SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij zijn het kloontjes van de fernandes sc'ers. Ze komen tot leven.
Hoi Doornroosjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:05 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n mooie jurkWel andere kleur.
Dan mag je hier niet postenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb nog nooit fernandes gedronken
Tatta gespotquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb nog nooit fernandes gedronken
Ah nee. Too much.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:05 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n mooie jurkWel andere kleur.
Jij voelt je overal thuis.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:18 schreef Remqo het volgende:
Met een Fernando-plaatje voel ik me best thuis in Fernandes
Behalve bij jou thuisquote:
Gwn druk.. mensen vermoorden is best leuk, maar best veel werk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
waar was je al die tijd willoow?
heb je gemistquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gwn druk.. mensen vermoorden is best leuk, maar best veel werk.
Daar voelt niemand zich thuis.quote:
Awh, love you bbyquote:
Srs? Ik schiet ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maar ik zit nu op een schietclub dus de volgende keer heb je niet zoveel geluk
Hopelijk niet je per ongeluk in je vingerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
flikker op man, ben haske belangrijke mijnheer
heb mijn eigen nietmachine op kantoor ja
TR doodsverwensing TRquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk niet je per ongeluk in je vinger
Met een mes vind ik je leukerquote:
Niet je sporen uitwissen en daardoor brandschoon verleden hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee werd niet toegelaten vanwege mijn verleden
ik was jong jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet je sporen uitwissen en daardoor brandschoon verleden hebben
Ben met beide effectief.quote:
Juist makkelijker vond ik.quote:
Jij weet niet wat ziek isquote:
Is overgenomen, maar je mag gewoon posten hoor. Zie het als een fusie ookal is het gewoon een overname.quote:
Met marktplaats of een twingo?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:41 schreef HPLC het volgende:
Ik heb net geboden op een Twingo op marktplaats. Iemand ervaring hiermee?
als hij mannen gaat pijpenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niks. Wanneer zet jij tongpiercing.
Waarom reageer je trouwens niet op mijn fobovraag, autistquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niks. Wanneer zet jij tongpiercing.
Kan ik je niet helpen.quote:
Doet hij toch allang ;$quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als hij mannen gaat pijpen
Oh vergetenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom reageer je trouwens niet op mijn fobovraag, autist
Mijn broer heeft ook tongpiercing gehad.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als hij mannen gaat pijpen
Spekkie?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn broer heeft ook tongpiercing gehad.
Zijn over het algemeen genomen goede zuinige autootjes. Rijd als een kart, als je het op toeren houd kom je ook nog aardig met het verkeer mee, alleen wat ruimte betreft. Het blijft 3,41 lang en 1,48 breedquote:
Door je eikel dan. Brrrr.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
Een stuk staal door je tong heen laten schieten
Misschien.quote:
Is idd lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoorde dat zoenen met iemand die tongpiercing heeft fucking lekker is, weenie of ik dat moet geloven tbh.
Lijkt mij beetje eng.
Het is best lekker.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoorde dat zoenen met iemand die tongpiercing heeft fucking lekker is, weenie of ik dat moet geloven tbh.
Lijkt mij beetje eng.
Overrated.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Lijkt mij beetje eng.
Zooooquote:
Is het dichtgegroeid?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien.
Heb er zelf ook ooit één gehad.
Bedankt Braddie, heb net gebeld.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:47 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Zijn over het algemeen genomen goede zuinige autootjes. Rijd als een kart, als je het op toeren houd kom je ook nog aardig met het verkeer mee, alleen wat ruimte betreft. Het blijft 3,41 lang en 1,48 breed
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
Een stuk staal door je tong heen laten schieten
Dat schieten ze niet.quote:
Is gewoon beetje anders. Niet zozeer lekkerder.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Lijkt mij beetje eng.
Door je eikel?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er wel één gehad. Deed geen pijn.
Succes! Al trap je er mee, onder de 1:14 krijg je ze NIET. Ga je een beetje sportief rijden moet je op 1:16 gemiddeld rekenen. Snelweg lukt ook 1:19 wel. Gemiddeld zit ik in ieder geval rond de 1:5,6 over 3200 km gerekend. Zijn zeer zuinige wagentjes. Fuck de Polo Slowmotion.quote:
Foto!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Tepelpiercing deed wel vies pijn.
En voor mensen gaan van: Foto! Ik heb hem al 4 jaar niet meer
Twingo-eigenaar is back?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:50 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Succes! Al trap je er mee, onder de 1:14 krijg je ze NIET. Ga je een beetje sportief rijden moet je op 1:16 gemiddeld rekenen. Snelweg lukt ook 1:19 wel. Gemiddeld zit ik in ieder geval rond de 1:5,6 over 3200 km gerekend.
Ja, al kan ik nog wel zien waar ie zat als ik er goed naar kijk.quote:
Stimo heeft wel meer opquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Hey Klokov, stimo zei dat ze een oogje op je heeft.
Hoe oud was je toen dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Tepelpiercing deed wel vies pijn.
En voor mensen gaan van: Foto! Ik heb hem al 4 jaar niet meer
Een Twingo?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Vergat ook altijd dat ik dat ding had.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |