Onzekere puber gespot.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:46 schreef Aiciu het volgende:
Extra klacht: homos die gaan bemoeien waarom ik in mijn boxer douche![]()
Eerder een onzekere kast homo die anoniem op een forum moet gaan laten zien hoe super mannelijk hij isquote:
Echte mannen checken elkaars dick gewoon even vlug, zo wek je respect.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat een onzeker kneusje is die Aiciu toch ook.
Echte mannen vragen gewoon waarom hij zonder gewicht traint. Aiciu gaat snel douchen met zijn boxershort aan anders zien anderen zijn verschrompelde kaboutermutsje en spoedt zich naar huis om een topic te typen.
Ik ben aan het revalideren van een zware knieblessure (quadriceps afgescheurd) en ik doe mijn oefeningen zonder (veel) gewicht.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:46 schreef Aiciu het volgende:
Ik kwam vanmorgen aan in de gym, dus ik wil gaan bankdrukken is er zo'n gast met die stang aan het deadliften zonder gewichten
Extra klacht: homos die gaan bemoeien waarom ik in mijn boxer doucheMannen die pik willen zien van andere mannen
![]()
hahahaha, ik loop naakt in een doucheruimte waar het normaal is om naakt te lopen.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:19 schreef Aiciu het volgende:
Er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.
Naakt lopen doe je maar als je thuis bent.
Laat me raden, jij houdt ook je badkleding aan in een saunaquote:Op maandag 7 maart 2016 12:19 schreef Aiciu het volgende:
Er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.
Naakt lopen doe je maar als je thuis bent.
Douchen met een boxer aanquote:Op maandag 7 maart 2016 11:46 schreef Aiciu het volgende:
Ik kwam vanmorgen aan in de gym, dus ik wil gaan bankdrukken is er zo'n gast met die stang aan het deadliften zonder gewichten
Extra klacht: homos die gaan bemoeien waarom ik in mijn boxer doucheMannen die pik willen zien van andere mannen
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |