M'n mobiel zit in mijn tas beneden xoxoquote:Op maandag 7 maart 2016 17:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kan maar beter op m'n Whatsappje reageren
Wow srsquote:Op maandag 7 maart 2016 17:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kan maar beter op m'n Whatsappje reageren
niet echt, veel kabaal maar niet mooiquote:Op maandag 7 maart 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oorverdovende festival geluid is wel mooi
Welke route ga je rijden?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ga ik zometeen in de auto even opzettenDank voor de tip
Groot gelijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:35 schreef TARDIS. het volgende:
net even een mad berichtje op facebook geplaats, mijn presentatiegenoot reageert nergens op
hij zal wel denken, eindelijk van die latente homo afquote:Op maandag 7 maart 2016 17:35 schreef TARDIS. het volgende:
net even een mad berichtje op facebook geplaats, mijn presentatiegenoot reageert nergens op
Kom mee naar Lowlands, silent discoquote:Op maandag 7 maart 2016 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet echt, veel kabaal maar niet mooi
yes ik had een inb4 geplaatsquote:Op maandag 7 maart 2016 17:35 schreef TARDIS. het volgende:
zeg je altijd maar dan heb je smoesje dat je niet wil of kanquote:Op maandag 7 maart 2016 17:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom mee naar Lowlands, silent disco
Ik zit niet naast mensen met massamoordenaars in hun UIquote:Op maandag 7 maart 2016 17:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hou dat plekje graag vrij voor jimmy
Klopt xdquote:Op maandag 7 maart 2016 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zeg je altijd maar dan heb je smoesje dat je niet wil of kan
Silent disco dat is zo achterlijk. Leuk met z`n alle een koptelefoon op zettenquote:Op maandag 7 maart 2016 17:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom mee naar Lowlands, silent disco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |