Vergeet niet dat ik al heb gelopen bij psychologen en psychiaters ten tijde van mijn indicatie rond mijn 14e, en het was vooral je verhaal vertellen en toen kwam 't ook op t zelfde neer (geen vrienden, sociaal niet echt meekomen) maar heeft niks geholpen behalve dat ik weet dat ik ASS heb maar daar ben ik alleen maar verder achteruit mee gegaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:43 schreef Lienekien het volgende:
Deezertje draait weer perfect rondjes in de grijze groeven van zijn eeuwige langspeelplaat waarin hij het gaatje maar niet bereikt.
Vrienden noem ik ze niet want daarvoor zag ik ze niet buiten de lessen. Maar ik kon goed samenwerken met ze en had lol over alles en nog wat en ook tijdens excursies en tripjes e.d. hebben we lol gehad in de stad, cafés enzo. Was dus zeker geen 'moetje'.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Veroordeeld tot elkaar, want dezelfde opleiding.
Ik heb soms ook wel lol waarbij een toevallige bystander aanwezig is.
Mar blijf vooral jezelf voorhouden dat je echt wel vrienden had op je opleiding en dat je het heus alleen kan, met een boekje.
Maar hoe kan je dan nog nooit met iemand buiten school afgesproken hebben?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, want we hadden ook écht lol. Maar nu achteraf had ik er misschien meer uit kunnen slepen (en op kamers gaan) maar ja daar verander ik niks meer aan en 90% is al van school af..
Dan zou ik de afspraak bij de huisarts ook maar afzeggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik al heb gelopen bij psychologen en psychiaters ten tijde van mijn indicatie rond mijn 14e, en het was vooral je verhaal vertellen en toen kwam 't ook op t zelfde neer (geen vrienden, sociaal niet echt meekomen) maar heeft niks geholpen behalve dat ik weet dat ik ASS heb maar daar ben ik alleen maar verder achteruit mee gegaan.
Vooral afstand. En omdat ik gehecht was aan mijn veilige omgeving dus niet echt student als in 'vanavond slaap ik bij een klasgenoot die op kamers woont'. (en de vallei is ook geen echte studentenomgeving.. braaf..)quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:47 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dan nog nooit met iemand buiten school afgesproken hebben?
Vergeet niet dat we al vier topics met jou bezig zijn en jij jezelf blijft herhalen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik al heb gelopen bij psychologen en psychiaters ten tijde van mijn indicatie rond mijn 14e, en het was vooral je verhaal vertellen en toen kwam 't ook op t zelfde neer (geen vrienden, sociaal niet echt meekomen) maar heeft niks geholpen behalve dat ik weet dat ik ASS heb maar daar ben ik alleen maar verder achteruit mee gegaan.
Maak van die vier maar veertig. Minstens.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we al vier topics met jou bezig zijn en jij jezelf blijft herhalen.
En dit ook. Als je niks aanneemt en alles te duur vindt, de mazzel. Er zijn al 100000 tips gegeven over wat je kan doen, zelfs een user die in deel 1 van de Datingreeks zo aardig was een heel gesprek uit te typen zodat je weet wat je moet zeggen. Je kan er heus uitkomen, maar dan moet je dus wel hulp accepteren en niet zitten zeuren op je zolderkamertje.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we al vier topics met jou bezig zijn en jij jezelf blijft herhalen.
Gezamenlijk uitgaan met klasgenoten kan ook gewoon in een andere stad dan waar je studeert. En dan 's ochtends met zijn allen de eerste trein terug naar huis nemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vooral afstand. En omdat ik gehecht was aan mijn veilige omgeving dus niet echt student als in 'vanavond slaap ik bij een klasgenoot die op kamers woont'. (en de vallei is ook geen echte studentenomgeving.. braaf..)
Dus je hebt vaak aanbod om iets te doen na de colleges afgeslagen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vooral afstand. En omdat ik gehecht was aan mijn veilige omgeving dus niet echt student als in 'vanavond slaap ik bij een klasgenoot die op kamers woont'. (en de vallei is ook geen echte studentenomgeving.. braaf..)
Ja was er al bang voor dat die post er mogelijk toe zou kunnen leiden dat Deezertje voortaan rokjesdragende vrouwen zou aanspreken met een vraag over hun cyclus.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:55 schreef Kevin24 het volgende:
Zet gewoon die stap Deezertje, wat heb je te verliezen? Paar stuivers, maar je hebt een hoop te winnen! Ik doe het zelf ook niet hoor omdat het mij amper meer interesseert, ik haal me geluk wel uit andere dingen in het leven. Betekend niet dat ik niet kijk hoor, vanmorgen op Ede/Wageningen weer zo'n vrouwtje in kort rokje, maar dat associeer ik nu met 'de tijd van de maand'.. ty Chai
Korte rokjes in Ede is juist iets van het geloofquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:55 schreef Kevin24 het volgende:
Zet gewoon die stap Deezertje, wat heb je te verliezen? Paar stuivers, maar je hebt een hoop te winnen! Ik doe het zelf ook niet hoor omdat het mij amper meer interesseert, ik haal me geluk wel uit andere dingen in het leven. Betekend niet dat ik niet kijk hoor, vanmorgen op Ede/Wageningen weer zo'n vrouwtje in kort rokje, maar dat associeer ik nu met 'de tijd van de maand'.. ty Chai
Niet gekregenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:58 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Dus je hebt vaak aanbod om iets te doen na de colleges afgeslagen?
Nee donderdag. Iedere huisarts heeft praktijkondersteuners waar je mogelijk met 1-2 gesprekken al geholpen bent ivm naar de 'echte' psycholoog. https://fontys.nl/Profess(...)isartsenpraktijk.htmquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:08 schreef wiskundenoob het volgende:
Maar ben je nu nou wel of niet naar je huisarts geweest? Ik weet niet precies wat de verschillen zijn tussen psychologen en eentje die met de praktijk verbonden is maar als je het hele probleem gaat downplayen dan krijg je gewoon minder snel goede zorg.
Ja, zo makkelijk gaat dat tegenwoordig als je ergens last van hebt. 2 gesprekken met de ondersteuner en je bent er.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee donderdag. Iedere huisarts heeft praktijkondersteuners waar je mogelijk met 1-2 gesprekken al geholpen bent ivm naar de 'echte' psycholoog. https://fontys.nl/Profess(...)isartsenpraktijk.htm
Reageer nou eens niet alleen op de gesloten vragen. Wiskundenoob heeft namelijk wel gelijk, als je bij voorbaat al je probleem gaat downplayen en zo iets hebt van 'het valt allemaal wel mee' heeft het natuurlijk allemaal weinig zin en hou je alleen jezelf voor de gek.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee donderdag. Iedere huisarts heeft praktijkondersteuners waar je mogelijk met 1-2 gesprekken al geholpen bent ivm naar de 'echte' psycholoog. https://fontys.nl/Profess(...)isartsenpraktijk.htm
Ik vraag mij dan ook echt af hoe een gesprek in het echte leven gaat met Deezertje. Via een forum kun je makkelijk selectief reageren en negeren als je ergens geen zin in hebt. In het echte leven kun je maar moeilijk weg gaan lopen als iemand iets aan je vraagt waar je een klein beetje inhoudelijk op moet ingaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:20 schreef Etsu het volgende:
Dit, Deezertje, is de reden dat jij nog maagd bent.
Niemand kan een fatsoenlijk gesprek met jou voeren, want jij gaat enkel op de vragen in die jou aanstaan. Je bent geen fijne gesprekspartner.
Gewoon normaal gesprek, knikken, antwoorden maar vervolgens niet mee doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan ook echt af hoe een gesprek in het echte leven gaat met Deezertje. Via een forum kun je makkelijk selectief reageren en negeren als je ergens geen zin in hebt. In het echte leven kun je maar moeilijk weg gaan lopen als iemand iets aan je vraagt waar je een klein beetje inhoudelijk op moet ingaan.
Wat is een 'normaal gesprek'? Ik denk dat jij niet in staat bent om iets als normaal te kwalificeren.quote:
Geef je dan ook echt antwoorden op de vragen of lul je er maar een beetje omheen en kom je niet tot het punt? En klaag/zeur je ook veel?quote:
Wat is dan de reden dat je hier 75% van de reacties negeert?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon normaal gesprek, knikken, antwoorden maar vervolgens niet mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |