Fraai! Ik moet me ook weer eens meer in dat soort dingen verdiepen. Heb 't afgelopen jaar vrijwel niks aan fotobewerking gedaan.quote:
Whehehe ik wilde hem idd wat geanimeerde LSD-ogen gaan geven, maar met de 256 kleuren limiet bij gifjes geeft dat waarschijnlijk een baggereffect.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:41 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken.![]()
[ afbeelding ]
Oké...quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
idd!
Ook wel een ideetje voor een paintje?
HAHA!quote:
Ah, op die fiets. Ook een goed idee inderdaadquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA!Ik had meer in gedachten zijn foto helemaal afgebladderd te zijn en dar een vage restauratie van te maken, maar dit is ook humor!
![]()
Hmmm, iets te vluchtig gedaanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHA!Ik had meer in gedachten zijn foto helemaal afgebladderd te zijn en dar een vage restauratie van te maken, maar dit is ook humor!
![]()
Ow dat kan ik wel ff doen!quote:Op zondag 13 maart 2016 00:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hmmm, iets te vluchtig gedaan
[ afbeelding ]
De originele foto van Danny helemaal laten afbladderen op een mooie manier wordt veel werk denk ik.
quote:Op zondag 13 maart 2016 00:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dit is meer alsof je op hem gefapt hebt
Kopje koffie, glazenwasser?quote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 22:38 schreef HaJee het volgende:
Nieuwe presentator Heel Holland Bakt onthuld...
[ afbeelding ]
Hij krijgt er tenminste wel haar van op z'n bolletje!quote:Op zondag 13 maart 2016 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht even daar wordt ie vrolijk van, maar tis die ander
Hahaha! Lijkt me kostelijk om te kijken op de zondagavondquote:Op zondag 13 maart 2016 22:38 schreef HaJee het volgende:
Nieuwe presentator Heel Holland Bakt onthuld...
[ afbeelding ]
quote:
D'r is vast nog genoeg te verzinnen maar ik ga nu ook slapen....quote:Op dinsdag 15 maart 2016 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]!!!! Geniaal!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik was wel aan het painten, maar hem in Yoda veranderen lukte niet zo goed als ik had gewild, en op zich heb ik al wel genoeg Star Wars figuren van 'm gemaakt!
deze kostte even wat tijd om Danny te ontdekkenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze kostte even wat tijd om Danny te ontdekken
ja ik zag uiteindelijk veel ogen en mondjesquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]Zit verdomd veel tijd in, maar ik merkte gaandeweg dat het niet ging lukken, dus maar snel afgeraffeld.
Hij zit er trouwens 4x in he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |