Deze moet nog even bewaard worden en gerepost als Frank in KLB SC is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou me niets verbazen als hij straks gewoon door het slotje heen gaat posten en na 5 minuten denkt dat hij het zelf per ongeluk heeft gesloten
Srs?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gisteren al onder 2 kloons, maar dat ontkent hij nog.
Was ook héél toevallig dat hij meteen binnenkwam en een van zijn kloons quotte met ''wie the hell is dat nou weer'' en de kloons opeens waren verdwenen omdat Braddie gewoon postte.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
2 kloons?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ging inderdaad weg 2 dagen geleden.
Maar dan zit ik net in de ONZ slowchat en lees ik berichten dat deze gebruiker mijn kloon zou zijn, wat
Ik ben er nu weer omdat het toch geen nut heeft om weg te gaan. Blijf toch terug komen, en wat betreft die privé info. Dat is nou toch al gebeurd. Dus fuck dat.
Hoe kom je altijd zo snel weer aan nieuwe vrienden? Je hebt er al zoveel kwijtgeraakt, maar je weet ze wel telkens weer aan te vullen.quote:
Geef gewoon toe man, is toch lachen.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
2 kloons?
Ik heb 3 dagen niet gepost met MrBradge maar verder heb ik niet gepost.
Geloof wat je wil geloven uiteraard.
Nieuwe vrienden?quote:Op zondag 6 maart 2016 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je altijd zo snel weer aan nieuwe vrienden? Je hebt er al zoveel kwijtgeraakt, maar je weet ze wel telkens weer aan te vullen.
Ja dacht dat je zonder nieuwe vrienden ondertussen al je vrienden al wel was kwijtgeraakt gezien je topics.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nieuwe vrienden?
Die vrienden zijn al jaren dezelfde, ik heb echt serieus in ik denk 3-4 jaar geen nieuwe vrienden meer gemaakt. Die gasten waar ik mee in de band zit zijn geen vrienden (Ja 2 ervan, maar die ken ik ook al 5-6 jaar)
Mja, de *vrienden* Die ik nu heb zijn meer omgangsgenoten.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dacht dat je zonder nieuwe vrienden ondertussen al je vrienden al wel was kwijtgeraakt gezien je topics.
In de afgelopen jaren ben je vooral degenen die begeleid woonden kwijtgeraakt?quote:Op zondag 6 maart 2016 14:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mja, de *vrienden* Die ik nu heb zijn meer omgangsgenoten.
Een van die mensen woont in Amsterdam en zie ik misschien een keer per 2 - 3 weken en dat is altijd gezellig, nooit ruzie, nooit roddelen of elkaar zwart maken.
Heb 3 vriendinnen in Hoorn wonen (Zussen van elkaar) Die ik 1 keer per maand zie en daar is het ook altijd gezellig, word nooit geroddeld en word altijd gewoon leuk geouwehoerd.
En heb 1 vriend die ik hier met enige regelmaat zie en daar heb ik ook nog nooit echt ruzie mee gehad.
Het valt dus heel erg mee, valt op 1 hand te tellen en ik vind het wel prima zo.
Ben wel klaar met het over mij heen geloop iedere keer, dan maar weinig echte vrienden.
quote:Op zondag 6 maart 2016 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
In de afgelopen jaren ben je vooral degenen die begeleid woonden kwijtgeraakt?
Ja.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:01 schreef Etsu het volgende:
Oh gaat het weer over Braddie en zn vrienden ja?
Vind Hoorn best een leuke stad jaquote:Op zondag 6 maart 2016 14:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow, Braadslee komt in de beste stad van Nederland
Wow chicks, dat klinkt baas zeg.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vind Hoorn best een leuke stad ja
Ga altijd met die chicks naar schellinkhout
https://nl.wikipedia.org/wiki/Schellinkhout
Lekker uitwaaien.
Dat strandje? Anders is daar geen hol te doenquote:Op zondag 6 maart 2016 14:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vind Hoorn best een leuke stad ja
Ga altijd met die chicks naar schellinkhout
https://nl.wikipedia.org/wiki/Schellinkhout
Lekker uitwaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |