haha nou meid 't is wat xD!quote:Op maandag 7 maart 2016 12:27 schreef Seaver het volgende:
[..]
Heb een jaar terug hier wel eens gepost maar ken niemand meer haha behalve Gianni
quote:Op maandag 7 maart 2016 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
het ruikt soms ook naar wasmiddel srs
Wel handig voor het dinnetje, je zal vast niet verzoeken om door te slikken, aangezien je het zelf blijkbaar niet zo lekker vindt.quote:
ja, ik vind niet dat ik mensen kan vragen iets te slikken als ik zelf niet weet hoe het smaaktquote:Op maandag 7 maart 2016 12:32 schreef zG. het volgende:
[..]
Wel handig voor het dinnetje, je zal vast niet verzoeken om door te slikken, aangezien je het zelf blijkbaar niet zo lekker vindt.
gvd Dimaquote:Op maandag 7 maart 2016 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
het ruikt soms ook naar wasmiddel srs
Wel heel vanilla zo, geen slikken en geen manhandling en vast ook geen anaal.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, ik vind niet dat ik mensen kan vragen iets te slikken als ik zelf niet weet hoe het smaakt
nee heel laf en lief allemaalquote:Op maandag 7 maart 2016 12:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel heel vanilla zo, geen slikken en geen manhandling en vast ook geen anaal..
Ben jij nou ook zG.?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel heel vanilla zo, geen slikken en geen manhandling en vast ook geen anaal..
je moeder zal trots op je zijnquote:Op maandag 7 maart 2016 12:40 schreef Dimachaerus het volgende:
naja ik had dus laatst een markus ikea stoffen beklede stoel gekocht
heb een tijdje zitten edgen en ik bleef maar spuiten tijdens ejaculatie, kwam op schouder en naarmaate de kracht afnam kwam het ook tussen mn arm en torso zo op mn nieuwe stoffen beklede stoel
om te voorkomen dat al het sperma in de bekleding trok heb ik snel ff de grootste klodder opgelikt en toen snel ff met nat doekje proberen schoon te maken zodat er geen blijvende vlek achterblijft
en soms spuit ik mn onderarm helemaal onder dan moet je ff het gros oplikken omdat anders alles op de grond en bureau komt enzo
quote:Op maandag 7 maart 2016 12:40 schreef Dimachaerus het volgende:
heb een tijdje zitten edgen en ik bleef maar spuiten tijdens ejaculatie, kwam op schouder en naarmaate de kracht afnam kwam het ook tussen mn arm en torso zo op mn nieuwe stoffen beklede stoel
om te voorkomen dat al het sperma in de bekleding trok heb ik snel ff de grootste klodder opgelikt en toen snel ff met nat doekje proberen schoon te maken zodat er geen blijvende vlek achterblijft
en soms spuit ik mn onderarm helemaal onder dan moet je ff het gros oplikken omdat anders alles op de grond en bureau komt enzo
quote:Op maandag 7 maart 2016 12:40 schreef Dimachaerus het volgende:
anaal is wel vies man
heb teveel ongelukjes gezien
.............quote:Op maandag 7 maart 2016 12:40 schreef Dimachaerus het volgende:
zou wel willen proberen met jasje tho
voor een keertje
Klinkt als iets om naar uit te kijken...quote:Op maandag 7 maart 2016 12:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee heel laf en lief allemaal
hoezo lieve seks kan toch ook lief zijnquote:Op maandag 7 maart 2016 12:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klinkt als iets om naar uit te kijken... [ afbeelding ].
Begrijpelijk man, als ik een damesmeisje volspuit zuig ik haar ook leeg zodat het dekbedovertrek niet vies wordt.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja, jij noemt het laf...quote:Op maandag 7 maart 2016 12:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo lieve seks kan toch ook lief zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |