12 UUR? wat doe je voor werk danquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon te moe. 12 uur bikkelen per dag.
2 weken op zee geweest toch.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe flik je dat als je alleen woont?
Had het een paar keer gevraagd, maar ik was een kneus en moest me er niet mee bemoeienquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:09 schreef Catkiller het volgende:
Over buurvrouwen naaien gesproken, heeft Montelly al succes gehad bij die ene die hij wel binnen drie weken aan zijn FOK!stok dacht te kunnen rijgen?
Hey McNultyquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:10 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Twee weken niet klaargekomen? Oke 43 it is, kreeg je hem gewoonweg niet omhoog in die 2 weken?
😂😂quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had het een paar keer gevraagd, maar ik was een kneus en moest me er niet mee bemoeien
Ik ben terug, jij?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn haar zit plat maar ik ga gewoon knotje doen denk ik
Ach gooi er een liter foundation en mascara op en je bent weer hot
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:21 schreef McGrath het volgende:
Fien, ik hoor dat je meeleest, zou je ons wat meer kunnen vertellen over het fokspel, en waarom je het zo leuk vindt? Ik hoor graag van je
gr
McGrath
Ja die zo geil keek of zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die in de lift bedoel je toch?
Oh duidelijk antwoord dus. Zo hard gefaald dat hij niet eens zin heeft om een leugen te verzinnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had het een paar keer gevraagd, maar ik was een kneus en moest me er niet mee bemoeien
Ik hoor? Van wie hoor jij dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:21 schreef McGrath het volgende:
Fien, ik hoor dat je meeleest, zou je ons wat meer kunnen vertellen over het fokspel, en waarom je het zo leuk vindt? Ik hoor graag van je
gr
McGrath
Maar hij had wel een vriendin waar hij bleef slapen en die had de auto uitgeleendquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh duidelijk antwoord dus. Zo hard gefaald dat hij niet eens zin heeft om een leugen te verzinnen.
omdat je dan met auto en al de dijk af kan lazerenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:21 schreef McGrath het volgende:
gr
McGrath
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |