'per ongeluk'quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:03 schreef Crip het volgende:
Ik ben kki mad nu, perongeluk een slaatje gekocht met ham.
hoef je niet te vertellen welke toppers in deze SC vakkenvuller zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
hij lag gwn bij de ei slaatjes.
schuld van tokkie pvvers
Ham is lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
hij lag gwn bij de ei slaatjes.
schuld van tokkie pvvers
Lol liefdesverdrietbrieven? Brb FF gtstgenot.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:48 schreef HPLC het volgende:
Man man man, die post van Remqo in 450![]()
'ik dacht dat ik je kon vertrouwen'
'je stelt me teleur'
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:05 schreef zeer het volgende:
[..]
hoef je niet te vertellen welke toppers in deze SC vakkenvuller zijn
Ja lekker daarvoor ben ik in het leven gekomen, om soms te zieken, soms chill te doen, zie het als een soort schizofreniequote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat praat je over Fylax als je hier nieuw bent dan. Gelijk lekker lopen zieken hier.
Kusje op wang kan wel toch?quote:
alleen anaalquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kusje op wang kan wel toch?
Maar even srs, zou je wel vleesetende vriendin kunnen nemen of niet?
Geef maar.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:03 schreef Crip het volgende:
Ik ben kki mad nu, perongeluk een slaatje gekocht met ham.
Weet je wel wat buitenspel is?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Man man man real madrid 7-1 celta jezus christus
Oké.quote:
ben je voor celta? zo nee, moet je jezus erbuiten laten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Man man man real madrid 7-1 celta jezus christus
Nee, maar srs. Zou daar geen punt van maken. Snap het alleen echt niet, van wie dan ook, dat ze vlees eten.quote:
Geen een maar is toch fucking slecht, 7 doelpunten waarvan je 3 kon tegenhoudenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben je voor celta? zo nee, moet je jezus erbuiten laten.
Dat is iets wat ronde tonnetjes niet kunnen begrijpenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:14 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
VoetbalHeb nooit begrepen wat daar zo vermakelijk aan is
Met z`n alle op een groot plein bij het WK oke maar thuis op de bank naar wedstrijden kijken?
zijn niet blond, vreemde vogelquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Die spaanse mannen zijn niet verkeerd zeg
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is iets wat ronde tonnetjes niet kunnen begrijpen
Hee cachetquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou en ik wil geen blondjes meer ik wil spaans
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat het lekker is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, maar srs. Zou daar geen punt van maken. Snap het alleen echt niet, van wie dan ook, dat ze vlees eten.
Blond > Bruinquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou ook een lekkere natte spaanse verkiezen boven Blondjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En zweedse blondines dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Ik zou ook een lekkere natte spaanse verkiezen boven Blondje
Ja Braddie, nu weten wel dat jij het bentquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Huh wie is Blondje :squote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Vast onderdeel van incest propagandaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben een half canadees half italiaans meisje tegengekomen.. ze lijkt op een turk
Ze was wel in de Willoow SC, dus lijkt me stugquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef Chai het volgende:
Zou Meloewa ons niet kunnen vinden nu de SC dicht is?
Braddie doet een braddiequote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Ik zei Blondje, niet Blond. Dat is een klein maar zeker zeer significant verschil.quote:
Ah zo. Ja, blonde skandi's zijn de moeite waard.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:20 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Ik zei Blondje, niet Blond. Dat is een klein maar zeker zeer significant verschil.
Zweedse dames mag je mij wel voor wakker maken. Al schat ik dat als die dames mij zien ze liever blijven liggen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Hmm ja, eigenlijk wel ja. Heb liever een lekker blondje dan een brunettequote:
Zo Braddie ditquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:21 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
Denken dat ik Braddie benZit hier vol ongeloof met een vette bek naar mijn scherm te kijken.
Braddie, die knakker die andere mensen afzeikt op hun autorijden maar zelf 33x over z`n theorie heeft gedaan en sinds 2008 lest. Nee hoor, heb misschien wel wat van hem weg qua figuur. Maar verder zie ik absoluut niet in waarom ik Braddie zou zijn of sterker nog een Braddie zou doen. Want hee, toi toi toi gr gr ik ben geen hommo.
Fylax for President. Chai first lady, Eddy Wally Amai. OBAMA OH!
oh wchquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:21 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
Denken dat ik Braddie benZit hier vol ongeloof met een vette bek naar mijn scherm te kijken.
Braddie, die knakker die andere mensen afzeikt op hun autorijden maar zelf 33x over z`n theorie heeft gedaan en sinds 2008 lest. Nee hoor, heb misschien wel wat van hem weg qua figuur. Maar verder zie ik absoluut niet in waarom ik Braddie zou zijn of sterker nog een Braddie zou doen. Want hee, toi toi toi gr gr ik ben geen hommo.
Oh, en Braddie typt Dit Persoon, en niet DEZE persoon zoals elk ander normaal welbespraakt mens zonder beperking zou doen.
Nooit meer kunnen slapen omdat haar broers je huis misschien wel bombarderen. Heerlijk lijkt mij datquote:
http://sjoerd-media.nl/soundboard/mp3/daaaag.mp3quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:21 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
Oh, en Braddie typt Dit Persoon, en niet DEZE persoon zoals elk ander normaal welbespraakt mens zonder beperking zou doen.
Ok Braadsleequote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:21 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
HOEF JIJ OOK AL NIET TE TANKEN SCHAT?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
http://sjoerd-media.nl/soundboard/mp3/daaaag.mp3
Is dit verkapte sluikreclame?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:25 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
25 euro, gaat deze persoon dan speciaal voor jou naakt keyboardspelen terwijl je druiven naar hem gooit of zo?
In een braadslede of braadslee legt men producten - veelal vlees, gevogelte en wild - die moeten worden gebraden in de oven. Alvorens het vlees te braden kan men de braadslede vullen met water en kruiden of bouillon, waardoor het vlees extra smaak krijgt. Het braadvocht dat bij het braden vrijkomt wordt opgevangen door de braadslede, en kan worden gebruikt om het vlees te arroseren of als jus.quote:
Maakt me niet uit wie je bent en wat al je klonen zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:25 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
Wel grappig, dan google je Braddie z`n naam en dan is dit het eerste topic wat je ziet
ONZ / Bradley aan de top!
Zoals die gozer typt, zwakzinnigheid + dyslexie (Wat vaak samengaat) Tot de max.
25 euro, gaat deze persoon dan speciaal voor jou naakt keyboardspelen terwijl je druiven naar hem gooit of zo?
Klik maar op dat topic uit 2008. Heb mij bescheurd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Is dit verkapte sluikreclame?
Je vermoord toch mannenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wie je bent en wat al je klonen zijn.
Waarom worden wij niet uitgenodigd?quote:
Dat is wel een beetje te veel vind ik. Gun een ander ook wat.quote:
Hier had je jezelf verradenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:15 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]Heb jij een heel goed punt aangezien ik dan waarschijnlijk wel aan gezien word als bal
Na dit weet ik 100% zeker dat je Braddie bentquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Als hij niet komt, kom ik welquote:
Niet iedereen die af en toe op fok rondhangt en morbide obesitas heeft is hetzelfde he.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier had je jezelf verraden
[..]
Na dit weet ik 100% zeker dat je Braddie bent
De thumbnail LEek op pizzaquote:
Niks.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:27 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Je vermoord toch mannenDus wat kan jou het schelen.
OK Hermannquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:28 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Niet iedereen die af en toe op fok rondhangt en morbide obesitas heeft is hetzelfde he.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom worden wij niet uitgenodigd?
Jullie mogen ook komenquote:
Lief van jequote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik pik je wel op onderweg
quote:
Heb je ook Mapima struggles?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
kki ik ben zo'n autist, heb echt dima struggles af en toe.
polsbandje besteld?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
kki ik ben zo'n autist, heb echt dima struggles af en toe.
al was het 1000 km zou ik het nog doenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:30 schreef HPLC het volgende:
Kan je mij ook ophalen WCH? Je hoeft maar 300 km om te rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |