Je mist een beetje de back-to-back 180s en de echte steals met een hoge finish. Ondanks het hoge niveau ziet het er wat klinisch uit. De individuele legs zijn vaak redelijk eenzijdig.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:38 schreef Tagliano het volgende: [..] Mja het mist toch iets, ondanks dat het niveau meer dan prima is
Dit is wel wat ik bedoelde jaquote:Op zondag 6 maart 2016 21:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je mist een beetje de back-to-back 180s en de echte steals met een hoge finish. Ondanks het hoge niveau ziet het er wat klinisch uit. De individuele legs zijn vaak redelijk eenzijdig.
Door wie?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:41 schreef Tagliano het volgende:
Godgloeiende Gudelj wordt weer een cruciale speler genoemd
GGMM nee ik heb geen idee?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zonder in het Ajaxtopic te kijken, wie denk je?
Pedroso, die vindt Gudelj al het hele jaar prima spelenquote:
mokkiemok of zoquote:Op zondag 6 maart 2016 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zonder in het Ajaxtopic te kijken, wie denk je?
Die vindt ook dat Veltman in Oranje moet als centrale verdedigerquote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Pedroso, die vindt Gudelj al het hele jaar prima spelen
Die heeft teletekst heel vaak opstaanquote:Op zondag 6 maart 2016 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Pedroso, die vindt Gudelj al het hele jaar prima spelen
Mwa plekje in de selectie kan nog wel. Maar wellicht is dit niet helemaal de plek daarvoorquote:Op zondag 6 maart 2016 21:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die vindt ook dat Veltman in Oranje moet als centrale verdediger
Leuke post in het Ajaxtopic, ik pak de popcorn vastquote:
Is dat ooit gebeurd?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heb je ook het gifje van Barney die de kraanvogel doet>?
Nog niet kan wel shoppen mocht je behoefte daaraan hebbenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die schuift die papieren koker daarna Co's reet inquote:Op zondag 6 maart 2016 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die man daar rechts vat het sportief op.
hoaxquote:Op zondag 6 maart 2016 21:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dit legendarische beeld nog:quote:Op zondag 6 maart 2016 21:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, tijdens de World Cup of Darts. Co stond ernaast en deed Barneys juichen na
Ah, het is maar waar je de prioriteiten legtquote:Op zondag 6 maart 2016 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die heeft al afgestemd op NPO 1 voor de fantastische Mary Kok Willems
1 keer deden ze dat dus omgedraaidquote:Op zondag 6 maart 2016 21:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik weet alleen dit legendarische beeld nog:
[ afbeelding ]
Bedankt.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuke post in het Ajaxtopic, ik pak de popcorn vast
Wel 105 gemiddeldquote:Op zondag 6 maart 2016 21:50 schreef Max23 het volgende:
fmd komt zo posten dat er kansen genoeg waren en dat MVG echt te pakken was door Phil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |