Als ik iets doe, doe ik het goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:32 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Godverdomme, dat filmpje![]()
Maak ze kapot Twister, jij bent een god onder de compilatie video's!![]()
Zelfs de NOS neemt deze lui niet serieus. Niet zo heel gek als je naar hun gedrag kijkt.quote:Pranks en sketches die zogenaamd fout gaan
Kop, spijker, raak. Iets waar heel youtube last van heeft. Suggestieve thumbnails, ALLES IN CAPSLOCK en bijzonder slecht geacteerd. Het liefst meerdere keren per dag een kutvideo uitkotsen en dan zeggen dat ze het niet voor het geld doen. Maar wel een trailer uploaden om nog net wat meer geld binnen te harken, tuurlijk gaat het niet om het geld...quote:"Het is clickbait"
Daan Sip uit, Social1nfluencers
Nee, FALSCH!! Het is geen mening, maar een feit. Het is neppe, geacteerde troep. Daar valt niks op af te dingen. Na die talloze expose video's het alsnog vasthouden alsof het niet nep is... RTL Nederland durft het niet duidelijk te zeggen en doet alsof feiten als meningen geïnterpreteerd kunnen worden.quote:
Of komt dat omdat de jeugd van 12, 13 en 14 de leeftijdsrestrictie van youtube graag willen omzeilen zodat ze elke video kunnen zien? Dat lijkt mij veel waarschijnlijker dan dat studenten deze neppe troep kijken...quote:En de kijkers zijn ouder dan je denkt, de grootste groep is tussen de 18 en 25 jaar - studenten dus."
YouTube is een hele lange tijd verschoond geweest van AIDS. Ik weet niet hoeveel jaar, maar het waren voornamelijk videoclips en later lui die 'grappige' filmpjes wilden maken. Meestal sloegen die op z'n minst nog ergens op en was er op z'n minst moeite voor gedaan. En toen opeens begonnen er mensen te 'vloggen', in eerste instantie ook nog jaren op een laag pitje. Maar uiteindelijk leidde het tot de belachelijke situatie waarin we nu zitten, waarin letterlijke kleuters ook menen te moeten 'vloggen' en 'prank'-, 'gaming'- en 'commentary'-kanalen schering en inslag zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:41 schreef SjefCock het volgende:
Vroeger, in de tijd van Mastermovies, toen was het nog leuk. Dat waren goede videos die je met de hele school nadeed. Wat een tijd.
Youtube is een tokkiebende geworden. De doelgroep, kinderen geboren rond 2004/2006 vinden zulke kuttroep jammergenoeg leuk. Misschien dachten ze vroeger ook over dingen die ik leuk vond (1996) maar ik denk het zomaar niet. Er is een soort van commercie in die kids getrapt wat je er niet meer uit krijgt. iPads, smartphones, kutyoutubebende.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:59 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
YouTube is een hele lange tijd verschoond geweest van AIDS. Ik weet niet hoeveel jaar, maar het waren voornamelijk videoclips en later lui die 'grappige' filmpjes wilden maken. Meestal sloegen die op z'n minst nog ergens op en was er op z'n minst moeite voor gedaan. En toen opeens begonnen er mensen te 'vloggen', in eerste instantie ook nog jaren op een laag pitje. Maar uiteindelijk leidde het tot de belachelijke situatie waarin we nu zitten, waarin letterlijke kleuters ook menen te moeten 'vloggen' en 'prank'-, 'gaming'- en 'commentary'-kanalen schering en inslag zijn.
Maar goed. YouTube is geen tv. Je kunt nog steeds klikken op leuke videoclips ipv de laatste video van SterrePlaysMinecraft.
Ben bang dat als de middeleeuwse mens ons hier bezig ziet zoals we doen, ze zouden ons maar onontwikkeld vinden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
Zag hem net nog melden dat hij vind dat Brussel de aanslagen zelf heeft uitgelokt
Kansenparel weer
quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
Zag hem net nog melden dat hij vind dat Brussel de aanslagen zelf heeft uitgelokt
Kansenparel weer
wtfquote:Op zondag 29 mei 2016 15:47 schreef TwisterNederland het volgende:
Neppe personen, neppe pranks, neppe prijzen
Uiteraard goedgekeurd door RTL Nederland!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 mei 2016 15:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom kick je dit topic? Alsof die Armoeierd nog niet genoeg aandacht gekregen heeft.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn twitter account is zojuist het land uitgezet!quote:Op maandag 30 mei 2016 20:27 schreef SjefCock het volgende:
Godverdomme kunnen we die Armeniër niet op het vliegtuig terugzetten? Het zijn ook altijd de verkeerden die 'beroemd' worden. Altijd domme (vooral domme) kneuzen. Nooit eens een welbespraakt interessant iemand.
Is een prank kill!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zijn twitter account is zojuist het land uitgezet!
https://twitter.com/Armoowasright
Mooi om zo de dag te beginnen!
Laten we dit keer hopen van niet. Zijn account is in ieder geval echt weg. Hopelijk blijft het zoquote:
Dit gaat echt te ver, kill!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:37 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Laten we dit keer hopen van niet. Zijn account is in ieder geval echt weg. Hopelijk blijft het zo
Een doodsbedreiging gaat inderdaad te ver! Maar armoo doet het gewoonquote:
twitter:dumpert twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 13:35:28Nou nou @RTLNL , hou je mensen een beetje onder controle... https://t.co/g2qL8j8tC7 reageer retweet
/carequote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:46 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Een doodsbedreiging gaat inderdaad te ver! Maar armoo doet het gewoontwitter:dumpert twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 13:35:28Nou nou @RTLNL , hou je mensen een beetje onder controle... https://t.co/g2qL8j8tC7 reageer retweet
Horsefighterquote:Op zondag 29 mei 2016 19:53 schreef Internepper het volgende:
Mauri Pranks schijnt de nieuwe hit te zijn
Ik snap ook niet wat de bedoeling is van die contracten.quote:Op zondag 17 juli 2016 08:51 schreef MichaelScott het volgende:
Weet niet wat sneuer is, een kereltje waarbij de teelballen nog niet eens ingedaald zijn wat denkt dat hij helemaal de man is met dit soort video's of RTL die hem een contract aanbiedt.
RTL______!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |