Zullen we gaan anus scharen misschien helpt hetquote:Op maandag 7 maart 2016 14:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb sinds kort ook jeuk daar.Even voor de duidelijkheid; ben al jaren dagelijks met scheermesjes in de weer, gebruik dagelijks vochtig toiletpapier, en ik boen dagelijks een flinke lading douchegel doorheen. Nooit eerder jeuk gehad.
Bah smerig ben jijquote:Op maandag 7 maart 2016 14:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb sinds kort ook jeuk daar.Even voor de duidelijkheid; ben al jaren dagelijks met scheermesjes in de weer, gebruik dagelijks vochtig toiletpapier, en ik boen dagelijks een flinke lading douchegel doorheen. Nooit eerder jeuk gehad.
Ja ja, je gewoon een vies wijf dat een beetje aan der kont loopt te krabben.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Smerig? Ik ben juist smetvreeshygiënisch als het om dit soort dingen gaat.
Ik krab daar niet.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Alsnog ben je gewoon een vies wijf dat een beetje aan der kont loopt te krabben.
Maar jou neem ik sowieso niet serieus, laatst zat je me ook al compleet de grond in te boren en toen werd heel die discussie verwijderd.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ja ja, je gewoon een vies wijf dat een beetje aan der kont loopt te krabben.
Oke juffiequote:Op maandag 7 maart 2016 16:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar jou neem ik sowieso niet serieus, laatst zat je me ook al compleet de grond in te boren en toen werd heel die discussie verwijderd.
ja en ik ben hillery clinton nou goed.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
He matthias ouwe rukkerquote:Op maandag 7 maart 2016 16:34 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja en ik ben hillery clinton nou goed.waarom ga je niet iemand anders pesten ofzo?
KOM NIET AAN ROOSJE TERINGLULquote:
Hopelijk scheur je je toompjequote:Op maandag 7 maart 2016 16:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik trek die droge doos van haar helemaal uit elkaar ! wat wil je doen ?
KOm vechten dan !!!! NIEMAND KOMT AAN ROOSJE!!!quote:Op maandag 7 maart 2016 16:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
JA DAT JAquote:Op maandag 7 maart 2016 16:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
KOm vechten dan !!!! NIEMAND KOMT AAN ROOSJE!!!
Je bent zelf vervelendquote:Op maandag 7 maart 2016 16:51 schreef matthias24 het volgende:
mensen willen julie je alsjeblieft gedragen. dit is super ongepast en vervelend gedrag!!.........!
Haha kijk deze internet ridder op zijn wit bevlekte bureaustoelquote:Op maandag 7 maart 2016 16:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
KOm vechten dan !!!! NIEMAND KOMT AAN ROOSJE!!!
Moet je je mama niet ff roepen om je anus te deppen?quote:Op maandag 7 maart 2016 16:57 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha kijk deze internet ridder op zijn wit bevlekte bureaustoel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |