Maakt toch niks uit? Iedereen is welkomquote:Op maandag 7 maart 2016 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo Karel de Kever!
Leuk dat je hier meepost
Vertel eens wat meer over jezelf.
j/m?
leeftijd?
woonplaats?
haha heb er al 2 thuis liggen, nu deze 2 weer gehaald.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Heel toevallig heb ik nu een zwarte lace up shirt aan. Alleen niet zo'n fucking diep decollete
Nou ja, het geeft een indicatie van de IQ van desbetreffende persoon. Dan weet ik hoe diep ik me moet verlagen om een normale conversatie te hebben.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit? Iedereen is welkom![]()
![]()
Als je blond bent verwijs ik je door naar mij. Als je blond en gay bent verwijs ik je door naar etsuquote:
check hem carenquote:Op maandag 7 maart 2016 16:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar ik weet even niet waar het over gaat
Val je srs op blonde jongensquote:Op maandag 7 maart 2016 16:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je blond bent verwijs ik je door naar mij. Als je blond en gay bent verwijs ik je door naar etsu
Ben gingerquote:Op maandag 7 maart 2016 16:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je blond bent verwijs ik je door naar mij. Als je blond en gay bent verwijs ik je door naar etsu
Je kunt ook van die plakpads aan je tieten plakken, dan zie je niet dat je een beha draagtquote:Op maandag 7 maart 2016 16:51 schreef Neverknown het volgende:
[..]
haha heb er al 2 thuis liggen, nu deze 2 weer gehaald.
Ik vind diep wel mooi, ligt eraan hoe het uitgaat zien denk dat ik gewoon zwart bhtje eronder doe.
Hoop niet te lellek of te extreem.
Leeftijd, geslacht en woonplaats ja?quote:Op maandag 7 maart 2016 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, het geeft een indicatie van de IQ van desbetreffende persoon. Dan weet ik hoe diep ik me moet verlagen om een normale conversatie te hebben.
Woonplaats vooralquote:Op maandag 7 maart 2016 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leeftijd, geslacht en woonplaats ja?
Doen vrouwen dat echt ja?quote:Op maandag 7 maart 2016 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je kunt ook van die plakpads aan je tieten plakken, dan zie je niet dat je een beha draagt
Haha sws. Boksquote:Op maandag 7 maart 2016 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Woonplaats vooral
Alles onder de rivieren
quote:Op maandag 7 maart 2016 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je kunt ook van die plakpads aan je tieten plakken, dan zie je niet dat je een beha draagt
wou inloggen op mijn Donald_Duck8 account maar wachtwoord kwijtquote:Op maandag 7 maart 2016 16:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vond de andere account leuker. Ik heb het niet zo op Donald Duck namen.
Frietquote:Op maandag 7 maart 2016 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Woonplaats vooral
Alles onder de rivieren
mmm achja ik zie het wel als ik ze donderdag of zo binnen hebquote:Op maandag 7 maart 2016 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |