Jan Mulder, Willem Vissers, Mary Kok-Willemsen en Kees Jansma.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:17 schreef Paxcon het volgende:
Arno is dit weekend echt te veel aanwezig
Zit hij aan tafel vanavond? Want dan is de keuze snel gemaakt.
Hij zou te veel scheten laten op de set.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef GGMM het volgende:
Heeft Nico toen niet een medewerker van dat programma verkracht ofzo?
Dit soort infantiele grapjes mag je van mij best achterwege laten voortaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zou te veel scheten laten op de set.
Het was geen grap.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort infantiele grapjes mag je van mij best achterwege laten voortaan.
Ik heb nog nooit van die hele mevrouw gehoord, maar ik lees dat ze een vrouwenelftal traint. Ik ga niet kijken.quote:
Trek is aan mij vingerquote:Op zondag 6 maart 2016 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zou te veel scheten laten op de set.
Slechtste elftal van Frieslandquote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef Bolasie het volgende:
Moeilijke wedstrijd
Het is maar Cambuur ffs
Het is je vergeven vriendquote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan johannes_vermeer.
Hij is op de brommer gekomen.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:23 schreef Sked het volgende:
Waarom heeft die interviewer handschoenen aan?
Skeerig koud in de kuipquote:Op zondag 6 maart 2016 19:23 schreef Sked het volgende:
Waarom heeft die interviewer handschoenen aan?
Als je dit kan, ben je een grote hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan johannes_vermeer.
1.80 m in de breedtequote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als je dit kan, ben je een grote hoor
Nou ja, louter figuurlijk dan in jouw geval.
Met je 1.80 m
Je pogingen om leuk te doen mislukken vandaag wederom.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De rest had nog geen werkvergunning.
Jij bent niet objectief.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Je pogingen om leuk te doen mislukken vandaag wederom.
Vraag het aan GGMM, die is een ervaren kenner van humor. Opgeleid door de lama's.quote:
Ik vond het ook niet grappig.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Vraag het aan GGMM, die is een ervaren kenner van humor. Opgeleid door de lama's.
Die speelden vroeger samen bij Heerenveen toch.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:27 schreef Joezi het volgende:
Henrico Drost is de tweelingbroer van betaald voetballer Jeroen Drost.
Dat jij weer compleet ontspoort als het over Vitesse gaat.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
En jij bent compleet achterlijk.
Wat is je punt?
Sked is altijd zuur.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat jij weer compleet ontspoort als het over Vitesse gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |