Wat voor maat heb jij?quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:31 schreef Nico987 het volgende:
ik vind sommige kleding zaken ook wel erg interessant. Ik koop bijna al mijn overhemden bij engbers. Hier is mijn maat alleen te vinden bij C&A of de echter herenzaal. dus ik betaal of 10 of 100 euro voor een overhemd. Bij Engbers kan ik nog 3 maten groter, en zijn overhemden net in de prijsklasse er tussen.

In Nederlandse winkels zijn ook genoeg hemden te vinden in de klasse er tussenquote:Op donderdag 5 mei 2016 17:31 schreef Nico987 het volgende:
ik vind sommige kleding zaken ook wel erg interessant. Ik koop bijna al mijn overhemden bij engbers. Hier is mijn maat alleen te vinden bij C&A of de echter herenzaal. dus ik betaal of 10 of 100 euro voor een overhemd. Bij Engbers kan ik nog 3 maten groter, en zijn overhemden net in de prijsklasse er tussen.

Niet zeuren. Voor Kleve is helemaal geen stikker nodig en als je met een vrachtwagen komt rij je via Nijmegen, dan hoef je ook geen Maut te betalen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bepaalde stadscentra hebben een Umweltzone. Stickers daarvoor kun je bij de ANWB wel krijgen.
Vrachtwagens moeten Maut betalen maar verder geen vignetten ofzo in D

Als dat al zeuren is... Hij vraagt naar een vignet, in Dld bestaat de term vignet niet. Dus ik noem wat bedoeld kan worden. Van de situatie rondom Kleve ben ik niet op de hoogtequote:Op donderdag 5 mei 2016 18:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet zeuren. Voor Kleve is helemaal geen stikker nodig en als je met een vrachtwagen komt rij je via Nijmegen, dan hoef je ook geen Maut te betalen.

Voor Kleve heb je geen vignet nodig.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil binnenkort eens naar Kleef rijden want dat schijnt goed te doen te zijn, wat zijn daar de goedkope supermarkten? En hoe zit het met frisdrank en statiegeld, heeft het zin als je misschien maar 1 keer per jaar naar Duitsland gaat? Moet je die flessen ruim een jaar bewaren
Er zou ook een tuincentrum in de omgeving zitten dat goedkoper was dan in Nederland.
M'n vader zei laatst dat je een vignet oid nodig hebt om in Duitsland te mogen rijden, nee toch?

De vraag was voor Kleve. En jij komt meteen aan dat er in bepaalde steden een umweltplakette nodig is. Even kijken waar dat ding wel nodig is zonder paniek te zaaien was blijkbaar teveel.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als dat al zeuren is... Hij vraagt naar een vignet, in Dld bestaat de term vignet niet. Dus ik noem wat bedoeld kan worden. Van de situatie rondom Kleve ben ik niet op de hoogte

En dan nog ben ik meermaals daar geweest zonder ook maar een enkele sticker. Geen probleem.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:38 schreef z80 het volgende:
[..]
De vraag was voor Kleve. En jij komt meteen aan dat er in bepaalde steden een umweltplakette nodig is. Even kijken waar dat ding wel nodig is zonder paniek te zaaien was blijkbaar teveel.
Het dichtsbijzijnde centrum waarvoor je een umweltplakette nodig hebt is Düsseldorf. En dan ook nog enkel voor het centrum. Dus Center O kun je zonder probleemen naar toe. Zelfde geld voor het vliegveld.

Het gebak ookquote:Op donderdag 5 mei 2016 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die van Coppenrath&Wiese zijn erg goed

Geen idee. Maar probeer hornbach.nl en hornbach.de eens.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is gereedschap en andere bouwmarktzaken nog goedkoper in Duitsland eigenlijk?

Gereedschap kan je imho het beste online kopen, tenzij je een heel goede aanbieding ziet elders. Hou amazon aanbiedingen in de gaten ook. Tijdje terug een goede cirkelzaag te pakken gekregen met veel korting.quote:

Gereedschap sowieso niet in de bouwmarkt kopen, die zijn duur.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is gereedschap en andere bouwmarktzaken nog goedkoper in Duitsland eigenlijk?

Lees zijn post eens goedquote:Op donderdag 5 mei 2016 18:38 schreef z80 het volgende:
[..]
De vraag was voor Kleve. En jij komt meteen aan dat er in bepaalde steden een umweltplakette nodig is. Even kijken waar dat ding wel nodig is zonder paniek te zaaien was blijkbaar teveel.
Het dichtsbijzijnde centrum waarvoor je een umweltplakette nodig hebt is Düsseldorf. En dan ook nog enkel voor het centrum. Dus Center O kun je zonder probleemen naar toe. Zelfde geld voor het vliegveld.

Lidl, Netto Aldi en Combi zitten echt vlakbij. Lidl iets verder het centrum in dacht ikquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:09 schreef emil23 het volgende:
Vandaag in de Edeka in Haren geweest. Niet de goedkoopste, maar wel een fantastische winkel met een hele fijne slagerij. Maar de volgende keer maar naar aldi/lidl/netto.

En dan nog, zo'n umweltplakette koop je voor ¤5........quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:38 schreef z80 het volgende:

ik zeg ook in mijn maat.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In Nederlandse winkels zijn ook genoeg hemden te vinden in de klasse er tussen

In Duitsland XXL soms XXXL in Nederland 1 X meerquote:Op donderdag 5 mei 2016 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat voor maat heb jij?
https://www.walbusch.de/ kan je prima overhemden bestellen tot maat 52, eventueel met extra lange armen.

Bij Netto in t Noorden anders wel 14flessen Coca Cola fanta of Sprite voor ¤7,99quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:55 schreef MrSalazar het volgende:
Geen goeie aanbiedingen bij netto deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |