SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 09-03-2016 07:50:29 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
@LT, Zwabber zei gisteren tegen mij: jij en LT zijn hetzelfde. Altijd een hoop drama en dan wel goed lopen. Hoe groter de afstand, hoe meer drama.
Hmmmzzz.... Hij heeft wel gelijk denk ik. Perfectionisme Boks! En nou niet meer miepen over je PR
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben niet aan het miepenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:23 schreef Murmeli het volgende:
@LT, Zwabber zei gisteren tegen mij: jij en LT zijn hetzelfde. Altijd een hoop drama en dan wel goed lopen. Hoe groter de afstand, hoe meer drama.
Hmmmzzz.... Hij heeft wel gelijk denk ik. Perfectionisme Boks! En nou niet meer miepen over je PRIk heb vanaf het begin gezegd dat ik blij was met het resultaat, al zijn die paar seconden natuurlijk zuur. Maar de race ging gewoon niet goed, dus ik kan niet met een glad gezicht hebben dat ik goed gelopen heb.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hebben jullie alle doping-ontdekkingen van de laatste paar dagen een beetje gevolgd?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, ik zag een foto voorbij komen met een shot uit een 1500 m op de OS in Londen, waar van de 8 loopsters er 6 zijn betrapt of worden onderzocht op gebruik van doping...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Hebben jullie alle doping-ontdekkingen van de laatste paar dagen een beetje gevolgd?![]()
Het blijft argwaan opwekken bij mij, dat in de top voor mijn gevoel niemand schoon is...
En aan de andere kant zal de scheidslijn dun blijven, omdat in de topsport iedereen het randje opzoekt om net iets beter te zijn dan de rest. En dan heb ik het niet alleen over doping, maar ook over zaken zoals trainingsmethoden en voeding.
Check dit artikel bijvoorbeeld, over het analyseren van je DNA:
http://losseveter.nl/2016(...)aties-te-verbeteren/<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dit weekend weer een 10 lopenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het miepenIk heb vanaf het begin gezegd dat ik blij was met het resultaat, al zijn die paar seconden natuurlijk zuur. Maar de race ging gewoon niet goed, dus ik kan niet met een glad gezicht hebben dat ik goed gelopen heb.
En het miepen Was vooral tijdens het lopen denk ik
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja ik ben wel heel benieuwd of Dibaba overeind blijft.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik zag een foto voorbij komen met een shot uit een 1500 m op de OS in Londen, waar van de 8 loopsters er 6 zijn betrapt of worden onderzocht op gebruik van doping...![]()
Het blijft argwaan opwekken bij mij, dat in de top voor mijn gevoel niemand schoon is...
En aan de andere kant zal de scheidslijn dun blijven, omdat in de topsport iedereen het randje opzoekt om net iets beter te zijn dan de rest. En dan heb ik het niet alleen over doping, maar ook over zaken zoals trainingsmethoden en voeding.
Wat ik wel een beetje vreemd vind, zijn die middelen die per 1 januari verboden zijn (zoals waar Sharapova op betrapt is). Natuurlijk is het je taak als topsporter om dat te weten, maar toch wel gek dat je het 10 jaar legaal mocht gebruiken en nu ineens niet meer.
Ik las een tweet van Allistair Craig: waarom maken we geen lijst met middelen die wél toegestaan zijn, en al het andere is verboden tot het officieel goedgekeurd is..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, dat bedoel ik met het randje opzoeken, om net wat beter te zijn dan de rest.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja ik ben wel heel benieuwd of Dibaba overeind blijft.
Wat ik wel een beetje vreemd vind, zijn die middelen die per 1 januari verboden zijn (zoals waar Sharapova op betrapt is). Natuurlijk is het je taak als topsporter om dat te weten, maar toch wel gek dat je het 10 jaar legaal mocht gebruiken en nu ineens niet meer.
Ik las een tweet van Allistair Craig: waarom maken we geen lijst met middelen die wél toegestaan zijn, en al het andere is verboden tot het officieel goedgekeurd is..
En ook het effect van doping in jonge jaren, die nog effect kan hebben na een schorsing, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Als je in het schaatsen bijvoorbeeld die jonge Rus ziet, die na 2 jaar schorsing ineens heerst op de 500m en de 1000m. Of Froome die vroeger een vreemde tropische ziekte heeft gehad en nu ook met afstand de beste is. Hiermee zeg ik niet dat ze vals spelen, maar dat dat soort dingen effect op een menselijk lichaam kunnen hebben, die we nu niet snappen.
Maar om van sport te kunnen blijven genieten, kijk ik vooral naar de strijd, spanning en emotie. En kijk ik minder naar doping en andere vage dingen (of matchfixing) die de sport beinvloeden. Want heb ik in de tijd van Armstrong van het wielrennen genoten? Ja zeker.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Jaaaaa! Ik sta op de foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, Murmeli nog niet gevonden.![]()
Hmm ik sta ook op de foto bij Jeroen Tibbe maar die is niet heel charmantIk wacht af op hopelijk betere foto's.
Goed nieuws!quote:Op maandag 7 maart 2016 18:41 schreef GotC het volgende:
Noh! Ik heb 8 min op de band hardgelopen!Op blote voeten
Gevoelig, maar we moeten even gaan ontdekken hoe m'n voet reageert.
Overmorgen mag ik 5 min op blote voeten op gras. En 2 dagen daarna 5 min op gras met schoenen. En 2 dagen daarna 5 min op asfalt met schoenen. Alles hangt af van hoe het gaat uiteraard.
Maar tochJa doei.![]()
Eigenlijk zou je op Citystrides ook moeten kunnen zien hoeveel % je al van het hele land hebt! Dat zou wel tof zijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Charmant zijn foto's bij de finish vrijwel nooit. Bij mij niet althans. En nu ook niet: van pijn/uitputting verwrongen gezicht, schouders krampachtig hoog, armen daardoor verkeerd. Ik vind het eigenlijk wel weer mooie foto'squote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm ik sta ook op de foto bij Jeroen Tibbe maar die is niet heel charmantIk wacht af op hopelijk betere foto's.
![]()
![]()
Je steekt nog wel een duimpje opquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:58 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Charmant zijn foto's bij de finish vrijwel nooit. Bij mij niet althans. En nu ook niet: van pijn/uitputting verwrongen gezicht, schouders krampachtig hoog, armen daardoor verkeerd. Ik vind het eigenlijk wel weer mooie foto'sOf is dat een verkrampte stand van je handen? Dat heb ik ook wel eens bij wedstrijden..
Maar die van jou zijn idd nog wel mooi in hun lelijkheid omdat je echt ziet dat je aan het strijden bent. Ik ben op mijn horloge aan het kijken (whyyy zo kort voor de finish, er hing een klok) en mijn beenspieren lijken hele andere richtingen op te lopen dan de bedoeling is.
Maarja op zich wel grappig om te bewaren. Wij staan er iig wel beeldvullend op, Pijll moet het doen met een vergezicht
Dat kan je natuurlijk zelf berekenen. Er zijn ongeveer 200.000 straten in Nederland, en volgens mijn profiel heb ik er ruim 2700 gelopen. Niet allemaal in NL, maar dus wel ruim 1%.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Eigenlijk zou je op Citystrides ook moeten kunnen zien hoeveel % je al van het hele land hebt! Dat zou wel tof zijn.
Op jouw profiel staan 770 straten, dus je komt niet aan de 0,5%.![]()
Maar tellen lange straten evenveel als korte straten?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:11 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk zelf berekenen. Er zijn ongeveer 200.000 straten in Nederland, en volgens mijn profiel heb ik er ruim 2700 gelopen. Niet allemaal in NL, maar dus wel ruim 1%.
Op jouw profiel staan 770 straten, dus je komt niet aan de 0,5%.
Ik zou ook wel benieuwd zijn wie er dan bovenaan staat in Nederland en hoeveel die heeft. De Leonie vd Haak en Anton-Jan Thijssens en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwart met groene strepen. Techniek is volledig verdwenen zo te zien. En duimpje niet bedoeld.
[ Bericht 23% gewijzigd door DavetheNL op 08-03-2016 11:26:13 ]![]()
Lange straten en korte straten tellen evenveel mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar tellen lange straten evenveel als korte straten?
Ik zou ook wel benieuwd zijn wie er dan bovenaan staat in Nederland en hoeveel die heeft. De Leonie vd Haak en Anton-Jan Thijssens en zo
Waarom denk je dat bijv Leonie vd Haak boven mij zou staan? Ik zou namelijk het omgekeerde verwachten.![]()
Dat is absoluut geen bewust duimpje! Al zou ik het willen, op dat moment kon ik niets meer bewust doen of laten denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je steekt nog wel een duimpje opOf is dat een verkrampte stand van je handen? Dat heb ik ook wel eens bij wedstrijden..
Maar die van jou zijn idd nog wel mooi in hun lelijkheid omdat je echt ziet dat je aan het strijden bent. Ik ben op mijn horloge aan het kijken (whyyy zo kort voor de finish, er hing een klok) en mijn beenspieren lijken hele andere richtingen op te lopen dan de bedoeling is.
Maarja op zich wel grappig om te bewaren. Wij staan er iig wel beeldvullend op, Pijll moet het doen met een vergezicht![]()
![]()
Hoi, ik heb de uitslag gehad... Flinke botkneuzing te zien op de Mri. Hoe en wanneer ik die heb opgelopen is de vraag. Wss voordat ik de lopersknie kreeg. (Die komt dus wss daardoor)
Heb dus nog eens 3 maanden een hardloopverbod....![]()
![]()
. Voel me echt verdrietig. En na die 3 maanden heb ik wss nog steeds pijn dusja. Had liever dat er iets was waar wat aan gedaan kon worden. Hier schiet je uiteindelijk niks mee op. Maargoed.
@DeLuna als je nog interesse heb in een startbewijs voor de Marikenloop,5km. Dm me dan even.
![]()
![]()
Nouja omdat zij 300km per week loopt en jij 200 per maand?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:19 schreef pijll het volgende:
[..]
Lange straten en korte straten tellen evenveel mee.
Waarom denk je dat bijv Leonie vd Haak boven mij zou staan? Ik zou namelijk het omgekeerde verwachten.Dat zal vast niet alleen maar hetzelfde blokje om zijn..
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:20 schreef xMissi het volgende:
Hoi, ik heb de uitslag gehad... Flinke botkneuzing te zien op de Mri. Hoe en wanneer ik die heb opgelopen is de vraag. Wss voordat ik de lopersknie kreeg. (Die komt dus wss daardoor)
![]()
. Voel me echt verdrietig. En na die 3 maanden heb ik wss nog steeds pijn dusja. Had liever dat er iets was waar wat aan gedaan kon worden. Hier schiet je uiteindelijk niks mee op. Maargoed.
@DeLuna als je nog interesse heb in een startbewijs voor de Marikenloop,5km. Dm me dan even.
![]()
![]()
Ja doei.![]()
Wow wat shit zeg! Wel 'fijn' dat je nu weet waar de pijn vandaan komt maar het enige wat dus kan helpen is rust?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:20 schreef xMissi het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:16 schreef DavetheNL het volgende:
Had je het niet heel warm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee, maar ze zal niet zoals ik in een afstand van 10 km door 100 straten lopen. Lange duurlopen zijn heel inefficient; je loopt vaak kilometers over dezelfde weg.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja omdat zij 300km per week loopt en jij 200 per maand?Dat zal vast niet alleen maar hetzelfde blokje om zijn..
En de 200 per maand heb ik nog nooit gehaald hoor![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: