ze hebben in de liftschaft geroepen toen ze de lift uit gezet hebben. dat vonden ze genoeg en zijn vervolgens met vakantie gegaan.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:26 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het lijkt me niet zo moeilijk om te regelen dat er bij een storing altijd in de lift gekeken moet worden.
moet je wel bij het noodluik komen, als dat er al is. en de gemiddelde Chinese vrouw zal dat niet lukken.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:47 schreef SpecialK het volgende:
Na 2 dagen ga je toch wel klimmen lijkt me
Daar is men dan ook logischerwijs niet gaan kijken.quote:Op maandag 7 maart 2016 08:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
8 verdiepingen, terwijl in het bericht van de opening staat :
[..]
Hoe makkelijk zal dat zijn? Behalve in films.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:47 schreef SpecialK het volgende:
Na 2 dagen ga je toch wel klimmen lijkt me
Er zijn vaak genoeg railings en dingen waar je op kan stappen. Kan natuurlijk in dit geval extra moeilijk zijn geweest maar het zou ook kunnen dat dit een beetje een darwin awardje is. Hangt echt van de details en configuratie van de lift af.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:50 schreef Kenzi het volgende:
[..]
moet je wel bij het noodluik komen, als dat er al is. en de gemiddelde Chinese vrouw zal dat niet lukken.
quote:Op maandag 7 maart 2016 08:46 schreef Elzies het volgende:
Het schrikbeeld voor mensen met een liftmuziekfobie.
Het is natuurlijk geen vitaminedrankje. Daar gaat het ook niet om. Het punt is dat je het paar dagen kunt uitrekken met de hoop dat ze je vinden.quote:Op maandag 7 maart 2016 04:03 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Denk niet dat het helpt, de rotzooi dat je lichaam afscheidt weer herconsumeren.
quote:Op maandag 7 maart 2016 01:35 schreef Pek het volgende:
2016 is het jaar van de aap, hè! Ik neem nog een broodje
Al helpt het voor 1%, en hoe verser hoe meer kans dat er bruikbaar vocht in zit. Dus ik drink het elke dag bij voorbaat.quote:
Negun Oerung.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:38 schreef frietenstamp het volgende:
Hu Lang heb je zuurstof in zo'n Chinese neplift zonder electra?
Je kan echt geen 2 weken zonder water hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 09:17 schreef hottentot het volgende:
[..]
Neuh, afhankelijk van de omstandigheden en haar lichamelijke gesteldheid kan het ook 2 weken zijn geweest. 3 dagen is wel heel erg snel.
quote:Op maandag 7 maart 2016 14:01 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Je kan echt geen 2 weken zonder water hoor
https://nl.wikipedia.org/wiki/Versterving_(dood)quote:Een patiënt sterft na een aantal dagen aan de gevolgen van uitdroging. Dit kan tot ongeveer twee weken duren. Door de uitdroging vallen de vitale organen één voor één uit.
http://www.palliatievezorg.nl/page_1915.htmlquote:Afhankelijk van de conditie, sterft een terminale patiënt zo meestal binnen een à twee weken.
Als ze veel eieren heeft gegeten verkies ik misschien de langere methode.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:11 schreef Hathor het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze een heel smerig scheetje liet in het eerste uur, en daarna gewoon gestikt is. Dat zou dan nog een vrij genadige dood zijn.
En dan zitten die dingen ook nog vaak op slot. Die luiken zijn meestal ook niet bedoelt als een nooduitgang.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:50 schreef Kenzi het volgende:
[..]
moet je wel bij het noodluik komen, als dat er al is. en de gemiddelde Chinese vrouw zal dat niet lukken.
Oké, wist ik niet. Maar alsnog denk ik niet dat dat vaak voorkomt en mensen meestal na een paar dagen al dood zijn.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Versterving_(dood)
[..]
http://www.palliatievezorg.nl/page_1915.html
Voel je vrij om het tegendeel te bewijzen.
Moet ook denken aan de doodskist waar afgebroken nagels werden gevonden en krassen aan de binnenkant van de doodskist.quote:Op maandag 7 maart 2016 06:58 schreef karr-1 het volgende:
Maar zelfs bij een reparatie duurt het toch geen 30 dagen? Stond de rest van het pand leeg dat niemand haar hoort roepen of zo?
Ja, wanneer was dat ook alweer?quote:Op zondag 27 maart 2016 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet ook denken aan de doodskist waar afgebroken nagels werden gevonden en krassen aan de binnenkant van de doodskist.
Geen idee. Wel luguber.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |