Niet op een openbaar forum waarin m'n werkgever en m'n naam ook getoond wordt. Dat je denkt dat ik het verzin, zegt voor mij wel dat jullie niet echt op hoogte zijn van m'n vakgebied (C++).quote:Op maandag 7 maart 2016 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed. Post je salarisstrook en CV maar.
Dan heb je een WAjong voor iets dat je werk en studie niet hebben beïnvloed. Raar dat je er een hebt gehad dan. Ik stel voor dat je het terugbetaald vanaf je 18e. Immers, je hebt vast ook studiefinanciering + uitwonend + WAjong gekregen. Dus dubbele studiefinanciering. Of niet?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:56 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Niet op een openbaar forum waarin m'n werkgever en m'n naam ook getoond wordt. Dat je denkt dat ik het verzin, zegt voor mij wel dat jullie niet echt op hoogte zijn van m'n vakgebied.
Ik heb niet eens een relevante studie gehad. Wel een goede portfolio opgebouwd op Github..quote:Op maandag 7 maart 2016 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan heb je een WAjong voor iets dat je werk en studie niet hebben beïnvloed. Raar dat je er een hebt gehad dan. Ik stel voor dat je het terugbetaald vanaf je 18e. Immers, je hebt vast ook studiefinanciering + uitwonend + WAjong gekregen. Dus dubbele studiefinanciering. Of niet?
Je bent dus niet arbeidsgehandicapt. Met terugwerkende kracht.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:58 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een relevante studie gehad. Wel een goede portfolio opgebouwd op Github..
Dat denk je te kunnen beoordelen vanaf je monitor?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent dus niet arbeidsgehandicapt. Met terugwerkende kracht.
Anders verdien je zonder studie in je eerste werkjaar niet 2700 bruto.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:00 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Dat kun je oordelen vanuit je scherm?
Het is tweede werkjaar, trouwens. En dat kun je wel zeggen voor de reguliere banen inderdaad, maar ben je trouwens wel op de hoogte hoe zwaar overspannen de arbeidsmarkt voor ontwikkelaars is? Heb je dat link trouwens wel gezien?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Anders verdien je zonder studie in je eerste werkjaar niet 2700 bruto.
Die link werkt niet. Dan nog... Ik ken iemand die is geboren met een open rug maar ondertussen wel studeert als maatschappelijk werker. Heeft ook zelfs een bijbaan gehad tijdens studeren. 900 euro + 700 stufi + salaris (deels verrekend wel). En een aangepast huis. Veel vind ik logisch, maar ze had _geen_ arbeidshandicap. Zoals de nieuwe WAjong is, alles wat je verdient/studeert wordt in mindering gebracht is terecht.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:01 schreef Rene_Froger het volgende:
Maar voor de rest, ben je niet echt op de hoogte hoe zwaar overspannen de arbeidsmarkt voor ontwikkelaars is, lijkt mij? Heb je dat link trouwens wel gezien?
zo een ken ik ook... wellicht dezelfdequote:Op maandag 7 maart 2016 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die link werkt niet. Dan nog... Ik ken iemand die is geboren met een open rug maar ondertussen wel studeert als maatschappelijk werker. Heeft ook zelfs een bijbaan gehad tijdens studeren. 900 euro + 700 stufi + salaris (deels verrekend wel). En een aangepast huis. Veel vind ik logisch, maar ze had _geen_ arbeidshandicap. Zoals de nieuwe WAjong is, alles wat je verdient/studeert wordt in mindering gebracht is terecht.
Je wilt even pochen met het feit dat je ondanks je kansloze cv alsnog van een redelijk salaris geniet, chapeau.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:56 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Niet op een openbaar forum waarin m'n werkgever en m'n naam ook getoond wordt. Dat je denkt dat ik het verzin, zegt voor mij wel dat jullie niet echt op hoogte zijn van m'n vakgebied (C++).
doet ie goedquote:Op maandag 7 maart 2016 22:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je wilt even pochen met het feit dat je ondanks je kansloze cv alsnog van een redelijk salaris geniet, chapeau.
Kan prima in de IT/Informatiekunde.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Anders verdien je zonder studie in je eerste werkjaar niet 2700 bruto.
Voor starters? Lijkt me sterk.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:54 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Kan prima in de IT/Informatiekunde.
De mentaliteit van oud wajongers als TS verpesten het blijkbaar voor de nieuwe,quote:Op maandag 7 maart 2016 16:12 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Hij valt onder de oude wajong, tegenwoordig komt vrijwel niemand er meer in. 90% minder om precies te zijn. Nu val je nog gemakkelijker gezellig tussen wal en schip.
Dat kan, wij hebben onlangs iemand aangenomen met een soortgelijk salaris. Iemand met weinig/geen werkervaring wordt gezien als "starter" terwijl diegene misschien al heel goed kan programmeren. Er is een groot tekort aan talentvolle IT'ers en bedrijven betalen daar flink voor.quote:
Zit in de wajong omdat hij 'n extreem pathologisch leugenaar is denk ik?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:19 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Nou, dat moet toch wel lukken, lijkt mij. Het is niet alsof het een wereldbedrag ofzo is. Ken een Wajong'er. Verdient 2700 bruto, slechts 1 jaar werkervaring.
Gelukkig, want als ik hoor dat er hier mensen prima fulltime kunnen werken en de regeltjes willen bespelen om niet gekort te worden gaan mij de haren overeind staan.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:12 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Hij valt onder de oude wajong, tegenwoordig komt vrijwel niemand er meer in. 90% minder om precies te zijn. Nu val je nog gemakkelijker gezellig tussen wal en schip.
Het bevestigd alleen de vermoedensquote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gelukkig, want als ik hoor dat er hier mensen prima fulltime kunnen werken en de regeltjes willen bespelen om niet gekort te worden gaan mij de haren overeind staan.
Dat kan toch niet
Ja ja maar... ik heb:quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:12 schreef Ebayzoo het volgende:
[..]
Het bevestigd alleen de vermoedensMooie is dat ze ook allemaal met droge ogen mee praten alsof ze er recht op hebben. Tijd om dat hele sociale vangnet eens te gaan versoberen of de regels strenger toe te passen. Mijn vriendin komt niet aan het werk, ondanks dat ze op de meest kansloze baantjes reageert. Maar hun doen alles om maar niet te hoeven werken, of net genoeg te werken zodat ze nog lekker kunnen steun trekken. En wij mogen lekker van twee salarissen naar één salaris zonder fijne vangnet voordeeltjes
Maar ondertussen wel elke maand lekker bijna de helft inleveren om dit soort volk lekker met hun biertje thuis te laten zitten.
Euj, nu je het zegt, ik heb er ook een paar van die. Ook maar eens kijken of er nog wat te regelen valt..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:58 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja ja maar... ik heb:
Ik kan heul niet werkenDus ik eis wajong aangezien ik het zo zwaar heb en mentaal absoluut niet kan werken. (Niet dat ik het geprobeerd heb overigens) maar ik kan het gewoon niet. En ben heel tevreden met de wajong hoor, niks veranderen
![]()
hihi ik heb stiekem gewoon gedaan alsof ik ze hadquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:04 schreef Ebayzoo het volgende:
[..]
Euj, nu je het zegt, ik heb er ook een paar van die. Ook maar eens kijken of er nog wat te regelen valt..
Dan is je aanpassings-stoornis wel onder controle inmiddels denk ik!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:45 schreef DieselTank het volgende:
[..]
hihi ik heb stiekem gewoon gedaan alsof ik ze had
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |