Ik ga in Rdam stemmen dan.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit waarschijnlijk de hele dag als ambtenaar-voor-1-dag op een stembureau en heb dus alle mogelijkheid om te stemmen, terwijl ik me dan voor het eerst ooit van een stem onthoud.
Maar als ik mee het stemhokje inga, moet ik je stem ongeldig verklaren vanwege het stemgeheim. Niet zo handig dus.quote:
Jouw verraad aan onze welvaart ook.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef robin007bond het volgende:
Dit gaat toch alle ethiek te buiten mensen.
http://www.volkskrant.nl/(...)salarisrel~a4258497/
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar als ik mee het stemhokje inga, moet ik je stem ongeldig verklaren vanwege het stemgeheim. Niet zo handig dus.
Gewoon in de zee dumpen.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef robin007bond het volgende:
De logica dat stemmen iets voor homo's is gaat dus ook al niet meer op.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit waarschijnlijk de hele dag als ambtenaar-voor-1-dag op een stembureau en heb dus alle mogelijkheid om te stemmen, terwijl ik me dan voor het eerst ooit van een stem onthoud.
Voormalige McKinseyaan. Zo rollen die mensen. Zie Eric Wiebes.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef robin007bond het volgende:
Fan-tas-ties.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:03 schreef Kaas- het volgende:
VBL / Voorspel hier wat er met FC Twente gebeurd
Even TR gezet. Taalfouten in de TT kan ik nog slechter verdragen dan in normale posts.
TS is gewoon "volgend jaar" en "is" vergeten in die TT.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:03 schreef Kaas- het volgende:
Even TR gezet. Taalfouten in de TT kan ik nog slechter verdragen dan in normale posts.
Meid.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:03 schreef Kaas- het volgende:
Oh jij bent wel benaderd om op een stembureau te zitten?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga principieel niet stemmen maar overweeg heel misschien om strategisch toch te gaan stemmen. Maar liever niet eigenlijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Oh jij bent wel benaderd om op een stembureau te zitten?
Ik ga wel stemmen. Zogenaamd strategisch niet stemmen vind ik zo laf.
Een vriend van me speelt tijdens een spelletje schaken altijd vol op de aanval en denkt kort na tussen elke beurt, om dan bij verlies (wat bijna altijd gebeurt) z'n tegenstander laf te noemen omdat die tegenstander niet wat sneller en agressiever speelt.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Oh jij bent wel benaderd om op een stembureau te zitten?
Ik ga wel stemmen. Zogenaamd strategisch niet stemmen vind ik zo laf.
Als je principieel tegen een referendum bent kan ik mij dat nog voorstellen.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ga principieel niet stemmen maar overweeg heel misschien om strategisch toch te gaan stemmen. Maar liever niet eigenlijk.
Bahbah.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voormalige McKinseyaan. Zo rollen die mensen. Zie Eric Wiebes.
Dat is inderdaad een belangrijk punt voor mij.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Als je principieel tegen een referendum bent kan ik mij dat nog voorstellen.
Voor e2, e4 heb je niet veel tijd nodig natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een vriend van me speelt tijdens een spelletje schaken altijd vol op de aanval en denkt kort na tussen elke beurt, om dan bij verlies (wat bijna altijd gebeurt) z'n tegenstander laf te noemen omdat die tegenstander niet wat sneller en agressiever speelt.
Het zit je hoog?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jouw verraad aan onze welvaart ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |