Oh, dat magquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik volg vrijwel alle Eredivisieclubs.(Ja, ook PSV)
Oké.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig!Ik had m'n muis al op 'ontvolgen' staan.
Nu, totdat PSV begint dus eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrouwenvoetbal is alleen leuk als er ECHT niks op TV is.
Vrouwenvoetbal is geen sport.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrouwenvoetbal is alleen leuk als er ECHT niks op TV is.
Een geestelijke leeftijd van 11 bedoel jequote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:33 schreef GGMM het volgende:
PSVCL doet me een beetje denken aan davy toen hij 16 was.
Jij vindt helemaal niks een sport.quote:
Is davy al 16 dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:33 schreef GGMM het volgende:
PSVCL doet me een beetje denken aan davy toen hij 16 was.
Oprechte vraag.quote:
Kopsterkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kopsterk zou deze post als volgt plaatsen:
Welja 3. Waarom ook niet?
* Kopsterk kotst
Krijgen we nou zegquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
KopsterkDie is dan ook mentaal uitgedaagd.
Heeft dat met deze wedstrijd te maken of is dat een opmerking in het algemeen?quote:
sowquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
KopsterkDie is dan ook mentaal uitgedaagd.
Beiden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft dat met deze wedstrijd te maken of is dat een opmerking in het algemeen?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom juichen voor een concurrent? xD
Zou die polo gesponsord zijn door Bengi.nl?quote:
Het is weer zaterdag, ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Broodjes knakworst én een banaan?
Is het weer zo'n dag?
Drie broodjes knakworst en een banaanquote:
Ja, bijna.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Drie broodjes knakworst en een banaan
Tering wat ben jij een vies vet varken.
Dit ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Drie broodjes knakworst en een banaan
Tering wat ben jij een vies vet varken.
Ik had net een vernietigende counter bedacht, maar hiermee is wat mij betreft de kou uit de lucht.quote:
eensquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Stelling: dit PSV is het sterkste elftal in de Eredivisie sinds het PSV van 2004/05.
Ah, een stelling! Enig!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Stelling: dit PSV is het sterkste elftal in de Eredivisie sinds het PSV van 2004/05.
Ik vind dit iets overdreven maar het is wel een goed team.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Eens. (of was dit geen stelling?)quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Erg hinderlijk van die users die denken interessant te zijn met dat soort onzin
Ajax won 1-5 in Eindhoven dat seizoen volgens mijquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het PSV van 06/07 was beter.
Alleen tering instabiel in de tweede seizoenshelft.
1 doelpunt te weinig.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ajax won 1-5 in Eindhoven dat seizoen volgens mij
Even een Fanta halen. Dit moet je niet aan René vertellen, anders gaat hij weer zeggen dat het heel slecht voor me is.quote:
Ik zal het niet vertellen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Even een Fanta halen. Dit moet je niet ver aan René vertellen, anders gaat hij weer zeggen dat het heel slecht voor me is.
Aan de ene kant had je Gomes, Alex en Farfan, maar aan de andere kant had je Väyrynen, Alcides en Simons.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het PSV van 06/07 was beter.
Alleen tering instabiel in de tweede seizoenshelft.
Niet. Toen werd PSV met 1 doelpunt kampioen. Weet je dag nogquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ajax won 1-5 in Eindhoven dat seizoen volgens mij
Vayrynen vond ik eigenlijk helemaal niet zo'n slechte speler, het kwam er alleen bij PSV niet uitquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Aan de ene kant had je Gomes, Alex en Farfan, maar aan de andere kant had je Väyrynen, Alcides en Simons.
DM openbaren.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:
Ik kreeg net een DM van davy waarin hij vertelde dat KingRoland Fanta drinkt.
Ik hoop dat dit niet waar is, want Fanta is heel erg slecht voor je.
Dat is een slot op de deur.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Aan de ene kant had je Gomes, Alex en Farfan, maar aan de andere kant had je Väyrynen, Alcides en Simons.
TR, DM openbaar maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:
Met pijn in het hart zal ik je van dit forum moeten verwijderen na het openbaren van deze dmquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:
Dat was een grapje, ongelooflijk dom varken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met pijn in het hart zal ik je van dit forum moeten verwijderen na het openbaren van deze dm
Nou, tot morgen Renéquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:
Wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet. Toen werd PSV met 1 doelpunt kampioen. Weet je dag nog
HAP HAP HAPquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een grapje, ongelooflijk dom varken.
--------quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:
Noem er eens 3.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Rustig, hij heeft andere kwaliteiten.
Ik vond dat een bijzonder mieterse middag.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wel.
Dat weet ik nog ja. Ik moet toegeven dat ik een tikkeltje mad was toen
Legendarische Vocaroo's!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een hap en een rage, kan iemand even een mad jelly het zit diep vocaroo inspreken? Dan kan mijn avond helemaal niet meer stuk.
Ik nietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een TR gemaakt?
Haha yes! Doei René, knakworstvarken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:00 schreef Pascalus het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
DM openbaren
- VI quotes opdreunenquote:
- pubquizzenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
- VI quotes opdreunen
- Jessica Alba gifjes posten
- nasi maken
En dat zijn alleen nog maar mijn FOK! kwaliteiten
Nou nou nou, niet TE bescheiden hé. Het is wel DE nasi.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
- VI quotes opdreunen
- nasi maken
Nou vooruit, dat zijn uitstekende kwaliteiten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
• VI-Imitaties
• Alba gifjes vinden
• Een Groningen act opvoeren
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
- VI quotes opdreunen
- nasi maken
We zitten aardig op 1 lijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
• VI-Imitaties
• Alba gifjes vinden
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier is ie
http://vocaroo.com/i/s0lSeJDq3cjf
Als Witte mij als Witte vermaken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
• VI-Imitaties
• Alba gifjes vinden
Dat is Maniquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier is ie
Die maakt hij alleen voor z'n vrienden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:03 schreef Ties02 het volgende:
Waarom heb ik die nasi nog nooit geproefd
Je weet soms niet wat een agenda is en dan kunnen we geen afspraak makenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:03 schreef Ties02 het volgende:
Dat van die Nasi wist ik niet. Gebruik jij kip of varkensvlees?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
We zitten aardig op 1 lijn.
[ afbeelding ]
Wat een geweldige stem. Ik denk dat Kopsterk of Pascal dit heeft ingesproken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier is ie
Topicreeks: Nasi a la Johannesquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat van die Nasi wist ik niet. Gebruik jij kip of varkensvlees?
Dan is de vraag eigenlijk: "waarom heb ik tot nu toe nog nooit geleefd?"quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:03 schreef Ties02 het volgende:
Dit volgt mijn mentaal beperkte hoofd even niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Witte mij als Witte vermaken.
Niet op die manier.
Dat kan allebei.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat van die Nasi wist ik niet. Gebruik jij kip of varkensvlees?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die maakt hij alleen voor z'n vrienden.
Ik zou geel geven maar bij rood heb je er ook niks tegenin te brengen nee.quote:
Tering, ik had jouw stem verschrikkelijk anders voorgesteldquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier is ie
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga zo naar een verjaardag.
Als ik weg ben stel ik voor dat jullie alles doen wat Ties02 zegt.
hoezo?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tering, ik had jouw stem verschrikkelijk anders voorgesteld
Ik vind de korte pauze voor de Het zit diep zeer mooiquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier is ie
Ik ben het niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een geweldige stem. Ik denk dat Kopsterk of Pascal dit heeft ingesproken.
Goed acteerwerk van mij.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vind de korte pauze voor de Het zit diep zeer mooi
Biljarten is geen sport.quote:
ander topic hans.quote:
Wat ontzettend leukquote:
http://vocaroo.com/i/s1mCJ7iPjfarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is nou echt onvoorstelbaar
Hier versta ik geen zak van.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1mCJ7iPjfar
Deze is echt prachtig.
Beetje eng dit.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Deze is echt prachtig.
Oh jammer, desondanks wens ik hem veel plezier.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk
hopelijk kan je nog even genieten van johannes (die moet zo namelijk naar een verjaardag)
uit welk kut gehucht kom je met zon accent?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Deze is echt prachtig.
Leidenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
uit welk kut gehucht kom je met zon accent?
Een post met 2 zinnen plaatsen in het livetopic.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:16 schreef Zorro het volgende:
Zo, ik moest ook even wat eten, dat hoort erbij he.
Ik zie nu dat De Graafschap ook gescoord heeft.
En ik in mijn manager vd Hart zetten, want tegen Cambuur en De Graafschap gratis punten. Manman, die gaat er ook weer uit, al je daar al de 0 niet kan houden. Dan maar Zoet erin als het geld het toelaat, die heeft twee makkelijke wedstrijden in aantocht. Thuis tegen Heerenveen en ajax, gratis punten.
En het was geen strafschop.
Nou ben ik weer een beetje bij denk ik.
Was het een goeie maaltijd?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:16 schreef Zorro het volgende:
En ik in mijn manager vd Hart zetten, want tegen Cambuur en De Graafschap gratis punten. Manman, die gaat er ook weer uit, al je daar al de 0 niet kan houden. Dan maar Zoet erin als het geld het toelaat, die heeft twee makkelijke wedstrijden in aantocht. Thuis tegen Heerenveen en ajax, gratis punten.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:16 schreef Zorro het volgende:
Jachtschotel, salade erbij, en veel. Prima dus.quote:
Heel raar inderdaad. Zoiets doe je niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een post met 2 zinnen plaatsen in het livetopic.
Wanneer maak jij de nieuwe mad jelly het zit diep?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het Groningen publiek ziet achter elke boom een vijand.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jachtschotel, salade erbij, en veel. Prima dus.
Sorry.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een post met 2 zinnen plaatsen in het livetopic.
Die post ik toch net? Dat is mad jelly diep 2.0quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wanneer maak jij de nieuwe mad jelly het zit diep?
Oh ik ben er net pas.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die post ik toch net? Dat is mad jelly diep 2.0
Doemscenario.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Pas maar op, zodra word je een type Tong80
Een vriendinquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naar wiens verjaardag moet Johannes eigenlijk?
MADquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stelling: Joezi post alleen maakt dikke aids.
Uit onderzoek is gebleken dat 71% van de users dacht aan de provincie Drenthe.quote:
Ik heb de vocaroo net geluisterd, ik vind hem minder dan het origineel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stelling: Joezi post alleen maakt dikke aids.
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er een nieuwe mad jelly diep komt. 3.0quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb de vocaroo net geluisterd, ik vind hem minder dan het origineel.
Ze hebben het origineel verwijderd. De schavuiten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb de vocaroo net geluisterd, ik vind hem minder dan het origineel.
Dat is een slag die VBL nog altijd niet te boven is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze hebben het origineel verwijderd. De schavuiten.
Deze opmerking kan verschillend worden opgevat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:22 schreef KingRoland het volgende:
Als je in Drenthe komt dan vraag je jezelf af waar je in godsnaam bent.
Klopt het dat die mensen koppig zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:22 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Deze opmerking kan verschillend worden opgevat.
Nee, zijn moeder ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:23 schreef PSVCL het volgende:
Ben ik de enige die liever Hendrix ziet spelen dan Van ginkel?
jepquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:23 schreef PSVCL het volgende:
Dat is een mooi moment voor madjellyhetzitdiep 3.0.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:23 schreef Kopsterk het volgende:
Erg spijtig dat PSV weer kampioen gaat worden.
Het zou volledig terecht zijn, dat balletje breed balletje terug voetbal verdient geen prijs.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:23 schreef Kopsterk het volgende:
Ik was niet van plan om Royston anaal te bevredigen, maar dat jij hier aan denkt vind ik al vrij bijzonder.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:22 schreef KingRoland het volgende:
#vGinkelinOranjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:23 schreef PSVCL het volgende:
Kampioen van de armoede.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zou volledig terecht zijn, dat balletje breed balletje terug voetbal verdient geen prijs.
Misschien maar beter zo. Die weten tenminste hoe te voetballen in de CL.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:23 schreef Kopsterk het volgende:
Ergens wel, maar in Cocu we trust.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:23 schreef PSVCL het volgende:
De ploeg met de meeste punten na 34 wedstrijden is terecht kampioen. Dit zal PSV zijn, dus inderdaad terecht.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zou volledig terecht zijn, dat balletje breed balletje terug voetbal verdient geen prijs.
Napo en ik vinden dit leuk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om Royston anaal te bevredigen, maar dat jij hier aan denkt vind ik al vrij bijzonder.
Utrecht zet alle kaarten nu op de beker.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga straks kijken naar Heerenveen - Utrecht.
Wie doet er mee?
Ik twijfel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie doet er mee?
Ik twijfel tussen dat en The Wire.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie doet er mee?
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De ploeg met de meeste punten na 34 wedstrijden is terecht kampioen.
Die verkoopt wel uit inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Utrecht zet alle kaarten nu op de beker.
Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Utrecht zet alle kaarten nu op de beker.
quote:
En wat als Twente uit de competitie wordt genomen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De ploeg met de meeste punten na 34 wedstrijden is terecht kampioen. Dit zal PSV zijn, dus inderdaad terecht.
Zeneligod.quote:SC HEERENVEEN: Mulder,v.Anholt,
St.Juste,v.Aken,Cavlan,Marzo,Thorsby,
v.d.Berg,Zeneli,Te Vrede,Larsson
FC UTRECHT: Ruiter,v.d.Maarel,Leeuwin,
Letschert,Kum,Janssen,Strieder,
Ramselaar,Ludwig,Haller,Boymans
Dan krijgt iedereen een 3-0 overwinning.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En wat als Twente uit de competitie wordt genomen?
Dat zou zeer verstandig zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet het geloof in Opperkleurder belijden.
Ik zou Jimi ook liever zien, maar die is dood.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:23 schreef PSVCL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |