klootzakquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moest grinniken om die halverwege-uitstappen-post.![]()
nee, ik heb niks om te lachen #totoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je had vast ook een lichte grijns
zo grappig ben ik niet, ik ben niet oud, ik ben niet kaal, heb echt niks om te lachen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kijk dan even in de spiegel anders
Dit gaat echt te ver... TRquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo grappig ben ik niet, ik ben niet oud, ik ben niet kaal, heb echt niks om te lachen.
Gewoon weer een dramatisch optreden van Villa en dan ga je me uitlachen. Het enige wat ik in mijn leven heb laat me dit seizoen ook in de steekquote:
Dit heb je net al gezegdquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon weer een dramatisch optreden van Villa en dan ga je me uitlachen. Het enige wat ik in mijn leven heb laat me dit seizoen ook in de steek
Hahahaha, gewoon andere club uitkiezen. Beter successupporter, ik ben altijd voor de nummer 1quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon weer een dramatisch optreden van Villa en dan ga je me uitlachen. Het enige wat ik in mijn leven heb laat me dit seizoen ook in de steek
#totoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hahahaha, gewoon andere club uitkiezen. Beter successupporter, ik ben altijd voor de nummer 1
Mag helemaal niet worden geschonken/opgediend, dacht ikquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom niet? als je het zelf maar niet drinkt toch?
Ik lach om jou.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kijk dan even in de spiegel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |