Alweer de zoveelste klacht over deze neppe kneus, denken jullie. Dat klopt helemaal. Maar daar gaat het niet over. Waarom RTL? Dat komt zo.
Sinds eind 2014 heeft RTL een eigen multi-channel network genaamd RTLMCN (lekker origineel

). Die beheren dan kanalen van youtubers en eventueel wil een bedrijf wel adverteren op dat kanaal. Tevens fungeren ze als internetpolitie Ze hebben al wat lui daarvoor weten te strikken. Ze doen maar lekker, het boeit me niet. Tot ik ineens dit zag. Ik had zoiets
laags echt niet verwacht van RTL.
![NPV8yY2.png]()
WAAROM RTL? Waarom hebben jullie nou opperkneus Robin Basak (AWR red.) een contract gegeven. Een kneus die mensen
lastig valt, mensen
uitscheldt met
zijn net zulke grappige vriendjes, welke sowieso een beperkt
woordenschat hebben.
Vernieling pleegt en claimt dat zijn pranks echt zijn terwijl het
overduidelijk nep is?
Het is voor mij duidelijk geworden dat RTL het zelf ook niet zo'n leuk figuur vinden om mee geassocieerd te worden. Bij elk kanaal dat ze gecontracteerd hebben vermelden ze vol trots dat ze er weer aan de haak hebben geslagen.
StukTV?
PERSBERICHT!De kneusjes van zu5e?
PERSBERICHT! Een random marrokaan?
PERSBERICHT!Maar bij opperkneus armoo?
NOTHING!! Echt helemaal niks over te vinden behalve een foto op instagram

Ik kan RTL wel begrijpen dat ze niet geassocieerd willen worden met zo'n idioot welke al voorzien had moeten zijn van een aantal pagina's strafblad. Maar alsjeblieft, bied hem dan ook geen contract aan omdat hij een aantal keren per week wat troep uitkotst wat toevallig vaak bekeken wordt.
Vanaf nu weten we zeker dat we nooit meer van hem en zijn stomme vriendjes afkomen hoeveel haat hij ook krijgt, dankzij RTL. Want die youtube euro's zijn zo lekker. Bedankt hé RTL! Hier zaten we echt op te wachten