Precies dit ja, Nederland heeft volgens mij meeste parttimers van Europa (misschien zelfs van de wereldquote:Op maandag 7 maart 2016 14:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Met al die parttime vrouwen meegerekend waarschijnlijk, anders niet toch?
Als er even geen klant was pakte ik er een gitaar bij of een keyboard en ging ik wat rommelen (Dat is het chille aan een muziekzaak, altijd wel wat te doen op dát gebied)quote:
Komt omdat ze in andere landen niet werkenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies dit ja, Nederland heeft volgens mij meeste parttimers van Europa (misschien zelfs van de wereld)
Neequote:Op maandag 7 maart 2016 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Zijn we allemaal weer blij dat klbsc weer open is? Nou, ik anders wel gvd
Ben zowiezo tegen de maatschappelijke druk dat vrouwen al dan niet parttime zouden moeten werken, die onzin heeft ertoe geleid dat men in tegenstelling tot vroeger niet meer zonder meer met een inkomen oer huishouden kan rondkomen met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies dit ja, Nederland heeft volgens mij meeste parttimers van Europa (misschien zelfs van de wereld)
We staan wel onder streng toezichtquote:Op maandag 7 maart 2016 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Zie hierboven.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Komt omdat ze in andere landen niet werken
mijn huishouden komt prima rond met mijn inkomenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ben zowiezo tegen de maatschappelijke druk dat vrouwen al dan niet parttime zouden moeten werken, die onzin heeft ertoe geleid dat men in tegenstelling tot vroeger niet meer zonder meer met een inkomen oer huishouden kan rondkomen met alle gevolgen van dien.
quote:Op maandag 7 maart 2016 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn huishouden komt prima rond met mijn inkomen
sommige bans hadden mij niet lang genoeg kunnen durenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Het kan ook wel maar het is niet meer vanzelfsprekend.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn huishouden komt prima rond met mijn inkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |