Een man: COMANGODquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:16 schreef Bolasie het volgende:
'Arjen Robben staat langer dan verwacht aan de kant door zijn bovenbeenblessure. De aanvaller van Bayern München kampt met een terugslag en is nog niet begonnen met trainen.'Stop er aub mee, hij mist sowieso de heenwedstrijd in de CL
Kan beter stoppen inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:16 schreef Bolasie het volgende:
'Arjen Robben staat langer dan verwacht aan de kant door zijn bovenbeenblessure. De aanvaller van Bayern München kampt met een terugslag en is nog niet begonnen met trainen.'Stop er aub mee, hij mist sowieso de heenwedstrijd in de CL
Coman afgehaaktquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Neuer Lahm, JAVI, Alaba, Bernat Alonso Müller, Götze, Thiago, Ribéry Lewandowski
Götze en Martinez dus in de basis. Helaas Müller als rechtsbuiten. God mag weten waarom.
Boaquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij dus alleen Badstuber, Coman en Robben in de 'lappenmand'?
Zal die echt naar ajax gaan?quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:31 schreef Bolasie het volgende:
Hunter ook op de bank bij S04 vandaag.Prima weekje achter de rug.
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal die echt naar ajax gaan?
Als ie slim is niet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal die echt naar ajax gaan?
Jammer dat Vluggejapie99 ons niet kan vertellen welke clubs kut zijn en welke clubs mogen blijven.quote:
Die heb ik al in geen eeuwigheid meer gezien hier.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat Vluggejapie99 ons niet kan vertellen welke clubs kut zijn en welke clubs mogen blijven.
Ik weet alleen dat hij Hoffenheim (Hoppenheim) kut vond.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik al in geen eeuwigheid meer gezien hier.
Ja, en Wolfsburg ook dacht ik.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij Hoffenheim (Hoppenheim) kut vond.
Geen TRADITIONSVEREINquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en Wolfsburg ook dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |