abonnement Unibet Coolblue
pi_160509104
Ik zag Maria Sharapova die verklaring geven op tv en dacht : jeetje wat een lekker wijf :9~ :9 :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 8 maart 2016 @ 08:08:41 #77
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_160509911
quote:
‘WADA is aware of the ongoing, and highly publicized, case concerning tennis player, Maria Sharapova. As is our normal process, and in order to protect the integrity of the case, WADA will refrain from commenting further until a decision has been issued by the International Tennis Federation (ITF). Following that, WADA will review the reasons for the decision and subsequently decide whether or not to use its independent right of appeal to the Court of Arbitration for Sport (CAS).

We can confirm that meldonium was added to the 2016 Prohibited List which took effect on 1 January 2016, having previously been on WADA’s monitoring program for the duration of 2015.

Meldonium was added [to the Prohibited List] because of evidence of its use by athletes with the intention of enhancing performance.’
pi_160510153
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 04:51 schreef TLC het volgende:
Ik zag Maria Sharapova die verklaring geven op tv en dacht : jeetje wat een lekker wijf :9~ :9 :@
7 jaar terug was ze nog knapper :9
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_160510720
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 04:51 schreef TLC het volgende:
Ik zag Maria Sharapova die verklaring geven op tv en dacht : jeetje wat een lekker wijf :9~ :9 :@
Daar zou ik ook wel iets in willen injecteren.
pi_160510784
Overigens niet geheel terecht dat dit weer een Russisch dopinggeval wordt genoemd. Ze woont sinds haar zevende in Amerika en heeft vanaf haar 21ste alleen maar 'westerse' trainers gehad. Ik zie niet wat Rusland hier mee te maken heeft, buiten misschien het feit dat ze in 2006 nog werd getraind door haar vader.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 10:06:24 #81
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_160511389
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:42 schreef DeeBee het volgende:
Topshowtje dit.

Nog harder gelachen dat ze allemaal aan de dope zitten en Serena nog zoveel beter is. :')

Wat mij betreft doen ze vaker dit soort acties trouwens, middelen ineens op de lijst knallen, even checken wie er op let. _O-
_O- _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 00:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

voetballers worden geïnformeerd wanneer de controles zijn en urine only
Ja, het moet geen heksenjacht worden natuurlijk... :X
pi_160511563
Maria wordt/werd getraind door Nick Bollettieri
Die man heeft wel meer toppers onder zijn hoede, bijvoorbeeld de gezusters Williams.
Agassi heeft al toegegeven (zie boek).
Gaan ze die nu extra in de gaten houden, net als bij Salazar ?
Bij Hoevelaken linksaf
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 maart 2016 @ 10:16:59 #83
426493 crew  PippenScottie
pi_160511576
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 09:29 schreef Sloggi het volgende:
Overigens niet geheel terecht dat dit weer een Russisch dopinggeval wordt genoemd. Ze woont sinds haar zevende in Amerika en heeft vanaf haar 21ste alleen maar 'westerse' trainers gehad. Ik zie niet wat Rusland hier mee te maken heeft, buiten misschien het feit dat ze in 2006 nog werd getraind door haar vader.
Meldonium is in Amerika niet verkrijgbaar. Niet legaal in elk geval.
Sharapova geeft ook aan dat ze het middel niet via haar begeleidingsteam krijgt, maar via haar familiedoktor.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 10:25:51 #84
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_160511730
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:16 schreef TheRipper het volgende:
Maria wordt/werd getraind door Nick Bollettieri
Die man heeft wel meer toppers onder zijn hoede, bijvoorbeeld de gezusters Williams.
Agassi heeft al toegegeven (zie boek).
Gaan ze die nu extra in de gaten houden, net als bij Salazar ?
Daar werd Krajicek ook door getraind toen ze nog goed was. Daarna zeker van de superdoping af.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_160511793
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:16 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Meldonium is in Amerika niet verkrijgbaar. Niet legaal in elk geval.
Sharapova geeft ook aan dat ze het middel niet via haar begeleidingsteam krijgt, maar via haar familiedoktor.
Maar het is niet legaal het in je bezit te hebben? Maar inderdaad, dan heb je wel een oostblokverband ja.

Is het vreemd dat Sjarapova een brief kreeg en niet direct geschorst werd?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 maart 2016 @ 10:33:57 #86
426493 crew  PippenScottie
pi_160511842
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:16 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Meldonium is in Amerika niet verkrijgbaar. Niet legaal in elk geval.
Sharapova geeft ook aan dat ze het middel niet via haar begeleidingsteam krijgt, maar via haar familiedoktor.
Nog even toevoegen, 10 jaar geleden was Meldonium nog in de klinische testfase en klinisch onderzoek naar de effecten van Meldonium als middel tegen diabetes (waarvoor Sharapova claimt dat ze het al 10 jaar neemt) begon pas in 2009.

Er zitten nogal wat gaten in haar beweringen dus.
pi_160511950
Ja, het rammelt van alle kanten natuurlijk.

Maar wel mooi 'excuus', want de vergeetachtigheid / onduidelijkheid wanner het middel op de lijst werd geplaatst is nu de dekmantel of krijgt de aandacht, in plaats van het feit dat ze experimentele medicijnen gebruikt om haar uithoudingsvermogen te verbeteren. Goede spin aan het hele verhaal!
Jack does it in real time...
pi_160511970
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:33 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Nog even toevoegen, 10 jaar geleden was Meldonium nog in de klinische testfase en klinisch onderzoek naar de effecten van Meldonium als middel tegen diabetes (waarvoor Sharapova claimt dat ze het al 10 jaar neemt) begon pas in 2009.

Er zitten nogal wat gaten in haar beweringen dus.
Waarschijnlijk lezen we dezelfde Wiki, en daar staat dat die tests rond die periode begonnen voor bepaalde hartklachten. Om ischemie tegen te gaan (verminderde doorbloeding, wat vaak voorkomt bij diabetespatiënten) wordt het middel al sinds de jaren '70 gebruikt, als ik het artikel goed begrijp. Dus de toepassing bij hartklachten was experimenteel, het middel zelf niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2016 10:43:39 ]
pi_160512237
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:40 schreef DeeBee het volgende:
Ja, het rammelt van alle kanten natuurlijk.

Maar wel mooi 'excuus', want de vergeetachtigheid / onduidelijkheid wanner het middel op de lijst werd geplaatst is nu de dekmantel of krijgt de aandacht, in plaats van het feit dat ze experimentele medicijnen gebruikt om haar uithoudingsvermogen te verbeteren. Goede spin aan het hele verhaal!
Blijft altijd apart. Toen met die Belkin docu over Bau en Lau liet Mollema met enige trots alle middeltjes zien die hij gebruikte, maar niet op de dopinglijst stonden. Dat doen de meesten wel volgens mij. Maar dat is ofwel kwakzalverij, ofwel prestatiebevorderend en dus doping. Het is een donkergrijs gebied.
pi_160512295
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Blijft altijd apart. Toen met die Belkin docu over Bau en Lau liet Mollema met enige trots alle middeltjes zien die hij gebruikte, maar niet op de dopinglijst stonden. Dat doen de meesten wel volgens mij. Maar dat is ofwel kwakzalverij, ofwel prestatiebevorderend en dus doping. Het is een donkergrijs gebied.
Het staat niet op de dopinglijst dus het is geen doping. Ik vind dat geen donkergrijs gebied, eerder donkerwit.

Noem me naïef, maar ik geloof Sjarapova wel. Het middel is jaren legaal geweest, en het is heel gemakkelijk op te sporen. De pakkans is bijna 100%. Dan blijf je toch niet gebruiken?

Of je dan overstapt op iets anders dat (nog) niet verboden is of iets pakt dat moeilijker op te sporen is, is een tweede.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2016 10:58:02 ]
pi_160512390
Dan is ze echt een dom dom deer. Al die hypocriete sponsoren haar ook gelijk laten vallen, zo vermoeiend. :')

En ik vind het ook donkergrijs ipv donkerwit hoor. De autoriteiten lopen op dit vlak sowieso altijd achter de feiten aan en topsporters die een halve apotheek aan medicijnen slikken die bedoelt zijn voor andere klachten dan die ze hebben past niet echt in mijn beeld van sportbeoefening.

Maar inderdaad, volgens de letter van de wet is het legaal.
Jack does it in real time...
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 8 maart 2016 @ 11:05:51 #92
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160512470
Wel mooi dat allerlei fans beweren dat ze geen valsspeelster is. Daarmee beweren diezelfde fans dus expliciet dat hun favoriet een van de meest achterlijke/domme sporters ooit is _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160512506
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:05 schreef heywoodu het volgende:
Wel mooi dat allerlei fans beweren dat ze geen valsspeelster is. Daarmee beweren diezelfde fans dus expliciet dat hun favoriet een van de meest achterlijke/domme sporters ooit is _O_
Valsspeler of niet (ik denk van wel, wat dit middel betreft wellicht onbewust), het is oliedom. Dat zegt ze zelf ook.

Dus die deur die je zojuist in hebt getrapt stond al een aardig eindje open.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2016 11:07:34 ]
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 8 maart 2016 @ 11:09:12 #94
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160512544
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:07 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Valsspeler of niet (ik denk van wel, wat dit middel betreft wellicht onbewust), het is oliedom. Dat zegt ze zelf ook.

Dus die deur die je zojuist in hebt getrapt stond al een aardig eindje open.
Die zijn ook makkelijker in te trappen :7
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160513101
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:57 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het staat niet op de dopinglijst dus het is geen doping. Ik vind dat geen donkergrijs gebied, eerder donkerwit.

Noem me naïef, maar ik geloof Sjarapova wel. Het middel is jaren legaal geweest, en het is heel gemakkelijk op te sporen. De pakkans is bijna 100%. Dan blijf je toch niet gebruiken?

Of je dan overstapt op iets anders dat (nog) niet verboden is of iets pakt dat moeilijker op te sporen is, is een tweede.
Vond je dan ook dat het gebruik van EPO opeens van wit naar zwart ging op het moment dat het verboden werd? En aicar? Etcetera etcetera
pi_160513432
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Vond je dan ook dat het gebruik van EPO opeens van wit naar zwart ging op het moment dat het verboden werd? En aicar? Etcetera etcetera
EPO is al heel lang verboden, het kon alleen lang niet worden opgespoord. Kijk, formeel is er niks mis mee, moreel in sommige gevallen wel. Maar ik snap wel dat topsporters alles binnen de grenzen van het toegestane doen om zo goed mogelijk te presteren. Dat varieert van de juiste voeding tot wellicht bepaalde pilletjes. Het wordt pas echt donkergrijs als je met bloed gaat lopen kloten (mits legaal, anders zit je in het zwarte gebied).

Moeten de dopingregels niet gewoon anders worden geformuleerd? Dat niet alleen wordt uitgegaan van een lijst met verboden middelen, maar je daarnaast gaat kijken naar de werking van middelen. Je zou kunnen formuleren welke werking verboden is, los van het aanwijzen van specifieke middelen met die werking.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat dit al zo werkt, dan blijkt maar weer wat een goede ideeën ik heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2016 11:49:51 ]
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 8 maart 2016 @ 12:03:03 #97
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160513631
Lang genoeg zonder nieuwe naam gezeten na Sharapova, dus, next. Semen Elistratov, olympisch shorttrackgoud in Sochi en wereldkampioen 1500m in 2015.

http://www.sports.ru/others/skating/1037869419.html
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 8 maart 2016 @ 12:10:34 #98
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160513755
Je zou er bijna wat achter gaan zoeken..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 8 maart 2016 @ 12:11:40 #99
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_160513770
Dat middel is gewoon structureel genomen als doping (want stond niet op de lijst) en nu probeert men zich er uit te lullen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  dinsdag 8 maart 2016 @ 12:12:49 #100
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_160513784
net goed voor die ijdeltuit
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')