Volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De week erop is dat gelijk met United-Liverpool toch
Ligt eraan waar het nog spannend is wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.
Denk dat ze dan MAN-LIV utizenden
Westfallen is al even verleden tijdquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ohja.
Westfallen is alleen voor EL/CL toch?
BVB Stadion Dortmund heet het tijdens CL/ELquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Westfallen is al even verleden tijd
Valencia - Athletic Bilbao // Bayer Leverkusen - Villarreal dunkt mequote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar het nog spannend is wel.
En dan benieuwd welke wedstrijd daarvoor.
Toch alleen maar beter voor de kijker.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:33 schreef Brammess het volgende:
De UEFA had de tijden van Liverpool - United en Tot - BVB veranderd voor kijkcijfer doeleinden
Dat is helemaal niet waar.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:33 schreef Brammess het volgende:
De UEFA had de tijden van Liverpool - United en Tot - BVB veranderd voor kijkcijfer doeleinden
Ja dat is dat gezeik met de UEFA ook dat ze dan die gelben wand officieel niet tot sta tribune mogen hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
BVB Stadion Dortmund heet het tijdens CL/EL
quote:
twitter:LFC twitterde op donderdag 03-03-2016 om 16:36:52Our @EuropaLeague fixture away at @ManUtd on Thursday 17 March will now kick off at 20:05 GMT. #LFC reageer retweet
#zittendoejethuisquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is dat gezeik met de UEFA ook dat ze dan die gelben wand officieel niet tot sta tribune mogen hebben.
Het heeft niet met kijkcijferdoeleinden te maken. Het heeft met de toeschouwers in het stadion te maken. 19:00 Europese tijd = 18u in Engeland. Op een werkdag een zeer onhandige tijd. Dus aanvraag van MUFCquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:35 schreef Brammess het volgende:
[..]twitter:LFC twitterde op donderdag 03-03-2016 om 16:36:52Our @EuropaLeague fixture away at @ManUtd on Thursday 17 March will now kick off at 20:05 GMT. #LFC reageer retweet
Was bij Juve echt wereldtop. Mhikytarian naar Juve wss. Is dat een goeie Haags? En ze mailden dat het uitverkocht was tegen Mainzquote:
Zou liever Pogba zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was bij Juve echt wereldtop. Mhikytarian naar Juve wss. Is dat een goeie Haags? En ze mailden dat het uitverkocht was tegen Mainz
Mkhitarian is extreem goed, zeker dit seizoen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was bij Juve echt wereldtop. Mkytarian naar Juve wss. Is dat een goeie Haags? En ze mailden dat het uitverkocht was tegen Mainz
Echt onzin. 7 uur is net zo kutquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft niet met kijkcijferdoeleinden te maken. Het heeft met de toeschouwers in het stadion te maken. 19:00 Europese tijd = 18u in Engeland. Op een werkdag een zeer onhandige tijd. Dus aanvraag van MUFC
Ik vind Pringles niet lekker. Ik eet meestal Lays of Doritosquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
Welke pringles zat jij te eten?
van wiequote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Slechte timing. Je hebt al een grote kans gemist.
Ja hoor, prima spelertje. Ah ja ik ben bang dat het nog lastig gaat worden voor je die resterende wedstrijden aan kaarten te komen. Gaat goed nu met Dortmund.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was bij Juve echt wereldtop. Mhikytarian naar Juve wss. Is dat een goeie Haags? En ze mailden dat het uitverkocht was tegen Mainz
Mullerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind Pringles niet lekker. Ik eet meestal Lays of Doritos
[..]
van wie
Jij bent toch altijd voor Dortmund?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij kijkt met net zo'n dubbel gevoel als ik nu.
Ja. Alleen geniet ook altijd wel van Bayern.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd voor Dortmund?
Leuk weetje: Reus is heel erg populair op social media, maar dan ook heel erg.quote:
Mooiboy Reus.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuk weetje: Reus is heel erg populair op social media, maar dan ook heel erg.
Ik ben bevriend op instagram met Reus. Is niet wederzijdsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had ooit een eerste like op een foto van Reus op instagram.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik had ooit een eerste like op een foto van Reus op instagram.
Lolquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik had ooit een eerste like op een foto van Reus op instagram.
Ik zie ze niet wekelijks.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan kijk jij nooit Juve. Vidal>Pogba
Ach, hij is toch jong?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan kijk jij nooit Juve. Vidal>Pogba
Genot dan. Heeft al nummer 10 zie ikquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Mkhitarian is extreem goed, zeker dit seizoen.
Heeft een goal / assist per bijna 60 minuten
Ik heb het aanstaan op de TV.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:47 schreef opperkleurder het volgende:
Zullen er mensen naar PEC - De Graafschap kijken?
Hoeveel zal Dortmund vragen voor hem?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Genot dan. Heeft al nummer 10 zie ik
30 miljoenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel zal Dortmund vragen voor hem?
Genoten gister in het stadion Opper. Heb je ado gekeken gisteravond?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:47 schreef opperkleurder het volgende:
Zullen er mensen naar PEC - De Graafschap kijken?
Hij is welkom bij Bayern.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:48 schreef KingRoland het volgende:
Haags, Reus is waarschijnlijk een van de zeer weinig spelers die echte clubliefde kent maar hij moet nu toch wel naar een wereldtopper hoor.
Ik was uit eten, dus nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Genoten gister in het stadion Opper. Heb je ado gekeken gisteravond?
Eens. Contract tot 2018 nog héquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:48 schreef KingRoland het volgende:
Haags, Reus is waarschijnlijk een van de zeer weinig spelers die echte clubliefde kent maar hij moet nu toch wel naar een wereldtopper hoor.
Ook lekker. Ik had er geen spijt van dat ik gegaan ben gisteravond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Of terugleggen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
had hem in de andere hoek moeten schieten.
Eens, Morata is trouwens wel mijn favoriete Spaanse spelerquote:
Dit meen je toch niet echt?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Morata is trouwens wel mijn favoriete Spaanse speler![]()
Matige spitsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens, Morata is trouwens wel mijn favoriete Spaanse spelerwas hij nou verkocht of verhuurd aan jullie?
Nee joh dis veel mooier. Er zijn al zo weinig Gerrardsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:48 schreef KingRoland het volgende:
Zie hem ook liever bij Dortmund blijven. Al worden die komende zomer wel kaalgeplukt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee joh dis veel mooier. Er zijn al zo weinig Gerrards
Verkocht. Hele aardige vent. Met beide benen op de grond. Gaat zelfs kaal voor kinderen met kanker.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens, Morata is trouwens wel mijn favoriete Spaanse spelerwas hij nou verkocht of verhuurd aan jullie?
Dat weet ik. Ik ben snel naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eindelijk, we hadden je allemaal gemist.
Met name Kopsterk gaf al aan helemaal gek te worden als je vandaag niet aanwezig zou zijn. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik ben snel naar huis gegaan.
Ik mis Weidenfellerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die Burka kan wel aardig keepen.
Aw, sorry Kopsterk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met name Kopsterk gaf al aan helemaal gek te worden als je vandaag niet aanwezig zou zijn. Gelukkig maar.
wow....quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schijnt dat hij nu een Roman schrijft.
Je bent zelf een pannenkoek.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aw, sorry Kopsterk.
Ik heb pannenkoeken gebakken
Doe. dat. nooit. meerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
lolquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lolquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
om zijn grappen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:01 schreef Brammess het volgende:
Petitie om opperkleurder te bannen voor zijn waardeloze grappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:02 schreef Brammess het volgende:
Dit boeit echt niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat het niet weer gebeuren.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aw, sorry Kopsterk.
Ik heb pannenkoeken gebakken
@StijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
OpgerotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was vanmiddag tering heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Boateng.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
Misschien moeten ze bij Bayern op rugby.
Waar zenden ze dat uit?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is rust bij Villarreal tegen Las Palmas, dus ik kijk hier ook heel even mee.
Zegt me niks dat Ziggoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat wordt uitgezonden op Ziggo Sport.
Bayern had voor jij kwam kijken ook een zeer goede kans met Müller.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk pas 5 minuten maar ik zie dat Dortmund steeds ontsnapt
Vorige wedstrijd mist hij ook al grote kans. Waz met jou Muller?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bayern had voor jij kwam kijken ook een zeer goede kans met Müller.
Het stadion van PSV heeft wel iets weg van dat van Dortmund. De binnenkant dan. Wist je dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk pas 5 minuten maar ik zie dat Dortmund steeds ontsnapt
Müller heeft even geen vorm, maar dat is menselijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd mist hij ook al grote kans. Waz met jou Muller?
Zelfde kolkende massa?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het stadion van PSV heeft wel iets weg van dat van Dortmund. De binnenkant dan. Wist je dat?
Je haptequote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bayern had voor jij kwam kijken ook een zeer goede kans met Müller.
Bij De Graafschap is er geen PASSIE en STRIJDquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit wordt 0-2 na rust.
Ik heb het gezien.
Leicester is ook weer niksquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:18 schreef Sked het volgende:
Door al die fouten in de opbouw is het leuk, qua niveau is het niet echt veel.
Gewoon aan de bal kudt. Die assistent snapt het.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij De Graafschap is er geen PASSIE en STRIJD
Dan kun je gewoon blijven kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:23 schreef PSVCL het volgende:
Lekkere pot, nu overschakelen naar de kampioen .
Leicester?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:23 schreef PSVCL het volgende:
Lekkere pot, nu overschakelen naar de kampioen .
Volgens mij is PSV de landskampioen??quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is het plaatje van Ajax raar.
Ik kijk nooit naar de eredivisiequote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgens mij is PSV de landskampioen??
Of heb je vorig seizoen gemist?
Ok opperkleuterquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de eredivisie
Heb ik dus de verkeerde wedstrijd uitgekozen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
T is sws een topdag in de Bundesliga. Zo veel goals
Heb het helaas moeten missen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
T is sws een topdag in de Bundesliga. Zo veel goals
TR ??quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TR gemaakt. Kom niet aan mijn vrienden!
Ben alweer een maand actief hierquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ha Ha Ha Ha
De onwetendheid
Kut newbie
1-1quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar die tijd er voor.
Van PSV?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zometeen PSV. Houden jullie mij op de hoogte?
Wij zij neen zeer vredelievend forum dus uiteraard doen wij dit.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zometeen PSV. Houden jullie mij op de hoogte?
Tof!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij zij neen zeer vredelievend forum dus uiteraard doen wij dit.
Kom jij nu uit de kast?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
Neuer is wel een lekker keepertje.
Okquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lekker in de betekenis van goed.
Ik schrok al. We hebben in Den Haag een slechte geschiedenis met een keeper, als jij dan ook nog over een lekker keepertje gaat beginnen....quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lekker in de betekenis van goed.
Postmagodquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik schrok al. We hebben in Den Haag een slechte geschiedenis met een keeper, als jij dan ook nog over een lekker keepertje gaat beginnen....
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou hij een trofee kast hebben thuis?
Hij is een beetje stil. Maar dat kan ook omdat hij een glaasje Coca Cola aan het inschenken is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
KingRoland moet zich weer eens verantwoorden.
Ik zei al eerder dat ik niet zo'n fan van hem ben.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Vidal heeft een shitload aan aanvallen verprutst.
Tijd voor een wissel.
Hopelijk trappen ze er nog wat uit de wedstrijd voor de CLquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Het valt me vooral op dat hij vandaag nog geen schwalbes heeft gemaakt
De blauwe kaart gaat aan je neus voorbij.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk trappen ze er nog wat uit de wedstrijd voor de CL
twitter:FCBayern twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 19:53:47dlköjoijösadjjoiadfasdkjdjdjfas reageer retweet
Ah ja, dit schept duidelijkheid.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FCBayern twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 19:53:47dlköjoijösadjjoiadfasdkjdjdjfas reageer retweet
De fans op IJsland laten ze niet in de steek.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Is ook een andere taal.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ja, dit schept duidelijkheid.
Stijn, gedraag je eens als mod.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal ook even een poging wagen.
Gjlksgegkrdhnginhnwhkvhndvnggersjeiueorz
Zo, dat schept duidelijkheid.
Neuer, lekker keepertje?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal ook even een poging wagen.
Gjlksgegkrdhnginhnwhkvhndvnggersjeiueorz
Zo, dat schept duidelijkheid.
Die is niet voor niks afgetreden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Drizzt postte meestal nog slechter.
Hij heeft naar het schijnt een flinke gouden handdruk gekregen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is niet voor niks afgetreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |