Uh nee al wel 50x geweest ofzo, why? Ik deel gewoon m'n ervaringen. Zeg toch niet dat het nieuw voor me is, valt me alleen op.quote:
Welkom in 2016. In een tijd waarin contactloos en mobiel betalen gemeengoed worden. Ik heb al jarenlang amper cash bij me.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In Nederland wordt dat aangemoedigd ja, in D niet zo zeer. Bovendien is het nog niet zo lang geleden dat je in NL onder de ¤10 waar extra moest betalen om te pinnen.
Ik vind het onbegrijpelijk dat je nog geen ¤5 in je portemonnee hebt zitten trouwens
Je weet dat er vaak 10 tot 14ct verschil zit afhankelijk van het tijdstip op de dag? Hier is nu 1.14, 's ochtends inderdaad vaan 1,24 of 1,25quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:10 schreef davedavy het volgende:
Snapte geen bal van die DM service computerDacht, laar maar zitten
Voor de benzine hoef je het momenteel ook niet te doen
1,25 betaald. Twee weken terug nog 1,12 betaald.
Weet ik. Elk uur veranderen de prijzen. Op de terugweg was het al 1,19quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:24 schreef XL het volgende:
[..]
Je weet dat er vaak 10 tot 14ct verschil zit afhankelijk van het tijdstip op de dag? Hier is nu 1.14, 's ochtends inderdaad vaan 1,24 of 1,25
In Duitsland is dat echt heel anders. Ik kreeg deze week nog een cheque opgestuurd, omdat ik 150 euro cashback op een internet-abo kreeg.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:19 schreef Staaf het volgende:
[..]
Uh nee al wel 50x geweest ofzo, why? Ik deel gewoon m'n ervaringen. Zeg toch niet dat het nieuw voor me is, valt me alleen op.
[..]
Welkom in 2016. In een tijd waarin contactloos en mobiel betalen gemeengoed worden. Ik heb al jarenlang amper cash bij me.
En dat bijbetalen met pinnen in NL is echt al dik 10 jaar geleden volgens mij.
Ik heb de Pepsi Cherry twee weken geleden nog bij de grote Amazing Oriental in groningen zien staan (blik iig, fles weet ik niet)quote:Op maandag 7 maart 2016 20:20 schreef detulp050 het volgende:
Heb vorige week trouwens bij de Zimmerman Sondernposten (nog nooit eerder geweest, beetje een rommelwinkel) een partij Pepsi Max Cherry kunnen kopen voor 44 ct de fles. Als iemand ooit een keer Pepsi Max Cherry tegenkomt in de winkel, laat het me dan even weten. Via Amazon vrij prijzig namelijk...
Ze verkopen in NL vaak de importversie (maar zal bij de Amazing kijken, altijd leuk!), maar dan vaak vragen ze de hoofdprijs 1 euro voor een blikje. Heb via eBay nu 72 blikjes voor ¤40 gevonden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:08 schreef Pompelmoez het volgende:
[..]
Ik heb de Pepsi Cherry twee weken geleden nog bij de grote Amazing Oriental in groningen zien staan (blik iig, fles weet ik niet)
Ga daar vaker heen voor de frisdranken. Daar kon ik als eerste ook mountain dew halen en dingen als fanta strawberry/pineapple
Had voor de grap gisteravond nog even gekeken. Opeens enorme verschillen, tussen de 1,40 (!) en 1,15.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:13 schreef Rewimo het volgende:
Tip voor tanken: http://www.clever-tanken.de/
Hier kun je plaatsnaam en soort brandstof kiezen. Vergelijk voor de lol de prijzen eens 's morgens en 's avonds
Even doorgassen naar de Trinkgut in Nordhorn?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:11 schreef robdriessen het volgende:
Iemand nog een aanrader qua drankhandel in Gronau? Moet morgen in Almelo zijn, dus meteen maar even de thuisbar aanvullen
Ik en ik ga toevallig weer. Bedankt weer.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:24 schreef marcel.nl het volgende:
Weet niet meer wie dat zocht, maar NETTO heeft weer Vita Cola komende week:
[ afbeelding ]
99ct, 1,75liter fles
Waarom denk ik meteen aan deze in NLquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:24 schreef marcel.nl het volgende:
Weet niet meer wie dat zocht, maar NETTO heeft weer Vita Cola komende week:
[ afbeelding ]
99ct, 1,75liter fles
Geen idee. Is een totaal andere fles.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Waarom denk ik meteen aan deze in NL
[ afbeelding ]
Die is lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij de Spar University (AH to Go-achtige supermarkt in een universiteit) heb je dat ook, alleen verschil is dat je het ook zelf scant. Vind dat wel een fijn systeem. Alleen er staat maar 1 cashautomaat en tig andere zijn PIN. Is er eentje storing (komt gelukkig maar af en toe voor) moet je wel pinnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:49 schreef Staaf het volgende:
[..]
Ook leuk om te zien hoe je bij Edeka met cash moet betalen. Er staat een automaat waar je je brief- en muntgeld in kan doen, en die geeft dan weer wisselgeld terug na afrekenen. Je betaalt dus niet aan de caissière zelf, die scant alleen de producten voor je.
Nou, ik zie wel degelijk vergelijkingen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:30 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Geen idee. Is een totaal andere fles.
Zoals wat? De schuine letters?quote:Op zondag 13 maart 2016 00:50 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nou, ik zie wel degelijk vergelijkingen.
Het rode etiket!quote:
Gek genoeg toen ik er vluchtig overheen las, meende ik inderdaad ook de First Choice fles te zien.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |