Wat gaat er bij jou in? Ik ben niet geïnteresseerd, gelieve naar iemand anders te gaan met deze verzoekenquote:Op maandag 7 maart 2016 12:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat gaat er bij mij in makker. Alle homo's hebben deze klachten.
maak je maar geen zorgen man. het zal vast niks ernstigs zijn. het is hooguit een klein beetje heel erg genant das alles.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:55 schreef VarkensHart het volgende:
Ik heb dus sinds kort kleine bultjes tussen mijn billen en rond mijn anus.
Twijfel of ik de dokter moet bellen, het jeukt.
Klacht is jeuk en twijfel, geen angst.
Ps
TS is hetero en niet anaal gepakt
Ja praat er maar omheen.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:01 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Wat gaat er bij jou in? Ik ben niet geïnteresseerd, gelieve naar iemand anders te gaan met deze verzoeken
Dit. Vaak moet eerst de doktersassistente er even naar kijken, omdat de huisarts het druk heeft en het vaak niet ernstig genoeg is voor doorverwijzing. Meestal krijg je dan een jonge doktersassistente die net uit de schoolbanken komt, omdat zij nog ervaring op moet doen met het schouwen. Zo kan de meer ervaren doktersassistente zich richten op de administratieve zaken, maar soms moet zij ook nog even kijken om er zeker van te zijn dat de eerste goed gekeken heeft.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:03 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maak je maar geen zorgen man. het zal vast niks ernstigs zijn. het is hooguit een klein beetje heel erg genant das alles.
dat is helemaal niet eens zo'n verkeerd idee. er zullen vast fokers zijn hier die er meer verstand van hebben.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:06 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Maak anders even een foto. Dan hoef je niet naar de dokter en kunnen mensen in het Geneeskunde topic advies geven.
Om daarna elleboog diep naar binnen te gaan omdat hij denkt dat dit een of andere zieke fetisj is van TSquote:Op maandag 7 maart 2016 12:57 schreef matthias24 het volgende:
ik zou wel naar de dokter gaan..... maar je kan er wel op rekenen dat de dokter je vraagt je broek uit te treken....voor onderzoek.
Je kan bv een foto maken door op het kopieerapparaat van het werk te gaan zitten.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:06 schreef Drieklank het volgende:
Maak anders even een foto. Dan hoef je niet naar de dokter en kunnen mensen in het Geneeskunde topic advies geven.
Was die maat van je ook homo dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:03 schreef Hallojo het volgende:
Een maat van me had dit ook en die is nu dood.
pardon! dat bedoelde ik helemaal niet. het is puur alleen voor een dokter om een kijkje te nemen. das alles.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om daarna elleboog diep naar binnen te gaan omdat hij denkt dat dit een of andere zieke fetisj is van TS
Ja natuurlijk. Anders krijg je dit soort dingen niet.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Was die maat van je ook homo dan?
heftigquote:Op maandag 7 maart 2016 13:03 schreef Hallojo het volgende:
Een maat van me had dit ook en die is nu dood.
Van vochtig toiletpapier krijg je aambeienquote:Op maandag 7 maart 2016 14:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb sinds kort ook jeuk daar.Even voor de duidelijkheid; ben al jaren dagelijks met scheermesjes in de weer, gebruik dagelijks vochtig toiletpapier, en ik boen dagelijks een flinke lading douchegel doorheen. Nooit eerder jeuk gehad.
ooh ja?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:49 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Van vochtig toiletpapier krijg je aambeien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |