abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160491476
Alweer de zoveelste klacht over deze neppe kneus, denken jullie. Dat klopt helemaal. Maar daar gaat het niet over. Waarom RTL? Dat komt zo.

Sinds eind 2014 heeft RTL een eigen multi-channel network genaamd RTLMCN (lekker origineel :')). Die beheren dan kanalen van youtubers en eventueel wil een bedrijf wel adverteren op dat kanaal. Tevens fungeren ze als internetpolitie Ze hebben al wat lui daarvoor weten te strikken. Ze doen maar lekker, het boeit me niet. Tot ik ineens dit zag. Ik had zoiets laags echt niet verwacht van RTL.

WAAROM RTL? Waarom hebben jullie nou opperkneus Robin Basak (AWR red.) een contract gegeven. Een kneus die mensen lastig valt, mensen uitscheldt met zijn net zulke grappige vriendjes, welke sowieso een beperkt woordenschat hebben. Vernieling pleegt en claimt dat zijn pranks echt zijn terwijl het overduidelijk nep is?

Het is voor mij duidelijk geworden dat RTL het zelf ook niet zo'n leuk figuur vinden om mee geassocieerd te worden. Bij elk kanaal dat ze gecontracteerd hebben vermelden ze vol trots dat ze er weer aan de haak hebben geslagen.

StukTV? PERSBERICHT!
De kneusjes van zu5e? PERSBERICHT!
Een random marrokaan? PERSBERICHT!
Maar bij opperkneus armoo? NOTHING!!

Echt helemaal niks over te vinden behalve een foto op instagram :')
Ik kan RTL wel begrijpen dat ze niet geassocieerd willen worden met zo'n idioot welke al voorzien had moeten zijn van een aantal pagina's strafblad. Maar alsjeblieft, bied hem dan ook geen contract aan omdat hij een aantal keren per week wat troep uitkotst wat toevallig vaak bekeken wordt.

Vanaf nu weten we zeker dat we nooit meer van hem en zijn stomme vriendjes afkomen hoeveel haat hij ook krijgt, dankzij RTL. Want die youtube euro's zijn zo lekker. Bedankt hé RTL! Hier zaten we echt op te wachten :{

pi_160491558
Wie?
pi_160491698
Ik blijf lachen om die hitlervideos :') deze is ook weer geniaal.
pi_160491736
Geen enkele neuk werd gegeven.

YouTube-persoonlijkheden :') :') :')
RTL :') :') :')
pi_160491762
Oh god, waarom armo idd :')
(she/her)
pi_160491989
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:00 schreef Rectum het volgende:
Geen enkele neuk werd gegeven.

YouTube-persoonlijkheden :') :') :')
RTL :') :') :')
pi_160492239
Welke :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_160492458
Zeer terechte klacht.

Wat een kneus is dat zeg.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_160492739
Ik zou er een boze vlog over maken.
pi_160493882
Alleen die naam al :')
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_160494497
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:54 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Wie?
Houden zo

quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:01 schreef Fylax het volgende:
Oh god, waarom armo idd :')
Ja, ik snap niet wat RTL in hem ziet...
Of is dit een quick moneygrab van RTL. Om hem vervolgens dood in de goot achter te laten. Als dat het is dan ^O^
pi_160494885
Hopen dat het een wurgcontract is en die kerel helemaal wordt uitgekleed.
pi_160495008
televisie is stervende bij de nieuwe generatie dus zoeken ze youtubers om hun publiek te verbreden
niks mis mee
en als het je niet bevalt kijk je toch niet? simple as that
pi_160495070
Ik word agressief van die Armo en wil hem op z'n bek stompen.
pi_160495111
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 18:03 schreef wietparkiet het volgende:
televisie is stervende bij de nieuwe generatie dus zoeken ze youtubers om hun publiek te verbreden
niks mis mee
Totdat je ongevraagd aangevallen wordt door deze lui :{w
Het is heel wat breder dan "niet leuk, niet kijken".... Klik de linkjes maar eens aan...
Waarom zouden we dergelijk asociaal gedrag niet mogen uitbannen?
RTL beloont dit gedrag dus, dus RTL vindt het acceptabel dat ze dit soort dingen doen op straat.
pi_160495146
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 18:03 schreef wietparkiet het volgende:
niks mis mee
Het gaat hier wel over een verachtelijke teringkneus.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_160495240
Zu5e zijn bazen :D
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_160495404
KILL!
KILL!
KILL!

:'( ;(
SOONY
pi_160495444
kill het is een prank jonge
pi_160495512
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:19 schreef DieselTank het volgende:
Alleen die naam al :')
Wat is er mis met zijn naam?
pi_160495606
quote:
18s.gif Op maandag 7 maart 2016 18:07 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Totdat je ongevraagd aangevallen wordt door deze lui :{w
Het is heel wat breder dan "niet leuk, niet kijken".... Klik de linkjes maar eens aan...
Waarom zouden we dergelijk asociaal gedrag niet mogen uitbannen?
RTL beloont dit gedrag dus, dus RTL vindt het acceptabel dat ze dit soort dingen doen op straat.
Meer dan de helft van die "fragmenten" zijn op je eigen website gehost
obsessie much?
En tenzij je Armoo en zijn vriendjes gaat opzoeken houden ze toch niet op met video's maken want ze genereren zo hun inkomsten. waarom zouden ze dat opgeven als mensen toch wel kijken?
En het gedrag op straat tja? het is niet altijd netjes wat ze doen maar wat let je om ze een flinke trap te verkopen als je ze dit soort dingen ziet doen?
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 18:08 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Het gaat hier wel over een verachtelijke teringkneus.
en die zijn niet te negeren?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2016 18:29:14 ]
pi_160495911
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 18:28 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Meer dan de helft van die "fragmenten" zijn op je eigen website gehost
obsessie much?
En tenzij je Armoo en zijn vriendjes gaat opzoeken houden ze toch niet op met video's maken want ze genereren zo hun inkomsten. waarom zouden ze dat opgeven als mensen toch wel kijken?
En het gedrag op straat tja? het is niet altijd netjes wat ze doen maar wat let je om ze een flinke trap te verkopen als je ze dit soort dingen ziet doen?

[..]

en die zijn niet te negeren?
Zoveel domheid :')
Waar iets gehost wordt is irrelevant. Dit was de beste manier om het duidelijk te maken, dus so be it.

Niks belet mij om hem een klap uit te delen behalve dan dat ik beschaafd ben.
Maar je bent het er toch mee eens dat dergelijk gedrag niet beloont dient te worden?
Tegenwoordig schijnt een prank een synoniem te staan voor klootzak.

We zijn al op een punt aangekomen dat het niet leuk vinden van een prank op een mishandeling komt te staan en er met bomtassen rond te smijten.
pi_160496134
quote:
18s.gif Op maandag 7 maart 2016 18:38 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Zoveel domheid :')
Waar iets gehost wordt is irrelevant. Dit was de beste manier om het duidelijk te maken, dus so be it.

Niks belet mij om hem een klap uit te delen behalve dan dat ik beschaafd ben.
Maar je bent het er toch mee eens dat dergelijk gedrag niet beloont dient te worden?
Tegenwoordig schijnt een prank een synoniem te staan voor klootzak.

We zijn al op een punt aangekomen dat het niet leuk vinden van een prank op een mishandeling komt te staan en er met bomtassen rond te smijten.
Ik vind het wel degelijk relevant waar iets gehost is maar dat terzijde
het kan me werkelijk waar geen moer schelen wat "youtubers" op straat wel en niet doen want het interesseert me simpelweg gewoon niet. en met bomtassen gooien is ook niet acceptabel
maar gelukkig worden deze jongens dan ook opgepakt en duidelijk gemaakt dat ze een lijn overschrijden.
en er is niks mis met iemand een flinke tik geven nav een niet grappige "prank". ik zou iemand er niet minder beschaafd om vinden. maar he als jij meer waarde hecht aan je "beschaafdheid" dan voor je zelf opkomen be my guest. en zie het als iets goeds
als hij getekend is bij rtl krijgt hij meer naamsbekendheid en geeft dat hem minder kansen om publieke pranks te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2016 18:48:51 ]
pi_160496787
Die pranks zijn allemaal gekopieerd en in scene gezet
pi_160497690
Anders tyf je eens op en maak je je druk om iets anders. Hoe hypocriet ben je wel niet als je deze ongein steeds zelf opzoekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')