ƒ 220 371,- om precies te zijnquote:Op zondag 6 maart 2016 22:05 schreef DieselTank het volgende:
Bijna 100 000 euro voor dit automobiel
Dat is 220 000 gulden
Een heel stuk meer zelfsquote:
¤100.000,- is toch gewoon ƒ220.371,- of ben ik nou gek?quote:
Dat was het in 2002. Sindsdien is er wat inflatie geweest.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
¤100.000,- is toch gewoon ƒ220.371,- of ben ik nou gek?
Ow dus als ik iets duurs wil kopen en denk fuck dat was in guldens zoveel geweest dan moet ik ook een inflatiecorrectie toepassen eigenlijk?!quote:Op zondag 6 maart 2016 23:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was het in 2002. Sindsdien is er wat inflatie geweest.
Jep, prijzig wagentje! Maar je krijgt er wel wat moois voor terug hoor. Z'n concurrenten (X5 en Q7) zijn ongeveer even duur.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:05 schreef DieselTank het volgende:
Bijna 100 000 euro voor dit automobiel
Dat is 220 000 gulden
Haha ja heb het ook gelezen dat het vaker voorkwam. Toch stom dat ze niet een verwarmingselementje daar in hebben aangebracht, kun je zien dat dit compleet nieuw is (ook bij andere merken). Wel geinigquote:Op zondag 6 maart 2016 22:21 schreef Hyperdude het volgende:
Collega van mij heeft zo'n ding. Kon 'm laatst een paar dagen niet gebruiken omdat de stekker was vastgeijzeld.
Vind de oude versie beetje een vriendelijke teddybeer, dit is een Q6,9 in je achteruitkijkspiegel.
Morgen even de filmpje zien.
Dat missen wij ook wel echt! Een 5 of 6-pitter had gewoon een stuk beter gepast. Maar neemt niet weg dat deze aandrijflijk zeer soepel en sterk is hoor. Alleen het geluid.. Persoonlijk zou ik lekker voor de T6 of D5 gaan. Ook veel power maar een stuk lichter. Bovendien heb je dan 'echte' AWD. Stekkeren is leuk als je een klein stukje moet rijden (en je kunt inhouden), maar daarbuiten is het verbruik gewoon ook erg hoog.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:29 schreef derLudolf het volgende:
Wat ligt dat geen 5 pitter in ?Nep Volvo
Een beetje wel, maar wel liever dit dan een Outlander PHEV (ook wel hele andere klasse). Maar zoals ik al zei: zou persoonlijk lekker voor de versies zonder elektromotor gaan.quote:
Zeker imposant, erg hoog ook die motorkap!quote:Op zondag 6 maart 2016 23:56 schreef lst128 het volgende:
Fantastische bak! Prachtig dat futuristisch design. Erg imposant als je dat front in je binnenspiegel ziet.
Tot nu toe vind ik zwart de mooiste kleur
Tjah in het vlakke Nederland wel een vierpitter misschien wel, maar met zo'n zware bak denk ik toch dat je in de bergen wat tekort komt.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:51 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Dat missen wij ook wel echt! Een 5 of 6-pitter had gewoon een stuk beter gepast. Maar neemt niet weg dat deze aandrijflijk zeer soepel en sterk is hoor. Alleen het geluid.. Persoonlijk zou ik lekker voor de T6 of D5 gaan. Ook veel power maar een stuk lichter. Bovendien heb je dan 'echte' AWD. Stekkeren is leuk als je een klein stukje moet rijden (en je kunt inhouden), maar daarbuiten is het verbruik gewoon ook erg hoog.
Nou kracht zul je niet te kort komen hoor, koppel hebben ze allemaal wel (deze T8 heeft 640Nm, de T5 heeft 350Nm). Maar inderdaad, hij is wel erg zwaar. Maar m'n werkbus bijvoorbeeld is nog zwaarder en heeft 440Nm koppel (190pk) en daar kom ik heel goed de berg meer op hoor.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tjah in het vlakke Nederland wel een vierpitter misschien wel, maar met zo'n zware bak denk ik toch dat je in de bergen wat tekort komt.
Is dit dit geen awd dan?
Voor zeg ¤10.000 minder heb je een zes cilinder diesel die awd is (GLE coupe, 350d)
Die is wel heul mooiquote:Op zondag 6 maart 2016 23:51 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Maar 't is wel echt een beauty zeg! Hij stond bij de importeur ook nog in het rood, dat staat 'm nóg beter!
quote:Op maandag 7 maart 2016 16:59 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Die is wel heul mooi![]()
Maar 100 000 euro bah bah
Het zal wel een 6de handsje voor mij wordenquote:Op maandag 7 maart 2016 20:54 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]erg mooi ja! Maar wel even sparen inderdaad.. Maar het kan ook voor minder dan een ton he!
Of nog een paar jaar wachten op een leuk 2ehandsje
Haha, over 10 jaar zijn ze iets van 10k, beginnen met sparen dus 😉quote:Op maandag 7 maart 2016 21:38 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Het zal wel een 6de handsje voor mij worden![]()
![]()
Dat klopt! Maar met 407pk en 640Nm kom je geen kracht te kort hoor! En als je een gewone benzine neemt is 'ie alweer 300kg lichter.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |