Dinsdag 22 september 2015.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:38 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja dat zou best eens kunnen. heel zielig eigenlijk.
Okequote:Op maandag 7 maart 2016 17:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Kortzichtig infantiel mannetje dat enkel een voor wat hoort wat mentaliteit heeft. Roosje maakt deel uit van de phalanx de phalanx komt op voor elkaar.
quote:Op maandag 7 maart 2016 18:03 schreef Drieklank het volgende:
Ondertussen is Roosje een dikke oude vent die in zijn onderbroek met remsporen zit te sjorren op jullie reacties.
Echt zo hahaquote:Op maandag 7 maart 2016 18:03 schreef Drieklank het volgende:
Ondertussen is Roosje een dikke oude vent die in zijn onderbroek met remsporen zit te sjorren op jullie reacties.
Ben zelf al langs geweest, Sjemmert is weer een kopje kleiner gemaakt en ik heb meteen 450,- euro in beslag genomen. Was alles wat hij nog over had van zijn wajong uitkering van deze maand.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Denk dat deze keer wij twee persoonlijk moeten gaan. De diamant en de zologe op pad.
110 voor Braddie zodat hij een hoertje kan regelen via kinky, de rest gaan wij opdrinken?quote:Op maandag 7 maart 2016 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben zelf al langs geweest, Sjemmert is weer een kopje kleiner gemaakt en ik heb meteen 450,- euro in beslag genomen. Was alles wat hij nog over had van zijn wajong uitkering van deze maand.
Dat zei je vriend gister zeker ook?quote:
Sowieso, ik heb al voor 300 euro drie fusten besteld en van de overige 40 euro wordt besteld bij de lokale shoarma boer!quote:Op maandag 7 maart 2016 20:04 schreef Argo het volgende:
[..]
110 voor Braddie zodat hij een hoertje kan regelen via kinky, de rest gaan wij opdrinken?
Dan wil ik wel dat we Arafat van de knokploeg sturen, ik vertrouw de shoarma boer niet als iemand die geen broer is besteld.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso, ik heb al voor 300 euro drie fusten besteld en van de overige 40 euro wordt besteld bij de lokale shoarma boer!
Sowieso sturen we arafat, anders wordt er zaad geloosd in onze bestelling. Vooral als we gerechten met geitenvlees bestellen.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan wil ik wel dat we Arafat van de knokploeg sturen, ik vertrouw de shoarma boer niet als iemand die geen broer is besteld.
Arafat heeft menige dag gered.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso sturen we arafat, anders wordt er zaad geloosd in onze bestelling. Vooral als we gerechten met geitenvlees bestellen.
Maar Arafat is toch echt wel een baasje in de wordingquote:
Hij heeft zijn eigen neven geslagen toen ze Braddie beledigde, hij is rechtvaardig en streng.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar Arafat is toch echt wel een baasje in de wording
Hij is een trouwe volgeling zoals Geerd het graag zietquote:Op maandag 7 maart 2016 21:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen neven geslagen toen ze Braddie beledigde, hij is rechtvaardig en streng.
Geerds gloriequote:Op maandag 7 maart 2016 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is een trouwe volgeling zoals Geerd het graag ziet
Geerd God en de Goede Leeft zijn dingen om voor te stervenquote:
Dat is zo man, ik ben klaar voor de jihad.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd God en de Goede Leeft zijn dingen om voor te sterven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |