Ja dat is wel echt fantastisch! Ik weeg nog net geen 450 kiloquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:06 schreef spiritusbus het volgende:
Relaxed toch, permanent in vijf tijdzones zijn.
Ik ging inderdaad weg 2 dagen geleden.quote:
Sterkte man, snap niet waarom mensen zo'n heksenjacht op jou uitvoeren. Gevalletje van geen eigen leven hebben of zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ging inderdaad weg 2 dagen geleden.
Maar dan zit ik net in de ONZ slowchat en lees ik berichten dat deze gebruiker mijn kloon zou zijn, wat
Ik ben er nu weer omdat het toch geen nut heeft om weg te gaan. Blijf toch terug komen, en wat betreft die privé info. Dat is nou toch al gebeurd. Dus fuck dat.
Aldus Braddie, altijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar dan zit ik net in de ONZ slowchat en lees ik berichten dat deze gebruiker mijn kloon zou zijn, wat
Ik ben er nu weer omdat het toch geen nut heeft om weg te gaan. Blijf toch terug komen, en wat betreft die privé info. Dat is nou toch al gebeurd. Dus fuck dat.
Livin' the goodlifequote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik bwn ook zoveel te zwaar!! En ik ben bezoppen en alcholisit!!!
Laat jij mij maar met rust. Die kerel snapt toch ook wel dat we hem de 721519e ook al niet geloofden, laat staan nu?quote:
Dus door een heksenjacht te beginnen gaat hij weg? Hij gaat pas weg als hij negeert wordt, iedereen gaat weg als iedereen onverschilligen tegenover hem is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laat jij mij maar met rust. Die kerel snapt toch ook wel dat we hem de 721519e ook al niet geloofden, laat staan nu?
Jij moet echt de politiek in, eerste klas draaikontquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je leek wel een beetje op mij met Rocket Leaguequote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je leek wel een beetje op mij met Rocket LeagueRocket League is echt briljant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |