Brazillianen na verlies, weet niet of er iets sneu'ers is..quote:Op zondag 6 maart 2016 08:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Conor hou op over die energy efficiency
Die tweet van Aldo is wel erg sneu idd.
Ik hoop dat Frankie eerst een shot krijgt.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Brazillianen na verlies, weet niet of er iets sneu'ers is..
Geniaal.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:06 schreef Geo4kant het volgende:
Hahahahahaha!!! Jon Anik better get a 209 tattoo or i'll whoop his ass!
Aldo is een makkelijkere tegenstander en daar houdt McGregor van.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik hoop dat Frankie eerst een shot krijgt.
Ik vond het niet een "ducking answer" (pun intended)quote:Op zondag 6 maart 2016 09:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Aldo is een makkelijkere tegenstander en daar houdt McGregor van.
Ik ben benieuwd wat hij op 155 klaar kan spelen nou duidelijk is dat hij niks te zoeken heeft @ 170. Vraag me ook af of Diaz nu gelijk een titleshot krijgt tegen RDA... die gast is echt een different kind of beast sinds hij terug is.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Aldo is een makkelijkere tegenstander en daar houdt McGregor van.
Neequote:
2 cups 1 Tate the movie (18+)quote:Op zondag 6 maart 2016 10:27 schreef Bootje84 het volgende:
Wanneer gaat Tate een keer mee doen aan die Swimsuit illustrated bodypaint shizzle? Dem titties![]()
Boeiend hij moest op zijn plek gezet worden en dat is gebeurt.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:42 schreef perezoso het volgende:
Beetje in mineur nuIk dacht nog zal ik een kleine bet plaatsen, dan ben ik blij wie er ook wint.
Toch nog wel indrukwekkend wat Mc liet zien maar hij vecht met veel te veel risico maar dat maakt hem dan gelijk ook weer succesvol (meestal).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |