Of gewoon alle drogredeneringen in NWS weg gummen.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon al die rechtse mongooltjes voor een ban opdragen. Ben je er zo van af. Geef me 2 dagen en iedereen zit in heropvoedingskampen.
denk t wel ja, in nws moet je reeksen van 435903490 delen gaan zitten lezen omdat het er continu erger uit de hand escaleert dan klb sc op de ergste dagenquote:
alles dat niet links isquote:Op zondag 6 maart 2016 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Of gewoon alle drogredeneringen in NWS weg gummen.
Jij hebt bolle wangen omdat je dik bentquote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan heb ik bij voorbaat al gewonnen, is niet eerlijk he
phark is het niet met je eensquote:Op zondag 6 maart 2016 18:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk t wel ja, in nws moet je reeksen van 435903490 delen gaan zitten lezen omdat het er continu erger uit de hand escaleert dan klb sc op de ergste dagen
Ah, de ik-pijp-om-mod-te-worden aapje komt uit de mouwquote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon al die rechtse mongooltjes voor een ban opdragen. Ben je er zo van af. Geef me 2 dagen en iedereen zit in heropvoedingskampen.
Deze poesquote:Op zondag 6 maart 2016 18:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij hebt bolle wangen omdat je dik bent
Telt niet
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ja gewoon slotje op het hele forum dusquote:Op zondag 6 maart 2016 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Of gewoon alle drogredeneringen in NWS weg gummen.
JAWEL WANT IK BEN TOCH DIK? DUS DIE WANGEN ZIJN BOLquote:Op zondag 6 maart 2016 18:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij hebt bolle wangen omdat je dik bent
Telt niet
Ben ik nu toch ook?quote:
hehehquote:
Pharkusquote:
eh?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, de ik-pijp-om-mod-te-worden aapje komt uit de mouw
Ja.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]