Voor een warming up begrijp ik het, maar niet als je 3 sets gaat doen op een plek waar je niet hoort te deadliften. Iedereen moet het leren, maar probeer dan op z'n minst bij de 3e set wat gewicht erbij te doen.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:13 schreef tailfox het volgende:
Gelukkig is houding niet belangrijk. Stop maar met sporten als je denkt dat gewicht het belangrijkste is.
Handdoek omknopen en dan tien minuten lang verwoede pogingen doen om daaronder dat natte ding uit te wurmen natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:36 schreef the-eye het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk dat in je boxer douchen? Trek je dan over die zeiknatte boxer je broek aan, wat me niet echt een pretje lijkt, of verwissel je daarna van boxer waarbij de wereld alsnog je pielemoos aanschouwt?
Goede vraagquote:Op maandag 7 maart 2016 16:36 schreef the-eye het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk dat in je boxer douchen? Trek je dan over die zeiknatte boxer je broek aan, wat me niet echt een pretje lijkt, of verwissel je daarna van boxer waarbij de wereld alsnog je pielemoos aanschouwt?
Nee dat meen je niet? Ik heb dat vroeger wel op een verlaten strand gezien. Binnen een straal van 50m niemand te bekennen en dan van dat gehannes wat meer de aandacht trok dan gewoon even 3 seconden in de blote bipsquote:Op maandag 7 maart 2016 16:37 schreef Nobu het volgende:
[..]
Handdoek omknopen en dan tien minuten lang verwoede pogingen doen om daaronder dat natte ding uit te wurmen natuurlijk.
En dan jij die drie seconden lekker naar de pik van TS kijken zeker, niks daarvan.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet? Ik heb dat vroeger wel op een verlaten strand gezien. Binnen een straal van 50m niemand te bekennen en dan van dat gehannes wat meer de aandacht trok dan gewoon even 3 seconden in de blote bips
Ik ben natuurlijk niet verantwoordelijk voor de homo erotische gevoelens die het kijken naar de pielwapper van ts bij hem op zou roepen. Hij kan hem natuurlijk altijd nog tussen de benen geklemd naar achteren houden.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
En dan jij die drie seconden lekker naar de pik van TS kijken zeker, niks daarvan.
Denk dat je niet veel te zien krijgt, issie te klein voor, vandaar zijn schaamtequote:Op maandag 7 maart 2016 16:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
En dan jij die drie seconden lekker naar de pik van TS kijken zeker, niks daarvan.
Verstopt in een wildernisquote:Op maandag 7 maart 2016 16:43 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Denk dat je niet veel te zien krijgt, issie te klein voor, vandaar zijn schaamte
Hij zakt wel diep door zijn knieën. Als je dat 20x achter elkaar doet, kan dat ook voor gespierdere gasten nog zwaar zijn.quote:
Ik zie het op mijn sportschool heel vaak. Er trainen daar veel Marokkanen die van de islam hun schaamstreek niet mogen tonen. Desalnietemin vind ik het nogal onhygienisch, vooral als die gasten in de sauna zitten in hun natte boxer maar niet op een handdoek zoals het wel volgens de regels van de sportschool moet.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet? Ik heb dat vroeger wel op een verlaten strand gezien. Binnen een straal van 50m niemand te bekennen en dan van dat gehannes wat meer de aandacht trok dan gewoon even 3 seconden in de blote bips
Dit zeg je alleen maar uit eigenbelang vieze voyeur.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:53 schreef Rezania het volgende:
Jongen, groei eens op en laat die mensen.
Shit, dit is eng man. Moet ik nu iets aan mijn gedrag veranderen.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:05 schreef TUFKAL het volgende:
Sowieso een boxer dragenJij hebt zeker ook Axe deo?
TS is geen echte FOK!ker overduidelijk en schaamt zich voor zijn olifantenslurf van <30 cm.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:13 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over het pielemuis-vraagstuk?
Is toch gewoon sympathiek om te delen met de wereld? Kunnen ze weer mooi 3 maanden op fappen. Doe eens sociaal, TS.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |