Die heeft heel weinig gedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klaas is geen goeie mol ! Ik vond Margriet beter als mol.
Had ik niet verwacht neequote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:36 schreef Moira. het volgende:
Oh deze was serieus een hint?da's wel sneu
Wie?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klaas is geen goeie mol ! Ik vond Margriet beter als mol.
het gezicht ook in het klooster??quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:37 schreef vrouwtje het volgende:
ik ben onder de indruk, alle verborgen hints zijn hier genoemd.
Maar wel de juiste foto.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:36 schreef Moira. het volgende:
ZIE ZE PASSEN PRECIES DIE BRIEFJESDie overlap klopte niet
Ja die had echt niemand gespot terwijl iedereen dat stukje 100x opnieuw gekeken heeftquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:37 schreef Nizno het volgende:
ja ik vind de hint van de witte gezichten toch wel het mooiste
Dan ga je denken dat BNW toch niet zo far fetched is als dat het lijktquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:37 schreef vrouwtje het volgende:
ik ben onder de indruk, alle verborgen hints zijn hier genoemd.
ja pcies!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja die had echt niemand gespot terwijl iedereen dat stukje 100x opnieuw gekeken heeft
er miste 1 hint hier dus toch niet helemaal BNWquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan ga je denken dat BNW toch niet zo far fetched is als dat het lijkt
Mindfuck
Ja klopt, maar dat zei ik ook al. Dat dat portret er wel uit te halen viel maar dat die overlapping van Ratzoektmol niet klopte. Heb zijn hoofd er zelf niet uitgekregen thoughquote:
Gefeliciteerd met mijn ¤5quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja die had echt niemand gespot terwijl iedereen dat stukje 100x opnieuw gekeken heeft
En die is nog beter ookquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:39 schreef tralalala het volgende:
Gelukkig is de Belgische de Mol er nog.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
er miste 1 hint hier dus toch niet helemaal BNW
jupquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:39 schreef KaBuf het volgende:
Volgend jaar moet ik de hints in de topics hier dus wel volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |