Niet gekregenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:58 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Dus je hebt vaak aanbod om iets te doen na de colleges afgeslagen?
Nee donderdag. Iedere huisarts heeft praktijkondersteuners waar je mogelijk met 1-2 gesprekken al geholpen bent ivm naar de 'echte' psycholoog. https://fontys.nl/Profess(...)isartsenpraktijk.htmquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:08 schreef wiskundenoob het volgende:
Maar ben je nu nou wel of niet naar je huisarts geweest? Ik weet niet precies wat de verschillen zijn tussen psychologen en eentje die met de praktijk verbonden is maar als je het hele probleem gaat downplayen dan krijg je gewoon minder snel goede zorg.
Ja, zo makkelijk gaat dat tegenwoordig als je ergens last van hebt. 2 gesprekken met de ondersteuner en je bent er.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee donderdag. Iedere huisarts heeft praktijkondersteuners waar je mogelijk met 1-2 gesprekken al geholpen bent ivm naar de 'echte' psycholoog. https://fontys.nl/Profess(...)isartsenpraktijk.htm
Reageer nou eens niet alleen op de gesloten vragen. Wiskundenoob heeft namelijk wel gelijk, als je bij voorbaat al je probleem gaat downplayen en zo iets hebt van 'het valt allemaal wel mee' heeft het natuurlijk allemaal weinig zin en hou je alleen jezelf voor de gek.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee donderdag. Iedere huisarts heeft praktijkondersteuners waar je mogelijk met 1-2 gesprekken al geholpen bent ivm naar de 'echte' psycholoog. https://fontys.nl/Profess(...)isartsenpraktijk.htm
Ik vraag mij dan ook echt af hoe een gesprek in het echte leven gaat met Deezertje. Via een forum kun je makkelijk selectief reageren en negeren als je ergens geen zin in hebt. In het echte leven kun je maar moeilijk weg gaan lopen als iemand iets aan je vraagt waar je een klein beetje inhoudelijk op moet ingaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:20 schreef Etsu het volgende:
Dit, Deezertje, is de reden dat jij nog maagd bent.
Niemand kan een fatsoenlijk gesprek met jou voeren, want jij gaat enkel op de vragen in die jou aanstaan. Je bent geen fijne gesprekspartner.
Gewoon normaal gesprek, knikken, antwoorden maar vervolgens niet mee doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan ook echt af hoe een gesprek in het echte leven gaat met Deezertje. Via een forum kun je makkelijk selectief reageren en negeren als je ergens geen zin in hebt. In het echte leven kun je maar moeilijk weg gaan lopen als iemand iets aan je vraagt waar je een klein beetje inhoudelijk op moet ingaan.
Wat is een 'normaal gesprek'? Ik denk dat jij niet in staat bent om iets als normaal te kwalificeren.quote:
Geef je dan ook echt antwoorden op de vragen of lul je er maar een beetje omheen en kom je niet tot het punt? En klaag/zeur je ook veel?quote:
Wat is dan de reden dat je hier 75% van de reacties negeert?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon normaal gesprek, knikken, antwoorden maar vervolgens niet mee doen.
Volgens broccoli wel, maar volgens Deezertje kwam dat doordat hij haar niet aantrekkelijk vond.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef je dan ook echt antwoorden op de vragen of lul je er maar een beetje omheen en kom je niet tot het punt? En klaag/zeur je ook veel?
Oké. Boeiend.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:38 schreef Deezertje het volgende:
Krijg net trouwens bericht dat ik 20 euro per maand eigen bijdrage betaal voor mijn pgb. Oftewel 240 euro per jaar.Dubbele kosten voor filmpas ineens dus (ook 20). Ook al heb je geen inkomen, ze zijn wettelijk verplicht minimaal 20 euro per maand te vragen wegens de bezuinigingen.
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:19 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Reageer nou eens niet alleen op de gesloten vragen. Wiskundenoob heeft namelijk wel gelijk, als je bij voorbaat al je probleem gaat downplayen en zo iets hebt van 'het valt allemaal wel mee' heeft het natuurlijk allemaal weinig zin en hou je alleen jezelf voor de gek.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is een 'normaal gesprek'? Ik denk dat jij niet in staat bent om iets als normaal te kwalificeren.
[..]
Geef je dan ook echt antwoorden op de vragen of lul je er maar een beetje omheen en kom je niet tot het punt? En klaag/zeur je ook veel?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat je hier 75% van de reacties negeert?
Ja het leven is duur. Wees blij met je PGB trouwens, niet iedereen krijgt geld van de overheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:38 schreef Deezertje het volgende:
Krijg net trouwens bericht dat ik 20 euro per maand eigen bijdrage betaal voor mijn pgb. Oftewel 240 euro per jaar.Dubbele kosten voor filmpas ineens dus (ook 20). Ook al heb je geen inkomen, ze zijn wettelijk verplicht minimaal 20 euro per maand te vragen wegens de bezuinigingen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iemand met jouw problematiek is echt niet naar 1 - 2 gesprekken geholpen. Maak daar maar 1 - 2 jaar van.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een gesprek voor meer zorguren, maar daar zou ik haast vanaf zien als ik dan meer per maand moet betalen. Zorg is nu meer een praatuurtje dan daadwerkelijke ondersteuning.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:43 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja het leven is duur. Wees blij met je PGB trouwens, niet iedereen krijgt geld van de overheid.
Oh jeetje. Liever nog 50 jaar zo gesloten leven ipv per maand ietsje meer betalen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een gesprek voor meer zorguren, maar daar zou ik haast vanaf zien als ik dan meer per maand moet betalen. Zorg is nu meer een praatuurtje dan daadwerkelijke ondersteuning.
Het nare is dat 'Deezertjes' heel diep kunnen zinken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:57 schreef Detroit het volgende:
Misschien dat Deezert maar eens flink zijn hoofd moet stoten zodat hij zo wanhopig is dat hij beseft dat hij problemen heeft. Het water staat hem nog niet hoog genoeg aan de lippen.
Typisch weer dat je vooral kijkt naar wat het je kost en niet naar wat het je oplevert.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een gesprek voor meer zorguren, maar daar zou ik haast vanaf zien als ik dan meer per maand moet betalen. Zorg is nu meer een praatuurtje dan daadwerkelijke ondersteuning.
Heb nu de bevestiging dat het bedrag sowieso 19,40 blijft ongeacht meer uren. Dus dat is iig duidelijk en ik kom niet onder dat bedrag uit (wettelijk) of je moet afzien van je pgb...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh jeetje. Liever nog 50 jaar zo gesloten leven ipv per maand ietsje meer betalen.
Het is bedoeld als drempel, maar aangezien mijn ASS-begeleider niet kan helpen is het misschien slim om andere zorg aan te boren, want ik betaal dus 20 euro per maand voor zorg wat niet helpt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:03 schreef Koral het volgende:
[..]
Typisch weer dat je vooral kijkt naar wat het je kost en niet naar wat het je oplevert.
Vind je zo'n armzalig leven dan nog vreemd? Bloemen moet je water geven anders sterven ze af en houdt je vooral onkruid over. Zo ook jouw gesteldheid.
Een paar weken geleden was je nog heel positief na een constructief gesprek met je begeleider.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is bedoeld als drempel, maar aangezien mijn ASS-begeleider niet kan helpen is het misschien slim om andere zorg aan te boren, want ik betaal dus 20 euro per maand voor zorg wat niet helpt.
Heb je aanvullende polis voor therapie enzo?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is bedoeld als drempel, maar aangezien mijn ASS-begeleider niet kan helpen is het misschien slim om andere zorg aan te boren, want ik betaal dus 20 euro per maand voor zorg wat niet helpt.
Ze geeft zelf aan dat ze mij niet kan helpen in deze fase.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was je nog heel positief na een constructief gesprek met je begeleider.
Deezertjes zijn tragisch.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het nare is dat 'Deezertjes' heel diep kunnen zinken.
Nee, en goede vraag. Ben op zich zelfredzaam dus gaat meer over hoe ik dingen aan kan pakken qua hulpverlening als ik er zelf niet uitkom qua sociaal dingen doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:06 schreef Koral het volgende:
[..]
Heb je aanvullende polis voor therapie enzo?
En wat verwacht je eigenlijk van je ASS-begeleider?
Oh, dus ze helpt wel met andere dingen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze geeft zelf aan dat ze mij niet kan helpen in deze fase.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb nu de bevestiging dat het bedrag sowieso 19,40 blijft ongeacht meer uren. Dus dat is iig duidelijk en ik kom niet onder dat bedrag uit (wettelijk) of je moet afzien van je pgb...
Ik dacht dat het probleem was dat je niet zelfredzaam bent?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, en goede vraag. Ben op zich zelfredzaam dus gaat meer over hoe ik dingen aan kan pakken qua hulpverlening als ik er zelf niet uitkom qua sociaal dingen doen.
Je komt je hele leven al niet uit sociale dingen. Omgaan met mensen is niet veel meer dan aanpassen en gedrag kopiëren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, en goede vraag. Ben op zich zelfredzaam dus gaat meer over hoe ik dingen aan kan pakken qua hulpverlening als ik er zelf niet uitkom qua sociaal dingen doen.
12k zelfs.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:59 schreef Ludachrist het volgende:
Deezertje, je hebt toch 10k op de bank ofzo? Daar kun je best wel 500,- van missen voor een paar jaar hulp.
Gesloten karakter, gesloten portemonnee maar geen gesloten mondquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:02 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
12k zelfs.En geen huur enzo dus nauwelijks kosten.
Je moet wel blond haar hebben, 18 jaar zijn en blauwe ogen hebben. Anders was het een leuke poging geweest.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:56 schreef gebakken-koekje het volgende:
Hey Deezertje, ik ben een vrouw, ik ben heel erg leuk! Die negeer je toch niet? En die leuke vrouw stelt je nog een vraag ook!
Ik ben van het tastbare. Psychische zorg is lastig waar te nemen. Een auto zie je iedere dag voor de deur staan en mag je gebruiken wanneer je wilt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:02 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
12k zelfs.En geen huur enzo dus nauwelijks kosten.
Liefde/relatie hebben is ook ontastbaar. Wilde je toch ook zo graag?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben van het tastbare. Psychische zorg is lastig waar te nemen. Een auto zie je iedere dag voor de deur staan en mag je gebruiken wanneer je wilt.
Wat een klinklare nonsens. En zo tegenstrijdig met deze reeks. Maar, als je er inderdaad zo over denkt, is deze reeks ook niets waard. Stoppen maar na dit deel?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben van het tastbare. Psychische zorg is lastig waar te nemen. Een auto zie je iedere dag voor de deur staan en mag je gebruiken wanneer je wilt.
Als je het zo brengt heb jij geen enkel probleem toch? Het is immers niet tastbaar. Opgelost!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
he verdorie, alleen de leeftijd klopt nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet wel blond haar hebben, 18 jaar zijn en blauwe ogen hebben. Anders was het een leuke poging geweest.
Ik heb meer aan een goede vriendschap met iemand waarmee het klikt dan een traject van zelfreflectie e.d.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liefde/relatie hebben is ook ontastbaar. Wilde je toch ook zo graag?
Smoesjes.
Fixed.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb minder aan een goede vriendschap met iemand waarmee het klikt dan een traject van zelfreflectie e.d.
Verkeerde volgorde lijkt me.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb meer aan een goede vriendschap met iemand waarmee het klikt dan een traject van zelfreflectie e.d.
Als je van het tastbare bent zou je wel wat meer ondernemen en wat minder op een ontastbaar forum rondhangen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit is een post van jou van eerder vandaag uit een ander topic:quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb meer aan een goede vriendschap met iemand waarmee het klikt dan een traject van zelfreflectie e.d.
Jij accepteert jezelf nog geen eens man. Jij schaamt je voor wie je bent en wat je doet. Je kunt niet van andere mensen verwachten dat ze jou niet raar vinden, als jij jezelf al raar vindt. Laat staan dat mensen een vriendschap met je zouden willen. Je bent een hele slechte verkoper die tegen iedereen zegt "Hey, wat ik te koop heb is kut, je hebt er niks aan, en kost je bakken energie, maar wil je het misschien toch kopen?"quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat ze vragen waar ik vandaan kwam of naar toe ga en dan zo eerlijk als ik ben antwoord dat ik naar de bios ga.. in mijn uppie. Want die vraag stellen ze 99% altijd. ''Oh leuk, met wie?!''.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:24 schreef gebakken-koekje het volgende:
Zeker verkeerde volgorde. Deezer zie je niet in dat je op dit moment gewoon geen leuk persoon bent om een vriendschap/relatie mee aan te gaan en dat een traject je daar juist mee kan helpen en je dat heel veel voordeel geeft voor de toekomst?
Dan heb ik slecht nieuws voor je, want als je een echte (en dus eerlijke) vriendschap opbouwt krijg je nog veel te verduren. Als jij mijn vriend was had ik je al lang voor je bek geslagen en eens flink de waarheid verteld. Ik zou echt niet kunnen aanzien hoe jij je leven vergooit.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien moet hij alle topics maar uitprinten en tastbaar in de deuropening van zijn slaapkamertje leggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een klinklare nonsens. En zo tegenstrijdig met deze reeks. Maar, als je er inderdaad zo over denkt, is deze reeks ook niets waard. Stoppen maar na dit deel?
Denk dat de slaapkamer dan niet meer te zien is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moet hij alle topics maar uitprinten en tastbaar in de deuropening van zijn slaapkamertje leggen.
Waarom heb je het altijd over 'ik'? Je kunt toch ook voor een ander wat betekenen zonder daar voordeel aan te hebben?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moet hij alle topics maar uitprinten en tastbaar in de deuropening van zijn slaapkamertje leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |