Wie waren d'r geband dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sommige bans hadden mij niet lang genoeg kunnen duren
open je eigen muziekzaak. 'Braddie's Paradijs'quote:Op maandag 7 maart 2016 14:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als er even geen klant was pakte ik er een gitaar bij of een keyboard en ging ik wat rommelen (Dat is het chille aan een muziekzaak, altijd wel wat te doen op dát gebied)
En ik had in principe op de vrijdag 2x pauze, 1x om 12 uur 30 minuten om ff een broodje te eten, en van 6 tot 7 ging m`n baas altijd naar boven om avondeten klaar te maken.
Vaak bleven we trouwens op de vrijdag tot goed na 9 uur "Open" Moest ik een pak zalm halen en toastjes en gingen we tot laat in de avond met een aantal mensen muziek maken en lol trappen in de winkel
Mis het nog wel die muziekzaak, maar persoonlijke conflicten doe je niets aanZeker zo een als deze..
Lekker de concurrentie met het internet aan gaan.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
open je eigen muziekzaak. 'Braddie's Paradijs'
Dan komen er echt veel mensen jaquote:Op maandag 7 maart 2016 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
open je eigen muziekzaak. 'Braddie's Paradijs'
ik zou dat shirt dat je aan hebt ook even ophangen.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:03 schreef MrBradge het volgende:
Net stiekem weer even een filmpje opgenomen
Dat is toch geen werken dan? Haal eerst die pauzetijden er eens af voordat je gaat opscheppenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als er even geen klant was pakte ik er een gitaar bij of een keyboard en ging ik wat rommelen (Dat is het chille aan een muziekzaak, altijd wel wat te doen op dát gebied)
En ik had in principe op de vrijdag 2x pauze, 1x om 12 uur 30 minuten om ff een broodje te eten, en van 6 tot 7 ging m`n baas altijd naar boven om avondeten klaar te maken.
Vaak bleven we trouwens op de vrijdag tot goed na 9 uur "Open" Moest ik een pak zalm halen en toastjes en gingen we tot laat in de avond met een aantal mensen muziek maken en lol trappen in de winkel
Mis het nog wel die muziekzaak, maar persoonlijke conflicten doe je niets aanZeker zo een als deze..
dat levert niks op als je niet bekeken wordtquote:Op maandag 7 maart 2016 15:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan komen er echt veel mensen ja
Laat mij maar lekker filmpjes uploaden op YouTube, prima zat
Als ik de officiele pauze tijden er af haal dan zit ik nog steeds rond de 45-46 uurquote:Op maandag 7 maart 2016 15:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is toch geen werken dan? Haal eerst die pauzetijden er eens af voordat je gaat opscheppen
Doe even positief graagquote:Op maandag 7 maart 2016 15:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is toch geen werken dan? Haal eerst die pauzetijden er eens af voordat je gaat opscheppen
Nee klopt, maar daarom upload ik veel content, zodat er een kans is dat ik sneller opduik bij zoekresultatenquote:Op maandag 7 maart 2016 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat levert niks op als je niet bekeken wordt
Dat vind ik nou niet echt schokkend veel hoor.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik de officiele pauze tijden er af haal dan zit ik nog steeds rond de 45-46 uur
Ik ben voor mijn doen heel positief.quote:
Dat is zonde, dit shirt heb ik gekregen van m`n oude baas toen Roland 30 jaar Importeur was in Nederland in 2011quote:Op maandag 7 maart 2016 15:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zou dat shirt dat je aan hebt ook even ophangen.
misschien moet je dan ook even aan de inhoud van je filmpjes denken.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee klopt, maar daarom upload ik veel content, zodat er een kans is dat ik sneller opduik bij zoekresultatenDan is de kans groter dat het wél gaat gebeuren!
Ik heb 200k views op 1 van m'n uploads.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee klopt, maar daarom upload ik veel content, zodat er een kans is dat ik sneller opduik bij zoekresultatenDan is de kans groter dat het wél gaat gebeuren!
en hoeveel chicks heb je geneukt in 2016?quote:Op maandag 7 maart 2016 15:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb 200k views op 1 van m'n uploads.
Keyboardfilmpjes en dashcamfilmpjes om te beginnen, ik wil ook wat gaan vloggen en unboxings gaan doen over een poosjequote:Op maandag 7 maart 2016 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien moet je dan ook even aan de inhoud van je filmpjes denken.
quote:Op maandag 7 maart 2016 15:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
en hoeveel chicks heb je geneukt in 2016?
2quote:Op maandag 7 maart 2016 15:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
en hoeveel chicks heb je geneukt in 2016?
iets aan verdiend?quote:Op maandag 7 maart 2016 15:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb 200k views op 1 van m'n uploads.
Als je kip op je channel zet ga ik subbenquote:Op maandag 7 maart 2016 15:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Keyboardfilmpjes en dashcamfilmpjes om te beginnen, ik wil ook wat gaan vloggen en unboxings gaan doen over een poosjeEerst maar eens kijken of het enigszins wat gaat worden.
Met m`n vorige account had ik een gecombineerd aantal views van 3 miljoen, had toen een filmpje geupload dat ik wat liep te improviseren
Niet wetende dat het apparaat waarop ik dat deed vrij zeldzaam was, toen had ik in 1 week tijd 60,000 hits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |