Ja dat is wel echt fantastisch! Ik weeg nog net geen 450 kiloquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:06 schreef spiritusbus het volgende:
Relaxed toch, permanent in vijf tijdzones zijn.
Ik ging inderdaad weg 2 dagen geleden.quote:
Sterkte man, snap niet waarom mensen zo'n heksenjacht op jou uitvoeren. Gevalletje van geen eigen leven hebben of zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ging inderdaad weg 2 dagen geleden.
Maar dan zit ik net in de ONZ slowchat en lees ik berichten dat deze gebruiker mijn kloon zou zijn, wat
Ik ben er nu weer omdat het toch geen nut heeft om weg te gaan. Blijf toch terug komen, en wat betreft die privé info. Dat is nou toch al gebeurd. Dus fuck dat.
Aldus Braddie, altijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar dan zit ik net in de ONZ slowchat en lees ik berichten dat deze gebruiker mijn kloon zou zijn, wat
Ik ben er nu weer omdat het toch geen nut heeft om weg te gaan. Blijf toch terug komen, en wat betreft die privé info. Dat is nou toch al gebeurd. Dus fuck dat.
Livin' the goodlifequote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik bwn ook zoveel te zwaar!! En ik ben bezoppen en alcholisit!!!
Laat jij mij maar met rust. Die kerel snapt toch ook wel dat we hem de 721519e ook al niet geloofden, laat staan nu?quote:
Dus door een heksenjacht te beginnen gaat hij weg? Hij gaat pas weg als hij negeert wordt, iedereen gaat weg als iedereen onverschilligen tegenover hem is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laat jij mij maar met rust. Die kerel snapt toch ook wel dat we hem de 721519e ook al niet geloofden, laat staan nu?
Jij moet echt de politiek in, eerste klas draaikontquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je leek wel een beetje op mij met Rocket Leaguequote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je leek wel een beetje op mij met Rocket LeagueRocket League is echt briljant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wel, maar kreeg bijna altijd mongolide teamgenoten en dat gaat frustrerend werken. Tevens is renwan nu addict dankzij mij.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je leek wel een beetje op mij met Rocket LeaguePas gewoon je speelstijl aan op je team? Ik heb veel games gewonnen door te assisten. Soms hing ik echter in het midden verdedigend en probeerde ik te scoren. In Rocket League moet je nogal adapten en veel oefenen vooral veel oefenen. Ik zuig in verdedigen maar ben goed met de bal en scoren. Als ik in het midden hang scoor ik best vaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deed precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Pas gewoon je speelstijl aan op je team? Ik heb veel games gewonnen door te assisten. Soms hing ik echter in het midden verdedigend en probeerde ik te scoren. In Rocket League moet je nogal adapten en veel oefenen vooral veel oefenen. Ik zuig in verdedigen maar ben goed met de bal en scoren. Als ik in het midden hang scoor ik best vaak.
Drink je je calorieën? De eerste stap is om alle caloriehoudende dranken te elimineren uit je dieet, dus geen fris- en energiedranken. Dit betekent ook dat je geen toegevoegde suiker in thee, koffie etc moet gaan drinken. Ik kan je garanderen dat je buik wegsmelt als je je alleen richt op water en thee/koffie zonder suiker. Alcohol zeer sporadisch, en zeker niet elke dag. Als je gewend bent om elke dag 2 liter cola weg te tikken kan dit de eerste week zwaar vallen, maar uiteindelijk wordt het een gezonde gewoonte en op gegeven moment ga je frisdranken zelfs verafschuwen.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar TS, terechte klacht wel hoor. Ben ook zoveel aangekomen in maar een paar jaar tijd. En hoe ik het zo ver heb laten komen; iedere avond (extreem veel) wijn drinken (met de bijbehorende honger/vreetbuien die ik daar van krijg). M'n zelfvertrouwen was al niet veel soeps maar nu is het dus helemaal 0. Heb sinds kort een nieuwe (grote maat) jas waarin ik mij verhul als ik naar buiten ga plus een wijde rok. Ben overigens 'maar' 165 cm.
Als ik koffie drink (dagelijks) gebruik ik wel altijd suiker en melk omdat ik zonder niet echt weg krijg.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:33 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Drink je je calorieën? De eerste stap is om alle caloriehoudende dranken te elimineren uit je dieet, dus geen fris- en energiedranken. Dit betekent ook dat je geen toegevoegde suiker in thee, koffie etc moet gaan drinken. Ik kan je garanderen dat je buik wegsmelt als je je alleen richt op water en thee/koffie zonder suiker. Alcohol zeer sporadisch, en zeker niet elke dag. Als je gewend bent om elke dag 2 liter cola weg te tikken kan dit de eerste week zwaar vallen, maar uiteindelijk wordt het een gezonde gewoonte en op gegeven moment ga je frisdranken zelfs verafschuwen.
Drinken van alcohol legt je metabolisme lam.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als ik koffie drink (dagelijks) gebruik ik wel altijd suiker en melk omdat ik zonder niet echt weg krijg.Verder zit in alcohol natuurlijk enorm veel calorieën maar het lukt me niet echt om daar minder van te drinken. Vroeger snoepte ik heel veel (chocola, koekjes, gebak) en iedereen zei maar altijd 'Waar blijft het'. Ik ben pas dik geworden sinds ik ben gaan drinken dus dat moet haast de oorzaak wel zijn. Verder drink ik als 'vast drinken' meestal Crystal Clear en af en toe gezonde fruitsap. Maar geen cola oid. Tegenwoordig 'snoep' ik meer hartig (chips bv.) maar die trek in hartig heb ik pas zo extreem sinds ik drink. Sindsdien eet ik amper nog chocola terwijl ik dat vroeger juist dagelijks at toen ik nog thuis woonde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |