SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door GotC op 07-03-2016 17:44:07 ]![]()
MrB trouwens 1.15.43! Fok! is on a roll today!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Knap trouwens hoe sportief jij er mee omgaat terwijl je hier zelf had willen lopen. Hoe gaat het met de voet? Al een nieuw doel op het oog?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:48 schreef GotC het volgende:
En idd, eerste HM zo lopenPfoeh! Ik ben jaloers.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:En Murmeli ook wow!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Even om de partymood niet te verwoestenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Knap trouwens hoe sportief jij er mee omgaat terwijl je hier zelf had willen lopen. Hoe gaat het met de voet? Al een nieuw doel op het oog?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow DeLuna, Murmeli, LT, Guard, Steffalonio, Gups, flipsen, en ik vergeet vast mensen.
Maar vooral wow, wow, wow DeLuna! Eerste HM in zo'n bazentijd! En ook nog vlak gelopen! En Murmeli, snellie!!![]()
![]()
Ik zie ook een mooie tijd van "Daniel" (aka Tarahumara) op Strava, net een paar sec boven de 1:30Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Devv heeft trouwens ook al zijn afstanden in ongeveer dezelfde pace heel netjes gelopen
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Even om de partymood niet te verwoesten.
Ik snap het gevoel helemaal.. helaas kun je het herstel niet afdwingen en lijkt het juist vaak dat hoe meer je het wil, hoe langer het duurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja met alternatief trainen kun je ook fit blijven, weet niet of je kan spinnen of zo met je voet? Dan gaat je opgebouwde conditie iig niet verloren..!
Wat een supertijden worden er vandaag gelopen zeg! Jaloers!
En GotC: ja, onwijs klote. Dit had jouw loopje moeten zijn. Wel heel tof dat je toch bent gaan kijken!![]()
De tijd vliegt voorbij en het gaat wel steeds beter, maar er gaat geen uur voorbij zonder pijn. Fietsen gaat opzich wel, maar afzetten doet zeer. Ga wel vanaf volgende week zwemmenquote:Op zondag 6 maart 2016 17:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik snap het gevoel helemaal.. helaas kun je het herstel niet afdwingen en lijkt het juist vaak dat hoe meer je het wil, hoe langer het duurtMaarja met alternatief trainen kun je ook fit blijven, weet niet of je kan spinnen of zo met je voet? Dan gaat je opgebouwde conditie iig niet verloren..!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: