abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 maart 2016 @ 20:11:00 #1
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160472137

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Hier vind je de OP.

Poll: Gio moet het veld ruimen.
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zondag 6 maart 2016 @ 20:12:10 #2
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160472176
Bestuur zal wel iig weer staan te juichen....
pi_160472308
Y2 waren denk ik +- 10 mensen het vak opgelopen voor de wedstrijd. De rest bleef beneden staan.
  zondag 6 maart 2016 @ 20:21:19 #4
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_160472402
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan Van Beek er uit. Maar voor wie?
Ik vind Botteghin geen slechte verdediger, maar als je hem laat staan moet je bijna wel countervoetbal gaan spelen met Van der Heijden er naast. Dat is zo'n beetje de slechtst mogelijke optie en het voetbal wordt zo mogelijk nog minder om aan te zien.

Eigenlijk zou je Van Beek en Kongolo weer moeten herenigen in het centrum met Woudenberg ernaast, maar die zit nog bij NEC. Nelom erin is ook geen optie. Ik zou Verdonk wel eens op linksback willen zien, maar ze zullen wel vinden dat ie er nog niet klaar voor is en dat moeten we dan maar geloven.
  zondag 6 maart 2016 @ 20:25:34 #5
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160472510
Eeuh opeens fc Rijnmond d'r uit.
pi_160472629
quote:
Twee vrije dagen voor Feyenoord-selectie na 'topweek' zondag 6 maart 2016 19:58 3.478 keer bekeken 64 reacties Pro Shots
Feyenoord begint woensdagochtend aan de voorbereiding op het duel met Vitesse. De (uitloop)training van maandag vervalt. De spelers van de Rotterdammers krijgen daardoor twee vrije dagen na de drie winstpartijen in de 'week van de waarheid'.
''Juist in deze cruciale week stonden de jongens er. Ik ben trots op het team'', sprak coach Giovanni van Bronckhorst tijdens de persconferentie na afloop van de wedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden (3-1). ''Vooraf hebben we met elkaar afgesproken er een topweek van te maken. Dat is gelukt. Een groot compliment voor de spelers.''
Dat het tegen de nummer zeventien van de Eredivisie allesbehalve eenvoudig ging, had Van Bronckhorst ook gezien. ''We speelden met minder energie dan afgelopen donderdag, het moest echt uit onze tenen komen. We stonden niet zo compact als tegen FC Utrecht en AZ. Op die manier maakten we het onszelf lastig, terwijl Cambuur steeds sterker werd.''
Feyenoord wint van AZ, Utrecht en Cambuur!!!!!!!! Stunt! Feest!
Topsportklimaat
  zondag 6 maart 2016 @ 20:48:13 #7
263417 Keyos
Like a Boss
pi_160473237
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:53 schreef H.FR het volgende:
Dat gefluit richting de actie was trouwens ook triest..
Ik ga niet fluiten maar ik kan met het gefluit leven deze keer. Protesteren doe je niet door op een semi-agressieve manier vakken leeg te houden terwijl er amper draagvlak voor de actie is. Ga lekker verder met ludieke acties organiseren of die stomme bordjes omhoog te houden, ga niet voor anderen bepalen of zij wel of niet een vak op mogen. Ik ben gewoon X opgegaan, ik laat niet 150 andere lui bepalen of ik wel of geen voetbal kijk.

Over vakken leeghouden gesproken, die actie bij NAC uit jaren terug toen je na de verbouwing amper door het glas kon kijken, dat was een statement, dit niet.

Wat is 'wanbeleid'? Ja, het gaat sportief niet best maar volgens mij schrijven we al jaren zwarte cijfers. Van Bronckhorst, dat is het wanbeleid, maar daar hoor je Lunaticnews niet over.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 6 maart 2016 @ 20:49:27 #8
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_160473279
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:17 schreef XSbig het volgende:
Y2 waren denk ik +- 10 mensen het vak opgelopen voor de wedstrijd. De rest bleef beneden staan.
Klopt ja. Kwam aanlopen en er staat een meut jongeren voor de trap, gewoon het vak opgegaan en er zat nog niemand. :')
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 20:50:34 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160473318
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:48 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik ga niet fluiten maar ik kan met het gefluit leven deze keer. Protesteren doe je niet door op een semi-agressieve manier vakken leeg te houden terwijl er amper draagvlak voor de actie is. Ga lekker verder met ludieke acties organiseren of die stomme bordjes omhoog te houden, ga niet voor anderen bepalen of zij wel of niet een vak op mogen. Ik ben gewoon X opgegaan, ik laat niet 150 andere lui bepalen of ik wel of geen voetbal kijk.

Over vakken leeghouden gesproken, die actie bij NAC uit jaren terug, dat was een statement, dit niet.

Wat is 'wanbeleid'? Ja, het gaat sportief niet best maar volgens mij schrijven we al jaren zwarte cijfers. Van Bronckhorst, dat is het wanbeleid, maar daar hoor je Lunaticnews niet over.
1. Ontbreken van topsportklimaat zoals trainingsfaciliteiten;

2. Respectloze omgang met vrijwilligers van de sfeergroepen;

3. Betutteling van supporters zaken en het op Noord-Koreaanse wijze censureren van de achterban;

4. Onnodig geven van stadionverboden. Extra aanvullende regels en extra zware straffen (bovenop de KNVB regels) erop na houden die supporters alleen maar negatief raken;

5. Onverantwoordelijk financieel beleid (15 milj in 1 jaar in de selectie en niet terugkopen aandelen of investeren in trainingscomplex);

6. Veiligheid; 6 boetes van de UEFA omtrent incompetente organisatie. Need i say more?

7. Liegen in elke vorm van communicatie. Tegen iedereen. Geen openheid van zaken durven geven uit zelfbescherming;

8. Totaal gebrek aan commerciële vaardigheden en verstand omtrent benadering van de achterban;

9. Te weinig kwaliteit om IT projecten goed te begeleiden (zie totaal geflopt nieuwe ticketing systeem met alle kansloze foutjes die erin;

10. Stadiontraject. Enige club ter wereld die hun eigen stadion zwart maakt en tegen alle begrip in ook nog eens per se een nieuw stadion willen en daarvoor ook nog eens het enige argument hebben: ‘anders doen we niet meer mee en winnen we nooit meer wat’;

11. Leren niet van fouten. Maken continu dezelfde fouten. Herhaling van zetten. De eeuwige cyclus van ellende;

12. Asociale omgang met spelers, oud-spelers, bedrijfsleven en achterban;

13. Structureel mensen aannemen zonder clubgevoel met tot gevolg diverse problemen op diverse fronten;

14. Gemeente Rotterdam heeft geen enkele vertrouwen in de huidige directie op gebied van zowel veiligheid en het huisvestingsvraagstuk;

15. Totaal gebrek aan zelfreflectie en zelfreinigend vermogen;

16. Wegjagen van supporters door middel van excessieve en overbodige maatregelen die ook nog eens geen enkel effect sorteren (extreme fouillering van bijv. kinderen en baby’s die hun flesjes in moeten leveren);

17. Misselijkmakende toonzetting in de communicatie. Achterban wordt als kleine kinderen benadert én behandeld;

18. Te pas en te onpas zwart maken, beschuldigen en beledigen van eigen supporters én het stadion;

19. Compleet verziekte relatie met de supporters(verenigingen). Al bijna 900 dagen worden getekende documenten niet nagekomen;

20. Tradities worden VERMOORD, zie eerste training als voorbeeld;

Kameraden, bedankt!

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 20:51:02 #10
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160473336
Dat noemt Vak Z Rotterdam, initiatiefnemers van het protest met de bordjes, wanbeleid.
4045
onlogisch
  zondag 6 maart 2016 @ 20:54:40 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160473452
Veiligheid; 6 boetes van de UEFA omtrent incompetente organisatie. Need i say more?

Die boetes worden eigenlijk altijd gegeven omdat er mensen op de trappen staan. Zelfs PSV krijgt die boete elke wedstrijd. Maar incompetente organisatie bekt natuurlijk wel lekker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 6 maart 2016 @ 20:55:31 #12
263417 Keyos
Like a Boss
pi_160473480
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:51 schreef onlogisch het volgende:
Dat noemt Vak Z Rotterdam, initiatiefnemers van het protest met de bordjes, wanbeleid.
Tuurlijk zitten er een paar punten in die waar zijn. Maar kijk naar die boete van de UEFA, die krijgen we omdat bij ons standaard de trappen vol staan. Elke Feyenoord supporter weet dat Feyenoord te bang is die trappen leeg te vegen, dat is meer de schuld van de supporter dan van Feyenoord.

Die 'échte fans' groepen van Feyenoord misdragen zich vaak structureel en denken dat ze voor alle supporters spreken en dat is gewoon niet zo. Hoe kun je jezelf Feyenoord supporter noemen als je een trap gaat blokkeren voor een andere supporter? Dan mag je van mij een stadionverbod krijgen.

Die actie met die dozen vond ik ontzettend goed en ludiek, ging met een misselijkmakend gevoel over de politie naar huis die avond, maar als die groep doorslaat met acties als vandaag ben ik snel genoeg weg uit het stadion.

Zodra groeperingen zich gaan uitspreken als 'Voor Alle Fans' krijg je 410 praktijken, dat is de dag dat Feyenoord bezoeken voor mij passé is.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 20:57:17 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160473543
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:55 schreef Keyos het volgende:

[..]

Tuurlijk zitten er een paar punten in die waar zijn. Maar kijk naar die boete van de UEFA, die krijgen we omdat bij ons standaard de trappen vol staan. Elke Feyenoord supporter weet dat Feyenoord te bang is die trappen leeg te vegen, dat is meer de schuld van de supporter dan van Feyenoord.

Die 'échte fans' groepen van Feyenoord misdragen zich vaak structureel en denken dat ze voor alle supporters spreken en dat is gewoon niet zo. Hoe kun je jezelf Feyenoord supporter noemen als je een trap gaat blokkeren voor een andere supporter? Dan mag je van mij een stadionverbod krijgen.
Het geschiedt dan ook op vrijwillige basis. Althans, zo ervoer ik het vandaag op W. Die gastjes hadden me dan natuurlijk niet echt moeten proberen me tegen te houden, maar het werd gewoon gevraagd.

Je kon gewoon je kon @ W iig gewoon je vak op.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 20:58:01 #14
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160473562
quote:

Zodra groeperingen zich gaan uitspreken als 'Voor Alle Fans' krijg je 410 praktijken, dat is de dag dat Feyenoord bezoeken voor mij passé is.
Dat is natuurlijk zo. Kijk een meerderheid mag een minderheid al geen dwang op leggen, laat staan dat het andersom wel zou mogen :D
4045
onlogisch
  zondag 6 maart 2016 @ 21:03:34 #15
263417 Keyos
Like a Boss
pi_160473756
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk zo. Kijk een meerderheid mag een minderheid al geen dwang op leggen, laat staan dat het andersom wel zou mogen :D
Zolang het vrijwillig is vind ik het ook helemaal prima, ik ga dan ook niet fluiten als ze het vak op komen, dat doe ik niet naar de eigen spelers of supporters. Ik vrees alleen wel dat dit gedoe gaat doorslaan naar ergere 'negatieve' acties voor veel supporters. Een vak leeghalen is iets wat bij andere clubs gebeurt en daar ook moet blijven, lachen dat we allemaal deden toen 410 op intimiderende wijze het vak dichtgooide, moet je het niet zelf gaan doen.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:10:28 #16
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160474014
quote:
9s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:04 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Het wordt tijd voor een fantopic.
VBL / Eric Botteghin Fantopic #1
Ik ben inmiddels overleden.
  zondag 6 maart 2016 @ 21:11:16 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160474044
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:03 schreef Keyos het volgende:

[..]

Zolang het vrijwillig is vind ik het ook helemaal prima, ik ga dan ook niet fluiten als ze het vak op komen, dat doe ik niet naar de eigen spelers of supporters. Ik vrees alleen wel dat dit gedoe gaat doorslaan naar ergere 'negatieve' acties voor veel supporters. Een vak leeghalen is iets wat bij andere clubs gebeurt en daar ook moet blijven, lachen dat we allemaal deden toen 410 op intimiderende wijze het vak dichtgooide, moet je het niet zelf gaan doen.
Is toch wel eens vaker gedaan. Ook voordat 410 het zogenaamd uitgevonden had :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 21:13:40 #18
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160474138
Het meest treurige van de dag was nog wel het uitfluiten van de supporters die een vreedzaam protest hielden. Ik stel voor dat al die fluiters de volgende keer maar het WE SHALL NOT BE MOVED inzetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ajacied422 op 06-03-2016 21:20:59 ]
4045
onlogisch
pi_160474170
Waarom lees ik alleen dat de 1 0 zo oneerlijk en onrechtmatig was en niet dat Elia ruim daarvoor een tik op zijn enkela kreeg toen hij de bal vrij voor het inschieten had?

En hoe komt VI erbij om Toornstra te nomineren voor speler vd week :X

[ Bericht 33% gewijzigd door H.FR op 06-03-2016 21:19:38 ]
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Forum Admin zondag 6 maart 2016 @ 21:16:49 #20
35723 crew  GGMM
pi_160474247
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:14 schreef H.FR het volgende:
Waarom lees ik alleen dat de 1 0 zo oneerlijk en onrechtmatig was en niet dat Elia ruim daarvoor een tik op zijn enkela kreeg toen hij de bal vrij voor het inschieten had?
Omdat het één daadwerkelijk is gebeurd en het andere enkel in jouw hoofd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 21:16:54 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160474252
Oh ja, is de samenvatting al ergens te zien?
4045
onlogisch
pi_160474295
quote:

[..]

Tuurlijk zitten er een paar punten in die waar zijn. Maar kijk naar die boete van de UEFA, die krijgen we omdat bij ons standaard de trappen vol staan. Elke Feyenoord supporter weet dat Feyenoord te bang is die trappen leeg te vegen
Er staan gewoon teveel zwakke punten in.
Als je wilt dat een statement overeind blijft dan moet je met louter sterke punten komen (en die zijn er ook genoeg).
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_160474361
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

Omdat het één daadwerkelijk is gebeurd en het andere enkel in jouw hoofd.
Nice one
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator zondag 6 maart 2016 @ 21:20:12 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160474381
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:18 schreef eight het volgende:

[..]

Er staan gewoon teveel zwakke punten in.
Als je wilt dat een statement overeind blijft dan moet je met louter sterke punten komen (en die zijn er ook genoeg).
Precies. De intenties van die jongens is niet verkeerd. Ze zetten het alleen verkeerd op papier. Daar komt bij dat ze wel wat marketing les kunnen gebruiken om een breder draagvlak te creëren.
4045
onlogisch
  zondag 6 maart 2016 @ 21:20:19 #25
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160474385
Ik ben inmiddels overleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: