Hoe weet je datquote:Op zondag 6 maart 2016 17:14 schreef Leandra het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)e-hoeveelste-ben-jij
TS begint:
12.487.223
Door op de link te klikken en te verwachten dat hun berekening kloptquote:
Klik op de link en vul je geboortedatum in....quote:
quote:Deze tool is gebaseerd op een berekening van RTL Nieuws en geeft een benadering van het aantal mensen op een bepaalde dag. De cijfers tot 1950 zijn gebaseerd op de historische reeks van het CBS, de data van 1950 tot en met 2015 op de nieuwste cijfers en de jaren daarna op de laatste prognose.
Ze zullen wel een daggemiddelde nemen dan...quote:Op zondag 6 maart 2016 17:25 schreef La_Moustache het volgende:
Klopt sws niks van, er zijn zoveel mensen geboren op dezelfde dag als mij. Het gaat om de tijd dat je op de wereld bent gezet.
"Deze tool is gebaseerd op een berekening van RTL Nieuws en geeft een benadering van het aantal mensen op een bepaalde dag."quote:Op zondag 6 maart 2016 17:25 schreef La_Moustache het volgende:
Klopt sws niks van, er zijn zoveel mensen geboren op dezelfde dag als mij. Het gaat om de tijd dat je op de wereld bent gezet.
Nee, exact kan het natuurlijk nooit gegeven worden, neemt niet weg dat je er met een behoorlijke benadering wel kunt komen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:25 schreef La_Moustache het volgende:
Ik had dat niet gelezen srryquote:Op zondag 6 maart 2016 17:26 schreef wdn het volgende:
[..]
"Deze tool is gebaseerd op een berekening van RTL Nieuws en geeft een benadering van het aantal mensen op een bepaalde dag."
Nee want het is een benadering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |