Dit wordt via de homepage en "aanbevelingen" gewoon in je gezicht gedruktquote:Op maandag 7 maart 2016 19:46 schreef PizzametKebab het volgende:
Anders tyf je eens op en maak je je druk om iets anders. Hoe hypocriet ben je wel niet als je deze ongein steeds zelf opzoekt.
Ja omdat jij die zooi kijkt.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:27 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dit wordt via de homepage en "aanbevelingen" gewoon in je gezicht gedrukt
Nee, je hoeft er niks voor te doenquote:Op maandag 7 maart 2016 21:53 schreef PizzametKebab het volgende:
[..]
Ja omdat jij die zooi kijkt.
Cookies heet zoiets
waarom denk je dat ie zichzelf armo noemtquote:
En dat domme mokkel ook.. zou haar keihard gevenquote:Op maandag 7 maart 2016 17:57 schreef Vermon het volgende:
Hopen dat het een wurgcontract is en die kerel helemaal wordt uitgekleed.
Ik doe wat ik wil. Dergelijke strafbare feiten zoals hierboven dienen gewoon niet beloond te worden, maar gestraft...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:08 schreef zovty het volgende:
Ik snap dit niet hoor.
Als je iemand zo stom vind, waarom stalk je hem dan?
wat let je dan om aangifte tegen ze te doen? ze plegen volgens jou strafbare feiten toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:34 schreef TwisterNederland het volgende:
Goed bezig RTL voor het sponsoren van deze troep. Zullen jullie adverteerders Albert heijn, jumbo en de gamma leuk vinden!!!
[..]
Ik doe wat ik wil. Dergelijke strafbare feiten zoals hierboven dienen gewoon niet beloond te worden, maar gestraft...
Welkequote:Op woensdag 23 maart 2016 15:15 schreef TwisterNederland het volgende:
Binnenkort maar een compilatie maken welke met fraaie acties welke door RTL Nederland goedgekeurd, aangemoedigd en gesponsord wordt. Ben benieuwd wat de adverteerders van RTL ervan vinden. Kan niet wachten.
waarom maak je je hier zo druk om?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:15 schreef TwisterNederland het volgende:
Binnenkort maar een compilatie maken welke met fraaie acties welke door RTL Nederland goedgekeurd, aangemoedigd en gesponsord wordt. Ben benieuwd wat de adverteerders van RTL ervan vinden. Kan niet wachten.
Hopelijk dat ze ermee stoppen (gaat niet gebeuren want youtube euro's zijn zooo lekker) en als dat niet lukt hopelijk RTL een flinke duit advertentieknaken afnemen wegens boze adverteerders. Meer dan die rotkanaaltjes ooit op zullen leveren. Kan er weer een mooie businesscase ontwikkelt worden voor het onderwijs!quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom maak je je hier zo druk om?
wat bereik je daarmee?
Gewoon, mogelijkheden zatquote:
Dat is misschien nog wel de grotere cringe in dit geheel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:36 schreef FlesWater het volgende:
Dat kinderen dit leuk vinden
RIP Nederland
Het is ook niet onverwachts dat dergelijk uitschot in almere woont.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:47 schreef DKUp het volgende:
"Killlllllllllllll!
Het is een prank jonguh!"
Tevens Almere![]()
Godverdomme, dat filmpjequote:Op woensdag 23 maart 2016 16:35 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hopelijk dat ze ermee stoppen (gaat niet gebeuren want youtube euro's zijn zooo lekker) en als dat niet lukt hopelijk RTL een flinke duit advertentieknaken afnemen wegens boze adverteerders. Meer dan die rotkanaaltjes ooit op zullen leveren. Kan er weer een mooie businesscase ontwikkelt worden voor het onderwijs!
Verder hoop ik nog op een toename van 20% op verkoop van popcorn
[..]
Gewoon, mogelijkheden zat![]()
Hier nog een mooie afsluiter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |