PL gaat toch naar Ziggo?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar deden ze nog wel eens analyses bij de buitenlandse wedstrijden ja. Dat is helemaal gestopt
Dit seizoen niet meer. Kans op kaarten is erg klein. Denk in oktober weer ofzo. Overigens ook gekeken voor kaarten Europa League. Dat is missie kansloos helaas.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer? Ze hebben terug gemaild.
Eredivisie hebben ze wel langdurig.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
FOX zal sowieso wel stoppen dan binnen een paar jaar als ze alle buitenlandse competities al verliezen.
Hoezo? Onderin en voor CL is t al jaren de spannendste competitiequote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dortmund gewoon winnen.
Een spannende Bundesliga is alweer even geleden namelijk.
Nee, bij mij niet. Alleen Fox en HBOquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziggo Sports betaalzender kan je toch gewoon aanschaffen met elke provider?
EL is echt nie te doen nee. Leeft daar enormquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit seizoen niet meer. Kans op kaarten is erg klein. Denk in oktober weer ofzo. Overigens ook gekeken voor kaarten Europa League. Dat is missie kansloos helaas.
Omdat de titelstrijd al jaren saai is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo? Onderin en voor CL is t al jaren de spannendste competitie
Dat wordt me donderdag een avondquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
EL is echt nie te doen nee. Leeft daar enorm
Welke provider heb jij dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, bij mij niet. Alleen Fox en HBO
Benieuwd wat RTL7 uitzend.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt me donderdag een avond.
Hoop dat ze hem winnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
EL is echt nie te doen nee. Leeft daar enorm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |