dat is gewoon sletterig, dat van haar, toch?quote:Op maandag 7 maart 2016 16:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Heel toevallig heb ik nu een zwarte lace up shirt aan. Alleen niet zo'n fucking diep decollete
kans is wel groot dat niet OK is hequote:Op maandag 7 maart 2016 16:53 schreef Neverknown het volgende:
[..]
mmm achja ik zie het wel als ik ze donderdag of zo binnen heb![]()
Haat het om shit om te ruilen hopelijk is beetje OK.
wat lief van jequote:Op maandag 7 maart 2016 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit? Iedereen is welkom![]()
![]()
In mijn ogen moet het OK zijn wat iemand anders er van vindt zal me een worst wezen wat dat betreft. Kleding is kleding.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kans is wel groot dat niet OK is he
quote:Op maandag 7 maart 2016 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Post FF dan, bij mij laadt die site blijkbaar niet goed.
Misschien is dat in haar geval juist wel representatief.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is gewoon sletterig, dat van haar, toch?
Ja want anders zie je dat middenstukje van een beha toch. Al die chicks met diep decollete waar je op geilt dragen dat hoor.quote:
miss wel ja, maar hou er zelf van als vrouwen om de hete brei heen draaienquote:Op maandag 7 maart 2016 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is dat in haar geval juist wel representatief.
noem je je kwakje hete brei????quote:Op maandag 7 maart 2016 16:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
miss wel ja, maar hou er zelf van als vrouwen om de hete brei heen draaien
wel leuk denk ik voor in zomer en lente heb er ook meteen 2 gehaald. Was bang dat ze verkocht waren binnen uur. Is vaak op zalando als je ff twijfels is je maat weg. Zelf bij nieuwe collectie.quote:
heb je gelijk in meidquote:Op maandag 7 maart 2016 16:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
In mijn ogen moet het OK zijn wat iemand anders er van vindt zal me een worst wezen wat dat betreft. Kleding is kleding.
Oke eend.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:57 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
Ben een nieuwe user hier, welkom
Denk dat het wel meevalt, dit model is zelf gewoon plat.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:56 schreef Neverknown het volgende:
Je tetten lijken zo wel plat, een bh pusht het nog beetje naar boven
nee dat noem ik fluorantimoonzuurquote:Op maandag 7 maart 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
noem je je kwakje hete brei????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |