SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan niet andersquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
stuur je me eerst nog verleidelijke dm's, ga je ineens zo doen.
nooit geweest, ook zo'n 'daar-moet-je-echt-heen-geweest-zijn'-dingetje als 't pannekoekschip?quote:
Je bent gewoon een relnichtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan niet andersen nu is Etsu ook al boos op me
Mwa niet veel bijzonders hoor, standaard all you can eat tentje. Vanavond zal het wel druk zijn dus veel sterktequote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
nooit geweest, ook zo'n 'daar-moet-je-echt-heen-geweest-zijn'-dingetje als 't pannekoekenschip?
dankjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa niet veel bijzonders hoor, standaard all you can eat tentje. Vanavond zal het wel druk zijn dus veel sterkte
Ok Braddie, tot morgenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:44 schreef McGrath het volgende:
Ik ben ook boos, heb gewoon wat liefde nodig. Villa staat 4-0 achter en verder niks positiefs in mijn leven. en dan gaat WCH ook zo doen. Ik kan het niet meer aan. TR voor jullie allemaal.
kom je mag met je hoofd tussen mn titsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:44 schreef McGrath het volgende:
Ik ben ook boos, heb gewoon wat liefde nodig. Villa staat 4-0 achter en verder niks positiefs in mijn leven. en dan gaat WCH ook zo doen. Ik kan het niet meer aan. TR voor jullie allemaal.
Alsof dat nieuw isquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:44 schreef McGrath het volgende:
bij voorkeur halverwegequote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is goed. welk station moet ik uitstappen?
sittardquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is goed. welk station moet ik uitstappen?
Echt he.... oprecht gelachenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:48 schreef HPLC het volgende:
Man man man, die post van Remqo in 450![]()
'ik dacht dat ik je kon vertrouwen'
'je stelt me teleur'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |