SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan niet andersquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
stuur je me eerst nog verleidelijke dm's, ga je ineens zo doen.
nooit geweest, ook zo'n 'daar-moet-je-echt-heen-geweest-zijn'-dingetje als 't pannekoekschip?quote:
Je bent gewoon een relnichtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan niet andersen nu is Etsu ook al boos op me
Mwa niet veel bijzonders hoor, standaard all you can eat tentje. Vanavond zal het wel druk zijn dus veel sterktequote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
nooit geweest, ook zo'n 'daar-moet-je-echt-heen-geweest-zijn'-dingetje als 't pannekoekenschip?
dankjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa niet veel bijzonders hoor, standaard all you can eat tentje. Vanavond zal het wel druk zijn dus veel sterkte
Ok Braddie, tot morgenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:44 schreef McGrath het volgende:
Ik ben ook boos, heb gewoon wat liefde nodig. Villa staat 4-0 achter en verder niks positiefs in mijn leven. en dan gaat WCH ook zo doen. Ik kan het niet meer aan. TR voor jullie allemaal.
kom je mag met je hoofd tussen mn titsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:44 schreef McGrath het volgende:
Ik ben ook boos, heb gewoon wat liefde nodig. Villa staat 4-0 achter en verder niks positiefs in mijn leven. en dan gaat WCH ook zo doen. Ik kan het niet meer aan. TR voor jullie allemaal.
Alsof dat nieuw isquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:44 schreef McGrath het volgende:
bij voorkeur halverwegequote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is goed. welk station moet ik uitstappen?
sittardquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is goed. welk station moet ik uitstappen?
Echt he.... oprecht gelachenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:48 schreef HPLC het volgende:
Man man man, die post van Remqo in 450![]()
'ik dacht dat ik je kon vertrouwen'
'je stelt me teleur'
klootzakquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moest grinniken om die halverwege-uitstappen-post.![]()
nee, ik heb niks om te lachen #totoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je had vast ook een lichte grijns
zo grappig ben ik niet, ik ben niet oud, ik ben niet kaal, heb echt niks om te lachen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kijk dan even in de spiegel anders
Dit gaat echt te ver... TRquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo grappig ben ik niet, ik ben niet oud, ik ben niet kaal, heb echt niks om te lachen.
Gewoon weer een dramatisch optreden van Villa en dan ga je me uitlachen. Het enige wat ik in mijn leven heb laat me dit seizoen ook in de steekquote:
Dit heb je net al gezegdquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon weer een dramatisch optreden van Villa en dan ga je me uitlachen. Het enige wat ik in mijn leven heb laat me dit seizoen ook in de steek
Hahahaha, gewoon andere club uitkiezen. Beter successupporter, ik ben altijd voor de nummer 1quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon weer een dramatisch optreden van Villa en dan ga je me uitlachen. Het enige wat ik in mijn leven heb laat me dit seizoen ook in de steek
#totoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hahahaha, gewoon andere club uitkiezen. Beter successupporter, ik ben altijd voor de nummer 1
Mag helemaal niet worden geschonken/opgediend, dacht ikquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom niet? als je het zelf maar niet drinkt toch?
Ik lach om jou.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kijk dan even in de spiegel anders
oh ok... ja ik heb hier wel eens een moslim vriendinnetje van teun over de vloer, haal speciaal halal spul bij de toko voor haar voor op brood, maar er ligt ook ham op tafel bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag helemaal niet worden geschonken/opgediend, dacht ik
Met de KLM naar Kuwait Stad. Onderweg gewoon biertje drinken, maar vanaf de daling moet alles weg, ook de lege blikjes.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag helemaal niet worden geschonken/opgediend, dacht ik
Waar lach jij om dan?quote:
Jij ook. SC komt niet meer terug ripquote:
omdt ze waren aan het bitchen in de sc en toen werd pharkus kki mad en tripte hem dood en heeft ie 'm dichtgegooidquote:
huh watquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij ook. SC komt niet meer terug rip
Positief. Niet uit.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:57 schreef Crip het volgende:
[..]
omdt ze waren aan het bitchen in de sc en toen werd pharkus kki mad en tripte hem dood en heeft ie 'm dichtgegooid
Weet niet wat ik lul.quote:
Snap het ook niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]en nou moet deze zeker ook al kapot
Moet ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:58 schreef Gridlok het volgende:
Ja wss wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:58 schreef Gridlok het volgende:
Ik zag het ja, het stond op 150 ofzo, dus ze moesten lekker vegenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey, onze posts zijn verwijderd uit FB KLB.
Ik ben er kapot van.
Neh, die zijn vies.quote:
Zodat deze SC ook dicht kan.quote:
Ow.quote:
Het verbaast je?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
staat alleen bij dat je een flikr bent
Ey bieteltjequote:
teken van Godquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:03 schreef Crip het volgende:
Ik ben kki mad nu, perongeluk een slaatje gekocht met ham.
wow, zou ook mad zijn, ik neem wel turkey voor je mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:03 schreef Crip het volgende:
'per ongeluk'quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:03 schreef Crip het volgende:
hoef je niet te vertellen welke toppers in deze SC vakkenvuller zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
hij lag gwn bij de ei slaatjes.
schuld van tokkie pvvers
Ham is lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
hij lag gwn bij de ei slaatjes.
schuld van tokkie pvvers
Lol liefdesverdrietbrieven? Brb FF gtstgenot.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:48 schreef HPLC het volgende:
Man man man, die post van Remqo in 450![]()
'ik dacht dat ik je kon vertrouwen'
'je stelt me teleur'
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:05 schreef zeer het volgende:
[..]
hoef je niet te vertellen welke toppers in deze SC vakkenvuller zijn
Ja lekker daarvoor ben ik in het leven gekomen, om soms te zieken, soms chill te doen, zie het als een soort schizofreniequote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat praat je over Fylax als je hier nieuw bent dan. Gelijk lekker lopen zieken hier.
Kusje op wang kan wel toch?quote:
alleen anaalquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kusje op wang kan wel toch?
Maar even srs, zou je wel vleesetende vriendin kunnen nemen of niet?
Geef maar.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:03 schreef Crip het volgende:
Weet je wel wat buitenspel is?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Man man man real madrid 7-1 celta jezus christus
Oké.quote:
ben je voor celta? zo nee, moet je jezus erbuiten laten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Man man man real madrid 7-1 celta jezus christus
Nee, maar srs. Zou daar geen punt van maken. Snap het alleen echt niet, van wie dan ook, dat ze vlees eten.quote:
Geen een maar is toch fucking slecht, 7 doelpunten waarvan je 3 kon tegenhoudenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben je voor celta? zo nee, moet je jezus erbuiten laten.
Dat is iets wat ronde tonnetjes niet kunnen begrijpenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:14 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
VoetbalHeb nooit begrepen wat daar zo vermakelijk aan is
Met z`n alle op een groot plein bij het WK oke maar thuis op de bank naar wedstrijden kijken?
zijn niet blond, vreemde vogelquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Die spaanse mannen zijn niet verkeerd zeg
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is iets wat ronde tonnetjes niet kunnen begrijpen
Hee cachetquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou en ik wil geen blondjes meer ik wil spaans
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat het lekker is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, maar srs. Zou daar geen punt van maken. Snap het alleen echt niet, van wie dan ook, dat ze vlees eten.
Blond > Bruinquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou ook een lekkere natte spaanse verkiezen boven Blondjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En zweedse blondines dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Ik zou ook een lekkere natte spaanse verkiezen boven Blondje
Ja Braddie, nu weten wel dat jij het bentquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Huh wie is Blondje :squote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Vast onderdeel van incest propagandaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben een half canadees half italiaans meisje tegengekomen.. ze lijkt op een turk
Ze was wel in de Willoow SC, dus lijkt me stugquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef Chai het volgende:
Zou Meloewa ons niet kunnen vinden nu de SC dicht is?
Braddie doet een braddiequote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Ik zei Blondje, niet Blond. Dat is een klein maar zeker zeer significant verschil.quote:
Ah zo. Ja, blonde skandi's zijn de moeite waard.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:20 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Ik zei Blondje, niet Blond. Dat is een klein maar zeker zeer significant verschil.
Zweedse dames mag je mij wel voor wakker maken. Al schat ik dat als die dames mij zien ze liever blijven liggen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Hmm ja, eigenlijk wel ja. Heb liever een lekker blondje dan een brunettequote:
Zo Braddie ditquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:21 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
Denken dat ik Braddie benZit hier vol ongeloof met een vette bek naar mijn scherm te kijken.
Braddie, die knakker die andere mensen afzeikt op hun autorijden maar zelf 33x over z`n theorie heeft gedaan en sinds 2008 lest. Nee hoor, heb misschien wel wat van hem weg qua figuur. Maar verder zie ik absoluut niet in waarom ik Braddie zou zijn of sterker nog een Braddie zou doen. Want hee, toi toi toi gr gr ik ben geen hommo.
Fylax for President. Chai first lady, Eddy Wally Amai. OBAMA OH!
oh wchquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:21 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
Denken dat ik Braddie benZit hier vol ongeloof met een vette bek naar mijn scherm te kijken.
Braddie, die knakker die andere mensen afzeikt op hun autorijden maar zelf 33x over z`n theorie heeft gedaan en sinds 2008 lest. Nee hoor, heb misschien wel wat van hem weg qua figuur. Maar verder zie ik absoluut niet in waarom ik Braddie zou zijn of sterker nog een Braddie zou doen. Want hee, toi toi toi gr gr ik ben geen hommo.
Oh, en Braddie typt Dit Persoon, en niet DEZE persoon zoals elk ander normaal welbespraakt mens zonder beperking zou doen.
Nooit meer kunnen slapen omdat haar broers je huis misschien wel bombarderen. Heerlijk lijkt mij datquote:
http://sjoerd-media.nl/soundboard/mp3/daaaag.mp3quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:21 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
Oh, en Braddie typt Dit Persoon, en niet DEZE persoon zoals elk ander normaal welbespraakt mens zonder beperking zou doen.
Ok Braadsleequote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:21 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
HOEF JIJ OOK AL NIET TE TANKEN SCHAT?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
http://sjoerd-media.nl/soundboard/mp3/daaaag.mp3
Is dit verkapte sluikreclame?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:25 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
25 euro, gaat deze persoon dan speciaal voor jou naakt keyboardspelen terwijl je druiven naar hem gooit of zo?
In een braadslede of braadslee legt men producten - veelal vlees, gevogelte en wild - die moeten worden gebraden in de oven. Alvorens het vlees te braden kan men de braadslede vullen met water en kruiden of bouillon, waardoor het vlees extra smaak krijgt. Het braadvocht dat bij het braden vrijkomt wordt opgevangen door de braadslede, en kan worden gebruikt om het vlees te arroseren of als jus.quote:
Maakt me niet uit wie je bent en wat al je klonen zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:25 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
Wel grappig, dan google je Braddie z`n naam en dan is dit het eerste topic wat je ziet
ONZ / Bradley aan de top!
Zoals die gozer typt, zwakzinnigheid + dyslexie (Wat vaak samengaat) Tot de max.
25 euro, gaat deze persoon dan speciaal voor jou naakt keyboardspelen terwijl je druiven naar hem gooit of zo?
Klik maar op dat topic uit 2008. Heb mij bescheurd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Is dit verkapte sluikreclame?
Je vermoord toch mannenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wie je bent en wat al je klonen zijn.
Waarom worden wij niet uitgenodigd?quote:
Dat is wel een beetje te veel vind ik. Gun een ander ook wat.quote:
Hier had je jezelf verradenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:15 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]Heb jij een heel goed punt aangezien ik dan waarschijnlijk wel aan gezien word als bal
Na dit weet ik 100% zeker dat je Braddie bentquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Als hij niet komt, kom ik welquote:
Niet iedereen die af en toe op fok rondhangt en morbide obesitas heeft is hetzelfde he.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier had je jezelf verraden
[..]
Na dit weet ik 100% zeker dat je Braddie bent
De thumbnail LEek op pizzaquote:
Niks.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:27 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Je vermoord toch mannenDus wat kan jou het schelen.
OK Hermannquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:28 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Niet iedereen die af en toe op fok rondhangt en morbide obesitas heeft is hetzelfde he.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom worden wij niet uitgenodigd?
Jullie mogen ook komenquote:
Lief van jequote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik pik je wel op onderweg
quote:
Heb je ook Mapima struggles?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
kki ik ben zo'n autist, heb echt dima struggles af en toe.
polsbandje besteld?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
kki ik ben zo'n autist, heb echt dima struggles af en toe.
al was het 1000 km zou ik het nog doenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:30 schreef HPLC het volgende:
Kan je mij ook ophalen WCH? Je hoeft maar 300 km om te rijden
Als het 290 km omrijden was geweest had ik dat wel in overweging genomen (hihihihi overweging, want overgewicht) Maar sorry die Fien -t Kilometer doen mij echt even de das om.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:30 schreef HPLC het volgende:
Kan je mij ook ophalen WCH? Je hoeft maar 300 km om te rijden
Praat met een gast al een tijdje en hij vroeg me net of ik een drankje wil doen met hem, ik raakte in paniek en nu heb ik hem geblokkeerd.quote:
Mensen uit auto's flikkeren.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Om je halverwege uit de auto te flikkeren
Jeetjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Praat met een gast al een tijdje en hij vroeg me net of ik een drankje wil doen met hem, ik raakte in paniek en nu heb ik hem geblokkeerd.![]()
Mij toch niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
nee, maar wel elke parkeerplaats even stoppenquote:
Haha die chick. Dat mis ik nog het meest aan Azie: Goodmonjinggngng Dallingngngng.quote:
[..]
Praat met een gast al een tijdje en hij vroeg me net of ik een drankje wil doen met hem, ik raakte in paniek en nu heb ik hem geblokkeerd.![]()
Zulke meisjes als jou haat ik.. eerst die gast hoop geven.. heeft hij eindelijk de ballen gekweekt om je uit te vragen laat je hem op blauw...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Vond het al vreemd dat mn berichten opeens niet meer aankwamen..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zulke meisjes als jou haat ik.. eerst die gast hoop geven.. heeft hij eindelijk de ballen gekweekt om je uit te vragen laat je hem op blauw...![]()
![]()
Ach het is een broekie meer, Crip kennende, dus hij kan het vast wel handelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zulke meisjes als jou haat ik.. eerst die gast hoop geven.. heeft hij eindelijk de ballen gekweekt om je uit te vragen laat je hem op blauw...![]()
![]()
Oh nee die is natuurlijk minimaal 36 net zoals haar vorige lover.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach het is een broekie meer, Crip kennende, dus hij kan het vast wel handelen.
Oeh.. ik neem mijn rohypnol en babylijkjes mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, maar wel elke parkeerplaats even stoppen
haha stfu hij is 26.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach het is een broekie meer, Crip kennende, dus hij kan het vast wel handelen.
DAT IS HET NIET, ik durf gwn niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
![]()
sryquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vond het al vreemd dat mn berichten opeens niet meer aankwamen..
All by myselfquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent echt een soort Bridget Jones of niet.
DUS GEEF JE HEM VALSE HOOPquote:
Gasten geven zichzelf hoop omdat ze alleen met hun piemol denkenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:35 schreef defokkingfoker het volgende:
Waarom hoop geven als je al weet dat je niks met die gast gaat doen
Als jullie echt lang praten dan heeft die boy alles moeten geven om jou te vragen voor een drankje.. je beseft niet hoe moeilijk het was voor die boy.. en je laat hem op blauw staanquote:
Jij hakt ze er toch gewoon af?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gasten geven zichzelf hoop omdat ze alleen met hun piemol denken
Sommige.. sommige weer niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Luisterend naar Whitney Houstons I Will Always Love You natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanavond in je eentje dronken worden op zolder.
Heb geen hersenen, dus moet iets anders voor me denkenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij is verslaafd aan FOK! en eten voor zijn dopaminekicks.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:36 schreef HPLC het volgende:
BRADDIE DOE NOU EENS NORMAAL MAN. God jezus
Niet altijd.quote:
Ik zal jouw dopamine eens kicken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is verslaafd aan FOK! en eten voor zijn dopaminekicks.
Kijk hem bedelen om aandacht dan, negatief/positief boeit hem niet.
beter dan helemaal niet kunnen denkenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Man.quote:
Oh ja, ik heb hem nogquote:
Ja.quote:
djedje?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:46 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
Maar hey lieve leuke gezellig toffe mensen (Behalve Chai) Het was leuk en gezellig en waanzinnig en fantastisch en prachtig en kanker mooi kanker leuk, kanker waus, 1234 pillen gebruikt, bitches in huis etc etc. Maar er is een tijd van komen (Die is voor mij al heel lang geleden) En er is een tijd van gaan. En die tijd om te gaan is nu gekome hIHIHIHIHAHAHAHAOAHOHOHOHAOEHSAOHAEAEHEHAHAHAHAHAH
Groetjes aan al jullie vriendelijke kankermoeders, en ook aan gerard joling zijn aambeien, de ambtenaren van Blondje_93, het kale smoelwerk van Brummetje 2.0. De natte Ariane Grande droom van Fylax en om het af te maken, de Renault van Fien.
Nou grgrgrgrgr en toitoitoitoitoitoitoit beby
kusje knuffels xxxx xoxoxoxoxoxoxoxoxoxo en al die ongein nog meer, natuurlijk hoort dat er allemaal bij in het bos. Sorry, ik krijg even een aanval hier vanuit mijn zolder kamer het is hier donker en ik vind het eng.
Nou hee, ik edwin emanuel ook wel gezien als DandyBleu heb het weer even leuk gehad hier. Braddie spreek ik nog regelmatig en die gaat binnenkort met zijn nieuwe account MrBradge weer terugkomen zegt 'ie. Dus die kan zich ook niet aan zijn woord houden.
Mocht Braddie dit lezen, neem het maar van iemand aan die shag rookt, wijn drinkt, van een uitkering leeft, en vlogs opneemt voor zijn joetoeb kanaal. HET IS DEZE PERSOON
GRGRGRGRGRGR!!! Emma watson i love you
Speciaal voor jullie dan om het af te leren eenvlog
Wij zitten er al jaren in één.quote:
Niet gelezenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:46 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
Maar hey lieve leuke gezellig toffe mensen (Behalve Chai) Het was leuk en gezellig en waanzinnig en fantastisch en prachtig en kanker mooi kanker leuk, kanker waus, 1234 pillen gebruikt, bitches in huis etc etc. Maar er is een tijd van komen (Die is voor mij al heel lang geleden) En er is een tijd van gaan. En die tijd om te gaan is nu gekome hIHIHIHIHAHAHAHAOAHOHOHOHAOEHSAOHAEAEHEHAHAHAHAHAH
Groetjes aan al jullie vriendelijke kankermoeders, en ook aan gerard joling zijn aambeien, de ambtenaren van Blondje_93, het kale smoelwerk van Brummetje 2.0. De natte Ariane Grande droom van Fylax en om het af te maken, de Renault van Fien.
Nou grgrgrgrgr en toitoitoitoitoitoitoit beby
kusje knuffels xxxx xoxoxoxoxoxoxoxoxoxo en al die ongein nog meer, natuurlijk hoort dat er allemaal bij in het bos. Sorry, ik krijg even een aanval hier vanuit mijn zolder kamer het is hier donker en ik vind het eng.
Nou hee, ik edwin emanuel ook wel gezien als DandyBleu heb het weer even leuk gehad hier. Braddie spreek ik nog regelmatig en die gaat binnenkort met zijn nieuwe account MrBradge weer terugkomen zegt 'ie. Dus die kan zich ook niet aan zijn woord houden.
Mocht Braddie dit lezen, neem het maar van iemand aan die shag rookt, wijn drinkt, van een uitkering leeft, en vlogs opneemt voor zijn joetoeb kanaal. HET IS DEZE PERSOON
GRGRGRGRGRGR!!! Emma watson i love you
Speciaal voor jullie dan om het af te leren eenvlog
HAHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom ben jij echt overal zo overdreven irritant aanwezig?
Hmm moeilijk. Roep telkens Klaas maar ook omdat alle hints die ik lees daar op wijzen. Mijn vriend zegt Tim.quote:
Srsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |