '40.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zie de geschiedenis zich herhalen. 30 jaar geleden werden de grote steden jaar in jaar uit onleefbaarder door niet-westerse immigratie. Nu is de rest van Nederland aan de beurt. Ja, dat is een beetje frustrerend.
Als gutmensch jij het hier voor het zeggen krijgen, wordt het een vara2 festijn met al je ontkenningen, hypocrisie en verbloemerij. Het is gewoon lastig voor jullie. Lastig om te zien dat jullie maakbare droom keihard aan diggelen wordt gestoken en geschoten door dat multiculti tuig.quote:
Absoluut! Alles ter promotie van de cultureel marxistische heilstaat!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als gutmensch jij het hier voor het zeggen krijgen, wordt het een vara2 festijn met al je ontkenningen, hypocrisie en verbloemerij.
Je doet er wat lacherig over, en je kunt zeggen dat een hoop mensen overdreven negatief reageren maar jij zit natuurlijk wel aan de overdreven positieve kant van het spectrum.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Absoluut! Alles ter promotie van de cultureel marxistische heilstaat!
Klopt, joden zijn hun leven al niet meer zeker IN NEDERLAND!!!! Zelfs joodse kleuterscholen worden op dit moment bewaakt door zwaarbewapende agenten IN NEDERLAND!!!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie de geschiedenis zich ook herhalen, maar die van '35 tot '40.
Ook al in Nederland? Dacht enkel in Belgique en France, zijnde lamme landen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Klopt, joden zijn hun leven al niet meer zeker IN NEDERLAND!!!! Zelfs joodse kleuterscholen worden op dit moment bewaakt door zwaarbewapende agenten IN NEDERLAND!!!!!
Ik zit gewoon in het midden hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je doet er wat lacherig over, en je kunt zeggen dat een hoop mensen overdreven negatief reageren maar jij zit natuurlijk wel aan de overdreven positieve kant van het spectrum.
En als het aan jou ligt moet het zo ver komen dat de politie ook moslimscholen moet gaan bewaken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Klopt, joden zijn hun leven al niet meer zeker IN NEDERLAND!!!! Zelfs joodse kleuterscholen worden op dit moment bewaakt door zwaarbewapende agenten IN NEDERLAND!!!!!
Bewaken? Aanvallen en leegruimen zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En als het aan jou ligt moet het zo ver komen dat de politie ook moslimscholen moet gaan bewaken.
Dat denken we allemaal.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in het midden hoor.
[NEONAZISSC#18] Met alleen Arisch bloedquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:24 schreef Abed het volgende:
Weer zo'n suggestief topic van deze TS.
Kan er geen centraal haattopic worden voor die handjevol users? Zou NWS goed doen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De NWS-tweelingbroer van Lambiekje.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
[NEONAZISSC#18] Met alleen Arisch bloed
Hahahaha stuk verdriet ben je ookquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ook al in Nederland? Dacht enkel in Belgique en France, zijnde lamme landen.
Obvious troll is obvious.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Kijk wat een lol ze hebben dat joodse kleuters bewaakt moeten worden.
Dat komt door net zulk haatvol volk als jij bent maar dan van de andere kant.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:32 schreef Braindead2000 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
3 scholen.
meer dan een jaar geleden.
Ik wil een Godwin maken. Mag dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
3 scholen.
meer dan een jaar geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik wil een Godwin maken. Mag dat?Dat mag, maar wat wil je hiermee zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Niks eigenlijk. Ik word persoonlijk ook altijd wel een beetje moe van die verhalen over beveiliging bij scholen en gebedshuizen. Zeker als het alleen gaat om iemand die met een stift iets op de muur heeft geschreven.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat mag, maar wat wil je hiermee zeggen?
Zeker niet. Enkel ondervolk dat gedumpt moet worden in een woestijn bedreigt joodse scholen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Ow dus de mensen die proberen brand te sichten bij een moskee bagatelliseer je nu ook?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niks eigenlijk. Ik word persoonlijk ook altijd wel een beetje moe van die verhalen over beveiliging bij scholen en gebedshuizen. Zeker als het alleen gaat om iemand die met een stift iets op de muur heeft geschreven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |