Het spijt me, ik heb het ook gedaanquote:Op maandag 7 maart 2016 07:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Heb het hele weekeind in de spiegel gekeken en moet wel zeggen dat het een hele erge straf was
Het is bij de beesten afquote:Op maandag 7 maart 2016 08:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het spijt me, ik heb het ook gedaanen ik mag niet eens compensatiepr0n kijken van de baas.
kloptquote:Op maandag 7 maart 2016 08:28 schreef Chai het volgende:
NWS / Wikipedia voegt 'vrouwelijke' artikelen toe
Probeerde een neutraal topic te openen in NWS, wordt niet gewaardeerd.
Uiteindelijk weten ze hier vast wel weer een links rechts ding van te maken en kunnen ze hun hart ophalen.quote:
binnen 10 posts is het in NWS doorgaans de schuld van de vluchtelingenquote:Op maandag 7 maart 2016 08:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Uiteindelijk weten ze hier vast wel weer een links rechts ding van te maken en kunnen ze hun hart ophalen.
Ik zie geen aanleiding tot ongebreidelde vreemdelingenhaat. Jammer Chai.quote:Op maandag 7 maart 2016 08:28 schreef Chai het volgende:
NWS / Wikipedia voegt 'vrouwelijke' artikelen toe
Probeerde een neutraal topic te openen in NWS, wordt niet gewaardeerd.
ja in de spits doe ik t al na 1 min. dit is klb hier hoort snel gepost te wordenquote:Op maandag 7 maart 2016 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na 2 minuten al?
jij bent nog ongeduldiger dan hlpc
nou, vooruit, omdat je de godin bent..quote:Op maandag 7 maart 2016 08:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja in de spits doe ik t al na 1 min. dit is klb hier hoort snel gepost te worden
Ja doequote:Op maandag 7 maart 2016 08:36 schreef hoink581 het volgende:
Zullen we anders een bullshitbericht over vluchtelingen schrijven en dan plaatsen? Zeker weten dat er dan gehapt wordt.
Ik krijg geen quotemeldingen meer.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 08:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Fernandes sc vind ik maar mwah mwah
quote:
ik vond het daar ook maar matig.quote:Op maandag 7 maart 2016 08:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Fernandes sc vind ik maar mwah mwah
Ik val op het goede moment binnen zie ikquote:Op maandag 7 maart 2016 08:58 schreef hoink581 het volgende:
Oke, bericht is getypt. Ik ga nu naar NWS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |